Maar dat is soms wel lekker.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
En dat het snel gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat zijn operatie succesvol is.
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.quote:
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.quote:
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
Ik zag net dat ik een verkeerde quote deed.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?
En ging de btw op groente en fruit ook omhoog. Helaas, is een zak friet kopen en 'processed' vlees, goedkoper.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.
Als het goed is wel ja, maar voorlopig weet hij nog geen datum.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.
Lijkt mij ook niet veel aanquote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ted Bundy film op Netflix was 3 x ruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |