Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
dat zijn heul geen 40 mensenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.quote:
Zijn het je eigen foto's?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.
Was Omar goed bij stem?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.quote:
Ja maar ik rook niet meerquote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Sjoef, THC helpt wel bij staar. Wetenschappelijk bewezen.
Glaucoom.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Sjoef, THC helpt wel bij staar. Wetenschappelijk bewezen.
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te makenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ik maak niet vaak foto's bij concerten, dit keer ook niet.
Er zijn daarom speciale mensen voor die dat hun beroep hebben gemaakt...quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te maken
Wageningen waarschijnlijk zo'n Omarquote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.
Leuke gimmick. Dankzij Ticketswap een tientje betaald voor een leuke belevenis. Primadeluxe
Ah, een tientje is goed te doen. Ging-ie nog over het publiek lopen? In z'n clips zou hij dat wel doen, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.
Leuke gimmick. Dankzij Ticketswap een tientje betaald voor een leuke belevenis. Primadeluxe
Deze zijn van één van de huisfotografen van Paradiso. Met een goede mobiel kun je een aardige foto schieten maar voor een echt goede heb je toch wel een full frame dslr nodig, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te maken
Nee, wel veel handenschudden uiteraardquote:Op zondag 5 mei 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, een tientje is goed te doen. Ging-ie nog over het publiek lopen? In z'n clips zou hij dat wel doen, denk ik.
Kreeg-ie nog telefoon tijdens z'n optreden?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel veel handenschudden uiteraard
Nee, hij had nog wel een stoïcijns onderonsje met iemand op de eerste rijquote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg-ie nog telefoon tijdens z'n optreden?
Welterusten!quote:Op zondag 5 mei 2019 01:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is tijd om naar mijn bed toe te gaan.
Waarschijnlijk heb je nu voor het komende jaar genoeg Omar gehoord. Dat riedeltje op het toetsenbord is vrij vermoeiend.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij had nog wel een stoïcijns onderonsje met iemand op de eerste rij
Soms doe ik het wel maar dan ben ik er hooguit een seconde of 30 mee bezig. Eigenlijk lukken/lukten alleen die in de grote zaal van Paradiso wel aardig met een telefoon. In de kleinere zalen is veel minder licht.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik snap het foto schieten bij concert niet zo, je gaat daar toch heen voor de muziek?
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms doe ik het wel maar dan ben ik er hooguit een seconde of 30 mee bezig. Eigenlijk lukken/lukten alleen die in de grote zaal van Paradiso wel aardig met een telefoon. In de kleinere zalen is veel minder licht.
Ja, zo werkt dat wel bij mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nu voor het komende jaar genoeg Omar gehoord. Dat riedeltje op het toetsenbord is vrij vermoeiend.
ik wil nu graag een kabograp doenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.
Deze was wel aardig gelukt, vond ik. Tijdens Maggot Brain, dan heb je er ook even tijd voor.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Scrutinizer op 05-05-2019 02:17:28 ]
dat wordt moord en doodslagquote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik dat eiland een keer onveilig komen maken?
Slaapze T.Tilquote:
Toepasselijk ook.quote:
vooruit noteren heb ik nog geen schriftje voorquote:Op zondag 5 mei 2019 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
*weekend, bovendien een feestdag voor de boeg*
Ik zou het toch graag als amendement opgenomen zien worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:25 schreef sacha het volgende:
[..]
vooruit noteren heb ik nog geen schriftje voor
* Amphorapotje geeft toekomstschriftjequote:Op zondag 5 mei 2019 02:25 schreef sacha het volgende:
[..]
vooruit noteren heb ik nog geen schriftje voor
Prima gaat helemaal niet goedkomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het toch graag als amendement opgenomen zien worden.
Uiteindelijk welquote:
Trsuten Scrutquote:Op zondag 5 mei 2019 02:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar mijn tanden poetsen.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik kan tegenwoordig een beetje figuurpoepen.....beginner dus.quote:
Figuurpoepen?quote:Op zondag 5 mei 2019 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig een beetje figuurpoepen.....beginner dus.
Letters in de pot.quote:
Ik gooi ook nog wat in de vaporizer dan.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb even wat sterkers ingenomen, dus ik val straks lekker weg.
Lijk me een goed idee.quote:
Ook al tol betalen?quote:
Ja, echt, soms wel.quote:
Kees Tolquote:
Prima,maar niet de 3J'squote:
Incest dorpje, net als Urk en Marken, toch.quote:
Vast nog wel meer, veel fatsoenlijks komt er niet vandaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Incest dorpje, net als Urk en Marken, toch.
Alleen een soort palingsound, wat dat ook wezen mag.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vast nog wel meer, veel fatsoenlijks komt er niet vandaan.
Jij welquote:
De T.Trappers zijn gaaf !quote:Op zondag 5 mei 2019 02:49 schreef sig000 het volgende:
In Tilburg worden steeds geniale ijshocky figuren geboren.
Ja ik heb op de vijver gespeelt met Joe Simons en Johnny MC Donald.quote:
Kus trugquote:
Oh, wist ik niet, maar wel beter.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:56 schreef sig000 het volgende:
Tilburg Trappers zijn inmiddels te goed voor NL en naar Duitsland gegaan.
Ik vond de T.T. altijd zo lekker boarden en knokken.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ijshockey in NL is dood zowat terwijl we ooit de OS haalde.
In Tilburg leerde je dat al jong op een vijver en later in de ijsschaats hal.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vond de T.T. altijd zo lekker boarden en knokken.
Ik ben nog wel ff wakker.quote:Op zondag 5 mei 2019 03:54 schreef Five4Nine het volgende:
Slaap lekker iedereen. Ik had een goede avond. Man.... man...... man.... vrouw...
Achterlijke lui.quote:Dodenherdenking Vught verstoord door ‘Allahu Akbar’-kreten: ‘Waarschijnlijk vanuit PI’.
Ik hou mij nog even in, heb mijn kleren nog aan en de pannen liggen nog op het dak.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker.. klinkt bekend nml.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet nasi goreng uit blik van het merk 'Kung Fu' er dus uit.
Das wat anders dan verse broodjes, maar smakelijk ontbijt MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
met recht GADVERDAMME!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Moet me nog opfrissen voor ik ga, Jumbo is pas sinds 10 u. open.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wat anders dan verse broodjes, maar smakelijk ontbijt Mo
Ja, hier kan je inderdaad zeggen, gadverdamme wat is dit?quote:
ik ga zo weer even terug...loop al vanaf half 7 rond te spokenquote:
Da was in die periode best al wel populair iddquote:Op zondag 5 mei 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
In het leger kreeg je ook allerlei maaltijden in blik wanneer je op bivak ging.
Alle blikken waren groen en er stond alleen op wat er in zat, bijvoorbeeld; bonenschotel, ben maar 1 keer geweest en dat was wat ik kreeg, achteraf gezien nog mazzel, want bonen uit blik zijn best te doen, maar voor hetzelfde geld had er nasi goreng in dat blik gezeten.
We kregen ook blikken met kaas en ham, verder wat droge koekjes en een reep speciale chocolade, dat spul leek wel kaarsenvet en was echt niet te hachelen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Da was in die periode best al wel populair idd
Familie van mij woonde vroeger tegenover de kazerne in bergen op zoom. Kregen daar ook van die blikken en die gaven ze ook aan ons. Hutspot met klapstukquote:Op zondag 5 mei 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
In het leger kreeg je ook allerlei maaltijden in blik wanneer je op 'bivak' ging.
Alle blikken waren groen en er stond alleen op wat er in zat, bijvoorbeeld; bonenschotel, ben maar 1 keer geweest en dat was wat ik kreeg, achteraf gezien nog mazzel, want bonen uit blik zijn best te doen, maar voor hetzelfde geld had er nasi goreng in dat blik gezeten.
[ afbeelding ]
Bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren écht Chinees gegeten:![]()
Alleen zelfgemaakt weet je wat er in zitquote:Op zondag 5 mei 2019 10:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Bah!
Ik heb gisteren écht Chinees gegeten:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit cafca! Moest je verplicht met stokjes eten ook?quote:Op zondag 5 mei 2019 10:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Bah!
Ik heb gisteren écht Chinees gegeten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ziet er goed uit cafca! Moest je verplicht met stokjes eten ook?
Zeker weten.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Er waren wel lepels, maar die zijn voor watjes
Compleet gestoord.quote:Moskeeën extra beveiligd (meerdere gebedshuizen hebben burgerwachten geregeld vanuit hun eigen achterban) tijdens ramadan: ‘Er hoeft maar iemand boe te roepen of er breekt paniek uit’.
Nou ja, na dit 'incident' kan ik mij inmiddels heel goed voorstellen dat er mensen zijn die nu ook bereid zijn om eens een keer 'boe' te gaan roepen.quote:De verstoring van de dodenherdenking bij de fusilladeplaats in Vught was een gecoördineerde actie door ‘minstens’ tientallen gedetineerden van de gevangenis in Vught.
Ik kleed mij maar eens aan, de dag is weer begonnen.quote:
Een vliegje in je oog overleef je wel, het vliegje zelf overigens niet.quote:
Goor, ik ooit een oliebeestje, vies en bitter, maar wist het beest gelukkig nog uit te spugen.quote:
ik moest googelenquote:Op zondag 5 mei 2019 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goor, ik ooit een oliebeestje, vies en bitter, maar wist het beest gelukkig nog uit te spugen.
Oh ja, lieveheersbeestje... solly.quote:
ik zet het oliebesie naast de obesiesasquote:Op zondag 5 mei 2019 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja, lieveheersbeestje... solly.
Zal wel weer dialect zijn...
Van dat laatste hebben jij en ik gelukkig geen last.quote:
das weer een ander verhaalquote:Op zondag 5 mei 2019 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van dat laatste hebben jij en ik gelukkig geen last.
quote:Op zondag 5 mei 2019 11:13 schreef cafca het volgende:
Een veel te dik lieveheersbeestje: Oliebesitas.
weet je nu al waar je vanaaf zin in hebt?quote:Op zondag 5 mei 2019 11:14 schreef cafca het volgende:
Ondertussen zit ik te denken wat ik vanavond ga eten.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 5 mei 2019 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan nu niet naar de Jumbo voor brood want het regent.Ik zou gewoon ff wachten. Zijn maar buitjes. Hier schijnt nu de zon, terwijl het net ook regendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik toch ook, ben gekke Henkie niet, heb zelden haast.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ff wachten. Zijn maar buitjes. Hier schijnt nu de zon, terwijl het net ook regende
En veel baby's, zo'n 9 mndn later.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
kauwgum, chocolade en sigaretten![]()
[ afbeelding ]
Wij boffen enorm.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:44 schreef FANN het volgende:
Mijn moeder wist nog van de vliegtuigjes dat ze voedselpakketten dropte en toen
kregen ze eindelijk vers brood.... dat verhaal heeft ze wel 1000x verteld geloof ik![]()
en dan zei ze altjd oh. die smaak van dat witte brood proef ik nog steeds...![]()
was na de hongerwinter...
In het zuiden was er geen echte hongerwinter zover ik weet.quote:
quote:Een van de oorzaken van de schaarste:
Door de bevrijding van zuidelijk Nederland was er geen aanvoer van steenkool uit de Limburgse mijnen meer mogelijk.
Het zuidelijke deel van Nederland - beneden de grote rivieren - werd bevrijd in de herfst van 1944.
Op 12 september 1944 trokken de Amerikanen Zuid-Limburg binnen en werden de eerste Nederlandse gemeenten bevrijd, Eijsden, Mesch, Mheer en Noorbeek.
Op 13 en 14 september 1944 werd Maastricht bevrijd.
Bevrijding van Eindhoven, 20 september 1944.
Het gaat vanzelf, echt!quote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuke bank, ooit kom ik daar ook op te zitten
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123quote:
Bij mezelf heb ik soms wel dat idee, dan zie ik mijn postaantal en denk ik "hoe dan?".quote:Op zondag 5 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123
Dat zijn er best veelquote:Op zondag 5 mei 2019 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mezelf heb ik soms wel dat idee, dan zie ik mijn postaantal en denk ik "hoe dan?".
Net als van de week, ruim 300 posts
Ik ga dat nooit halen, hoeft voor mij ook niet hoor. Ik gun die plek graag aan anderenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Mij ook niet, maar je weet maar nooit natuurlijk. Gun het iedereenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit halen, hoeft voor mij ook niet hoor. Ik gun die plek graag aan anderen
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou, blijkbaar welquote:Op zondag 5 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123
Dat is liefquote:
Mij nietquote:
Wel als we je bezig blijven houdenquote:
Dan misschien welquote:
Vlucht maarquote:Op zondag 5 mei 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel![]()
Maar goed ben nu even weer weg, kleding kast schoonmaken en opruimen.. Laters!
Je zit al op 14 postsquote:Op zondag 5 mei 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel![]()
Maar goed ben nu even weer weg, kleding kast schoonmaken en opruimen.. Laters!
Gaat je vast lukkenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen binnen, huisbroek weer aan, zo maar eens ie brunchen, begin wel honger te krijgen nu.
Qua eten gaat het weer redelijk sinds een week of anderhalfquote:
Smakelijk !quote:
Ah, ik dacht al wat zijn die bolletjesquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 13:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al wat zijn die bolletjes
Ok, ik doe meestal croutons in de soepquote:
Ik overdrijf graag.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:05 schreef Marsani het volgende:
Ik zal nooit zoveel bolletjes in mijn soep doen want kan niet tegen de aanblik van zoveel bolletjes zo dicht opelkaar.
Zijn ze ook, en het is een soepkom, in een bord zouden het minder veel lijken.quote:
Nee want dan had je meer bolletjes gedaanquote:Op zondag 5 mei 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn ze ook, en het is een soepkom, in een bord zouden het minder veel lijken.
I like!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest gister wel lachen bij het begin van de dodenherdenking op tv. Jeroen Overbeek die op gepaste toon verslag deed van de beelden uit de Nieuwe Kerk met op de achtergrond stemmige orgelmuziek. Hij vertelde over de koninklijke familie, verschillende gasten en de ambassadeurs van de vrijheid van dit jaar en noemde in die setting toen Kraantje Pappie
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest gister wel lachen bij het begin van de dodenherdenking op tv. Jeroen Overbeek die op gepaste toon verslag deed van de beelden uit de Nieuwe Kerk met op de achtergrond stemmige orgelmuziek. Hij vertelde over de koninklijke familie, verschillende gasten en de ambassadeurs van de vrijheid van dit jaar en noemde in die setting toen Kraantje Pappie
Misschien voortaan maar een paar strippies valium achterover knallen voordat je boodschappen gaat doen?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo. Die kloteboodschappen weer achter de rug.
Alle zooi weer in huis om minimaal 2 weken te overleven.![]()
Er liepen toch weer een partij zeugen in de weg, heel verschrikkelijk. Staat er zo'n lichtverduisterende trekpop met zo ongeveer een middenklasser auto aan overgewicht, 37 jaar naar een zak soepgroente te loeren of er kwark in zat of zo, weet ik. Dat volgevreten knolgewas nam drie vitrines aan winkelruimte in beslag. Grijp je troep en rot op.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo. Die kloteboodschappen weer achter de rug.
Alle zooi weer in huis om minimaal 2 weken te overleven.![]()
Er liepen toch weer een partij zeugen in de weg, heel verschrikkelijk. Staat er zo'n lichtverduisterende trekpop met zo ongeveer een middenklasser auto aan overgewicht, 37 jaar naar een zak soepgroente te loeren of er kwark in zat of zo, weet ik. Dat volgevreten knolgewas nam drie vitrines aan winkelruimte in beslag. Grijp je troep en rot op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stoer hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn grootste frustratie is die kutwinkelmandjes die men achter zich aan trekt. Het gaat nog eens gebeuren dat ik zo'n mandje met een enorme trap door de winkel laat vliegen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien voortaan maar een paar strippies valium achterover knallen voordat je boodschappen gaat doen?
ik praat altijd tegen mijn winkelwagenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die midden in een gangpad gaan kletsen met hun winkelwagen ook zo'n irritatie factor in de winkel
Ja dat doen ze hier zo'n beetje allemaal. Je blijft tingeling roepen.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die midden in een gangpad gaan kletsen met hun winkelwagen ook zo'n irritatie factor in de winkel
Dat mag niks mis met hoor,zolang maar niet in een gangpad blijft staan om een praatje te maken met een ander persoon die ook een winkelwagen heeftquote:
Ik bekijk dit soort dingen ook heel rustig. Dan worden irritante situaties juist grappig.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geruime tijd geleden besloten dat ik me aan dat soort futiele dingen gewoon niet stoor. Gaat me goed af en maakt het leven een stuk leuker.
Ik dans heel sierlijk overal tussendoor en langs.quote:
Hoe doe je dat? Tel je tot 10 of loop je gewoon door en negeer je hetquote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geruime tijd geleden besloten dat ik me aan dat soort futiele dingen gewoon niet stoor. Gaat me goed af en maakt het leven een stuk leuker.
Hoe vaak ik wel niet bijna mijn nek heb gebroken omdat diegene zich ineens omdraaide. Hou er eens rekening mee dat er nog meer personen in de supermarkt zijn. Dat is echt niet zo moeilijk.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:51 schreef chufi het volgende:
Wel sportieve shirt reclametja, ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan gaan we hier naar links voor de suiker.quote:
Ja precies. Het gaat om niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bekijk dit soort dingen ook heel rustig. Dan worden irritante situaties juist grappig.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet bijna mijn nek heb gebroken omdat diegene zich ineens omdraaide. Hou er eens rekening mee dat er nog meer personen in de supermarkt zijn. Dat is echt niet zo moeilijk.
Heel wijsquote:Op zondag 5 mei 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Acceptatie, denk ik. Er zijn nou eenmaal ook andere mensen op de wereld.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Tel je tot 10 of loop je gewoon door en negeer je het
kleine aanvullingquote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef TillyB het volgende:
Dit kan niet hoor, er is nog niemand begonnen over jongelui die op hun mobiel kijken ipv om zich heen?!!! Wat is er gebeurd met deze SC???!!
Ik ben blij met mijn nieuwe mobielquote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef TillyB het volgende:
Dit kan niet hoor, er is nog niemand begonnen over lui die op hun mobiel kijken ipv om zich heen?!!! Wat is er gebeurd met deze SC???!!
Dat komt zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die lijers die constant op hun mobiel staan te loeren of ze net de 100.000 hebben gewonnen.![]()
Ja, hier in Amsterdam is het natuurlijk ook helemaal niet druk of zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom hier maar eens winkelen, eens zien hoe lang je de 'leuke' situaties ervan in blijft zien. Succes hè.
Echt? Dacht al wat zijn dat voor wezens die ik overal tegen kom, en op mij lijkenquote:Op zondag 5 mei 2019 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Acceptatie, denk ik. Er zijn nou eenmaal ook andere mensen op de wereld.
Hè hè we zijn rondquote:Op zondag 5 mei 2019 15:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan heb ik het nog niet eens gehad over die lijers die constant op hun mobiel staan te loeren of ze net de 100.000 hebben gewonnen.![]()
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schei toch uit met dat bejaarden gewauwel. Dóórgaan mot je! Niks rust. Al die schildpadslakken, húp aan de kant, we hebben vreselijke haast. Ingedutte fossielen, tssk!
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hier in Amsterdam is het natuurlijk ook helemaal niet druk of zo.
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.quote:
Zoiets ja.quote:
dat geloof ik graagquote:Op zondag 5 mei 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik boodschappen ga doen dan weet ik wat ik nodig heb. Dat wil ik zo snel als mogelijk pakken en dan weer snel wegwezen.
Als mensen in de weg staan dan roep ik even, en ga er vanuit dat ze dan ook even moven.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is niet te vergelijken. In A'dam heb ik die ervaring zoals hier nog nooit gehad.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Hij is veel sneller en dat iets grotere scherm is ook vooral een zegen. Gister ook geen kaartjes uitgeprint maar op de telefoon meegenomen.
Ik moest vrijdag nog een keer terug voor mozzarella.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo doe ik ongeveer ook boodschappen...en dan kom ik thuis en ben ik altijd wel iets vergeten
Ik zeg altijd op duidelijke toon; Pardon!quote:
Gebeurd mij zelden en als het gebeurd is het niet erg want de supermarkt zit om de hoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |