Ga ik doen, na OITNB moet ik nog steeds aan een nieuwe serie beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kijken echt goed, en de nieuwe komt er aan binnenkort, de titelsong is al geweldig
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
En ging de btw op groente en fruit ook omhoog. Helaas, is een zak friet kopen en 'processed' vlees, goedkoper.
Ook in diervoeders, zo idioot.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vleeswaren zit ook vaak suiker in verwerkt. Lekker goedkoop vulmiddel.
Jij bent een vetklep.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.
Belachelijk toch dat ongezond eten goedkoper is, op lange termijn kost dat veel meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt helemaal helaas. In de tijd dat ik weinig geld had leefde ik op macaroni met smac en kaas en kilo zakken patat en een pak frikandellen met 20 stuks er in.
Alles voor de fermentatie, zo zitten in veel vleeswaren ook gist, je zal maar geen gist mogen eten.quote:
Toen gingen ze gewoon dood ...quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
En nu heeft mijn kat diabetes en mijn hond een voedselallergie. Weet niet of dat met het voer te maken heeft natuurlijk maar kan me van de honden en katten van vroeger niet herinneren dat ze deze ziektes hadden.
Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar je hoort het wel vaak.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
En nu heeft mijn kat diabetes en mijn hond een voedselallergie. Weet niet of dat met het voer te maken heeft natuurlijk maar kan me van de honden en katten van vroeger niet herinneren dat ze deze ziektes hadden.
Dat zou zomaar kunnen, dus je moet speciaal voer voor ze kopen nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
Het overgewicht zit je hoog hèquote:Op zondag 5 mei 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De meeste vrouwen van Buurtzorg die bij mijn ouders komen hebben een reet van een meter en zijn altijd aan het 'lijnen'. Toch lusten ze best een plak cake, of stroopwafel bij de koffie.
Lekker hoor! Valt allemaal wel mee met dat ongezonde.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:20 schreef Marsani het volgende:
Hoi D.
Ik ga even koken, wel ongezond: witlof met ham en kaas en bacon ui rosti rondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |