Ja, haken was ook een hobby van mijn moeder. Hele tafellakens kwamen uit haar vingers,quote:
Dank!quote:
Heb je die lichamen hier wel eens gezien? Onder de 200 kilo hoor je er niet bij. Er vált niet omheen te lopen. Het is één grote lillende blubbermassa.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:26 schreef Voxs het volgende:
Ik heb werkelijk nooit last van dat soort dingen. Daar loop je dan gewoon toch omheen?
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:27 schreef sacha het volgende:
[..]
het mooiste is als de kassajuffrouw mij bij naam groet en vraagt hoe het gaat![]()
dan wordt het heel stil in de rij toeristen
Pfff! Maar eer van je werk, het is een mooi dekentje .Geen zere handen nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank!
118 lapjes haken, daarvan alle draadjes wegwerken, aan elkaar haken en een randje erom, hop!
En valletjes voor de ramen?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, haken was ook een hobby van mijn moeder. Hele tafellakens kwamen uit haar vingers,
Waar woon jij?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je die lichamen hier wel eens gezien? Onder de 200 kilo hoor je er niet bij. Er vált niet omheen te lopen. Het is één grote lillende blubbermassa.
Nee ik heb er bijna 6 weken over gedaan, heel ontspannend, dus lekker zen nu.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pfff! Maar eer van je werk, het is een mooi dekentje .Geen zere handen nu?
In je schommelstoel met pijpquote:Op zondag 5 mei 2019 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb er bijna 6 weken over gedaan, heel ontspannend, dus lekker zen nu.
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.quote:
Hebben we dezelfde moeder?quote:Op zondag 5 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.
Zo hoort het ookquote:Op zondag 5 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook akelig secuur. 1 dingetje niet naar haar zin en de hele kliek werd weer overnieuw gedaan.
Nou, niet alleen, maar het zijn er wel veel en slokken dus onredelijk veel ruimte op.quote:
Zal eens vragen of ze toevallig ook ooit een Superbadeentje in elkaar geknutseld hebben.quote:
Jij bent erg!quote:Op zondag 5 mei 2019 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet alleen, maar het zijn er wel veel en slokken dus onredelijk veel ruimte op.Er zou een kwabbelasting moeten komen, om verzakken van stoepen tegen te gaan en het 3x zo breed te maken.
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal eens vragen of ze toevallig ook ooit een Superbadeentje in elkaar geknutseld hebben.
Alsjeblieft!quote:Op zondag 5 mei 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja mevrouw.Dan moet ik nog zo'n bongo zien te ritselen.
Ja misschien welquote:
Dat was GB zijn idee hè, in een vliegtuig zou ik dat nooit doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zei ze en wilde nog wat dreadlocks in de hens zetten.
Ben daar wel eens geweest, maar is mij niet echt zo opgevallenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel en dat geeft uiteraard niet, maar hier is het absurd.
Ja ik weet het. Komt door ex-schoonmoeder die 220 kilo woog en in een scootmobiel zat. Na een maagoperatie viel ze fors af en kon gewoon weer lopen.quote:
Met water alleen red je het niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bovenkant eraf en daar het water in?
Ga maar eens de Jumbo binnen daar. Als de grond begint te trillen zit je in de juiste buurt.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest, maar is mij niet echt zo opgevallen
Behalve chufi.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:45 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien ook wel oude of gehandicapte mensen maar ja dat zie je tenminste
Als je ziet wat ze in die karren laden, is het mij geen wonder dat ze moddervet worden. Ken iemand die net gedotterd is en die gaat gewoon door met iedere dag barbecuen, met vette sauzen, bier en vooral niet bewegen. Sja.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:47 schreef Marsani het volgende:
Maar eigenlijk heb je met zo'n fors overgewicht eigenlijk ook een ziekte denk ik. Niemand wil zo dik zijn.
Ik hoop ook echt dat zijn operatie succesvol is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |