Het gaat vanzelf, echt!quote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuke bank, ooit kom ik daar ook op te zitten
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123quote:
Bij mezelf heb ik soms wel dat idee, dan zie ik mijn postaantal en denk ik "hoe dan?".quote:Op zondag 5 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123
Dat zijn er best veelquote:Op zondag 5 mei 2019 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mezelf heb ik soms wel dat idee, dan zie ik mijn postaantal en denk ik "hoe dan?".
Net als van de week, ruim 300 posts
Ik ga dat nooit halen, hoeft voor mij ook niet hoor. Ik gun die plek graag aan anderenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Mij ook niet, maar je weet maar nooit natuurlijk. Gun het iedereenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit halen, hoeft voor mij ook niet hoor. Ik gun die plek graag aan anderen
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou, blijkbaar welquote:Op zondag 5 mei 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou, veel berichten posten gaat toch niet zo 123
Dat is liefquote:
Mij nietquote:
Wel als we je bezig blijven houdenquote:
Dan misschien welquote:
Vlucht maarquote:Op zondag 5 mei 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel![]()
Maar goed ben nu even weer weg, kleding kast schoonmaken en opruimen.. Laters!
Je zit al op 14 postsquote:Op zondag 5 mei 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel![]()
Maar goed ben nu even weer weg, kleding kast schoonmaken en opruimen.. Laters!
Gaat je vast lukkenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen binnen, huisbroek weer aan, zo maar eens ie brunchen, begin wel honger te krijgen nu.
Qua eten gaat het weer redelijk sinds een week of anderhalfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |