Maar dat is soms wel lekker.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
En dat het snel gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat zijn operatie succesvol is.
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.quote:
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:51 schreef Voxs het volgende:
Het is ook idioot wat er in de supermarkten aan slecht voedsel te krijgen is.
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.quote:
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
Ik zag net dat ik een verkeerde quote deed.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over Sjoef zijn ogen heb je het, neem ik aan?
En ging de btw op groente en fruit ook omhoog. Helaas, is een zak friet kopen en 'processed' vlees, goedkoper.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar blijkbaar verkoopt dat. En intussen wordt er weer een hoop verdient in de vermageringsindustrie, terwijl Obesitas onderhand volksziekte nummer 1 is.
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar idioot is het toch. En er is verschil in lekkere kaasjes, chocolade etc of echt van die mierzoete meukcakejes, chipsvarianten, etc.
Als het goed is wel ja, maar voorlopig weet hij nog geen datum.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze maand, maar hij heeft niet gezegd wanneer.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook idioot, er veel plaatsen is het ook al een hele klus om iets redelijk gezonds te eten.
Lijkt mij ook niet veel aanquote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ted Bundy film op Netflix was 3 x ruk
Die 549 aanraadde?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ted Bundy film op Netflix was 3 x ruk
Echt een kul verhaal over de liefde van zijn vriendin naar hem, en dat mens krijgt na 5 moorden en inbewaringstellingen dat hij wel eens de dader kan zijnquote:
Ja er zijn er 2 een docu serie die is wel heel goed, en nu een film met Zac affron?quote:
Ja die met Zac was datquote:Op zondag 5 mei 2019 16:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er zijn er 2 een docu serie die is wel heel goed, en nu een film met Zac affron?
Sla die maar over al zet hij wel een goed lijkende bundy neerquote:
Nja is wel echt gebeurd, maar het moet je gewoon aanspreken denk ik zo'n verhaal en een vorm van een film of boek.. Bij een boek heb je toch meer een eigen fantasy enz..quote:Op zondag 5 mei 2019 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een kul verhaal over de liefde van zijn vriendin naar hem, en dat mens krijgt na 5 moorden en inbewaringstellingen dat hij wel eens de dader kan zijn
*noteert*quote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder een dekentje van Deisy zou ik nog gaan zitten
Na babydeken nummer 2, de deken voor mijn dochter afmaken, daarna ben jij pas aan de beurtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Onder een dekentje van Deisy zou ik nog gaan zitten
2.20 bij 2.40quote:Op zondag 5 mei 2019 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na babydeken nummer 2, de deken voor mijn dochter afmaken, daarna ben jij pas aan de beurt
Goeie jaquote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze serie was wel super
Big Little Lies (TV Series 2017– ) - IMDb Big Little Lies
quote:
Zou het onder 40+ mantelzorg laten vallen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je een Fok abbo ook af kunnen trekkenvan de belasting?
Soort GGZ vrijwilligerswerk wel
Ja, alleen de ontknoping had ik al vrij vroeg door. Wat me verbaasde want dat heb ik eigenlijk nooit.quote:
Oh ik nietquote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, alleen de ontknoping had ik al vrij vroeg door. Wat me verbaasde want dat heb ik eigenlijk nooit.
Daar zitten heel wat uurtjes in.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend ook, maar die maat heb ik al eerder gemaakt, mijn eerste project.
[ afbeelding ]
Best geinigquote:Op zondag 5 mei 2019 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet veeleisend ook, maar die maat heb ik al eerder gemaakt, mijn eerste project.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog op mijn lijstje staan.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Deze serie was wel super
Big Little Lies (TV Series 2017– ) - IMDb Big Little Lies
Ja kijken echt goed, en de nieuwe komt er aan binnenkort, de titelsong is al geweldigquote:Op zondag 5 mei 2019 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog op mijn lijstje staan.
Even een bonnetje aan Danny vragen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je een Fok abbo ook af kunnen trekkenvan de belasting?
Soort GGZ vrijwilligerswerk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |