Jij welquote:
De T.Trappers zijn gaaf !quote:Op zondag 5 mei 2019 02:49 schreef sig000 het volgende:
In Tilburg worden steeds geniale ijshocky figuren geboren.
Ja ik heb op de vijver gespeelt met Joe Simons en Johnny MC Donald.quote:
Kus trugquote:
Oh, wist ik niet, maar wel beter.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:56 schreef sig000 het volgende:
Tilburg Trappers zijn inmiddels te goed voor NL en naar Duitsland gegaan.
Ik vond de T.T. altijd zo lekker boarden en knokken.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ijshockey in NL is dood zowat terwijl we ooit de OS haalde.
In Tilburg leerde je dat al jong op een vijver en later in de ijsschaats hal.quote:Op zondag 5 mei 2019 02:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vond de T.T. altijd zo lekker boarden en knokken.
Ik ben nog wel ff wakker.quote:Op zondag 5 mei 2019 03:54 schreef Five4Nine het volgende:
Slaap lekker iedereen. Ik had een goede avond. Man.... man...... man.... vrouw...
Achterlijke lui.quote:Dodenherdenking Vught verstoord door ‘Allahu Akbar’-kreten: ‘Waarschijnlijk vanuit PI’.
Ik hou mij nog even in, heb mijn kleren nog aan en de pannen liggen nog op het dak.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker.. klinkt bekend nml.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet nasi goreng uit blik van het merk 'Kung Fu' er dus uit.
Das wat anders dan verse broodjes, maar smakelijk ontbijt MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2019 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet nasi goreng uit blik van het merk 'Kung Fu' er dus uit.
met recht GADVERDAMME!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Moet me nog opfrissen voor ik ga, Jumbo is pas sinds 10 u. open.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wat anders dan verse broodjes, maar smakelijk ontbijt Mo
Ja, hier kan je inderdaad zeggen, gadverdamme wat is dit?quote:
ik ga zo weer even terug...loop al vanaf half 7 rond te spokenquote:
Da was in die periode best al wel populair iddquote:Op zondag 5 mei 2019 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
In het leger kreeg je ook allerlei maaltijden in blik wanneer je op bivak ging.
Alle blikken waren groen en er stond alleen op wat er in zat, bijvoorbeeld; bonenschotel, ben maar 1 keer geweest en dat was wat ik kreeg, achteraf gezien nog mazzel, want bonen uit blik zijn best te doen, maar voor hetzelfde geld had er nasi goreng in dat blik gezeten.
We kregen ook blikken met kaas en ham, verder wat droge koekjes en een reep speciale chocolade, dat spul leek wel kaarsenvet en was echt niet te hachelen.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Da was in die periode best al wel populair idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |