Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
dat zijn heul geen 40 mensenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.quote:
Zijn het je eigen foto's?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.
Was Omar goed bij stem?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het ook. Het was wel wat kort en er was enige twijfel of de toetsenist wel 'live' speelde, maar het was een mooi feestje.
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.quote:
Ja maar ik rook niet meerquote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Sjoef, THC helpt wel bij staar. Wetenschappelijk bewezen.
Glaucoom.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Sjoef, THC helpt wel bij staar. Wetenschappelijk bewezen.
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te makenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ik maak niet vaak foto's bij concerten, dit keer ook niet.
Er zijn daarom speciale mensen voor die dat hun beroep hebben gemaakt...quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te maken
Wageningen waarschijnlijk zo'n Omarquote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.
Leuke gimmick. Dankzij Ticketswap een tientje betaald voor een leuke belevenis. Primadeluxe
Ah, een tientje is goed te doen. Ging-ie nog over het publiek lopen? In z'n clips zou hij dat wel doen, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omar was top. Maar morgen staat hij vast ergens vroeg op een Bevrijdingsfestival, dus die wilde er weer gauw 'vonzwischendurch'.
Leuke gimmick. Dankzij Ticketswap een tientje betaald voor een leuke belevenis. Primadeluxe
Deze zijn van één van de huisfotografen van Paradiso. Met een goede mobiel kun je een aardige foto schieten maar voor een echt goede heb je toch wel een full frame dslr nodig, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig om in zo'n situatie echt mooie foto's te maken
Nee, wel veel handenschudden uiteraardquote:Op zondag 5 mei 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, een tientje is goed te doen. Ging-ie nog over het publiek lopen? In z'n clips zou hij dat wel doen, denk ik.
Kreeg-ie nog telefoon tijdens z'n optreden?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, wel veel handenschudden uiteraard
Nee, hij had nog wel een stoïcijns onderonsje met iemand op de eerste rijquote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg-ie nog telefoon tijdens z'n optreden?
Welterusten!quote:Op zondag 5 mei 2019 01:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is tijd om naar mijn bed toe te gaan.
Waarschijnlijk heb je nu voor het komende jaar genoeg Omar gehoord. Dat riedeltje op het toetsenbord is vrij vermoeiend.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij had nog wel een stoïcijns onderonsje met iemand op de eerste rij
Soms doe ik het wel maar dan ben ik er hooguit een seconde of 30 mee bezig. Eigenlijk lukken/lukten alleen die in de grote zaal van Paradiso wel aardig met een telefoon. In de kleinere zalen is veel minder licht.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:58 schreef sig000 het volgende:
Ik snap het foto schieten bij concert niet zo, je gaat daar toch heen voor de muziek?
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms doe ik het wel maar dan ben ik er hooguit een seconde of 30 mee bezig. Eigenlijk lukken/lukten alleen die in de grote zaal van Paradiso wel aardig met een telefoon. In de kleinere zalen is veel minder licht.
Ja, zo werkt dat wel bij mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nu voor het komende jaar genoeg Omar gehoord. Dat riedeltje op het toetsenbord is vrij vermoeiend.
ik wil nu graag een kabograp doenquote:Op zondag 5 mei 2019 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.
Deze was wel aardig gelukt, vond ik. Tijdens Maggot Brain, dan heb je er ook even tijd voor.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog nooit foto gemaakt op festival of concert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Scrutinizer op 05-05-2019 02:17:28 ]
dat wordt moord en doodslagquote:Op zondag 5 mei 2019 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik dat eiland een keer onveilig komen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |