Arnold G.?quote:
kluun.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles gaat goed met shoarma. In de reviews van die tent van hem komt toch wel vaak naar voren dat het daar nogal smerig is
Ja wrijf het er maar in...quote:
Oh ik moet altijd alles aflezen/kijken maar daar ben ik snel mee gestopt, wat een kutlulverhaalquote:Op zondag 5 mei 2019 01:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had ik bij ;Komt een vrouw bij de dokter.
Het is ook een lamlul die het geschreven heeft.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik moet altijd alles aflezen/kijken maar daar ben ik snel mee gestopt, wat een kutlulverhaal
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook een lamlul die het geschreven heeft.
Niet gelezen, niet gezien maar van wat ik gehoord heb vind ik het een weinig sympathiek verhaal.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik moet altijd alles aflezen/kijken maar daar ben ik snel mee gestopt, wat een kutlulverhaal
jeugdvriend dusquote:Op zondag 5 mei 2019 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, ik had al ruzie met 'm ergens in de jaren 60
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, ik had al ruzie met 'm ergens in de jaren 60
Ik kwam niet verder dan een paar bladzijden, woest dichtgeklaptquote:Op zondag 5 mei 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet gelezen, niet gezien maar van wat ik gehoord heb vind ik het een weinig sympathiek verhaal.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan een paar bladzijden, woest dichtgeklapt
Trusten Potje sr.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga slapen, wens jullie een fijne nacht toe.
slaap lekkerquote:Op zondag 5 mei 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou ben ik niet altijd even goed in EQ dingen maar het was gewoon irritant etterbakje vroeger al.quote:
Trustenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Toen ik nog DWDD keek was ik er altijd meteen klaar mee als die kop weer in beeld kwamquote:Op zondag 5 mei 2019 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet altijd even goed in EQ dingen maar het was gewoon irritant etterbakje vroeger al.
We zitten op 1 lijn dan.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toen ik nog DWDD keek was ik er altijd meteen klaar mee als die kop weer in beeld kwam
Die threestripe hoodie die hij vaak aanheeft irriteert me ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toen ik nog DWDD keek was ik er altijd meteen klaar mee als die kop weer in beeld kwam
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die threestripe hoodie die hij vaak aanheeft irriteert me ook.
Echt iedereen had dat een paar jaar geleden aan. Een beetje het Levi's T-shirt van de nodige zomers terug.quote:
Oh dear.quote:
Dat ben jij op die laatste foto in het midden?quote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omar!quote:Op zondag 5 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |