SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja nu gaat het mis hequote:
Litouwen 2006 - Nog altijd hun hoogste score ooitquote:
2006 Litouwen.quote:
Litouwen. Uiteraard. Deze trollende bagger is echt iets voor hen.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:42 schreef Kyran het volgende:
Litouwen is ook echt topland qua foute inzendingen
Nee je bent leukquote:
Je zou zo naast Cornald kunnen gaan zitten qua kennis.quote:
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Litouwen 2006 - Nog altijd hun hoogste score ooit
Dat kwam door de subtiele sublimenal message in de tekst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.
Nje vjer, nje bojsaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel wat IJslands vervolgonderzoek doen.![]()
Alestormquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is dit voor Letland 2008 remix?Klinkt beter dan het origineel
Alestorm, godenbandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Beter dan het origineel.quote:
Is dit Alestorm, ik dacht al dit klinkt heel erg Alestorm lol ....quote:
Letse topkwaliteit.quote:
Oeeehhh, waarom is dit langs me heen gegaan? Nu leer zelfs ik nog eens watquote:
Het origineel is inderdaad een ramp.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
SLOTJESPOSTENGENOT?quote:
Slotjesklopper, hou eens rekening met je plebsquote:
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Kyran het volgende:
Alestorm is echt een band die je live moet zien. Fucking geniaal en wat een feest altijd
Gaan we samen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.
LEUK juist!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Het ergste is ook nog dat ik het allemaal wel leuk vind, RIP mijn smaak
Fucked with an anchorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.
Ach, de Russische oma's deden het ook vet goed en Verka werd ook tweedequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.
quote:
Goed plan.quote:
Van die twee begrijp ik het.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, de Russische oma's deden het ook vet goed en Verka werd ook tweede
Ik vrees dat jullie allemaal geniaal zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Vergeet niet dat wij dit allemaal hebben aangevraagd!
Kijk, dat is alvast een deel van het probleem.quote:
Het jaar van de Russische oma's was behalve de winnaar om dan ook heel erg zwak.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, de Russische oma's deden het ook vet goed en Verka werd ook tweede
absoluut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
In deze versie vind ik het nummer nog leuk ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ze komen in de zomer naar Dong Open Air in Duitslandquote:
Jar nag blundar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het jaar van de Russische oma's was behalve de winnaar om dan ook heel erg zwak.
Gewaagdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Veel beter dan zn inzending inderdaad wel .
Bier, wijn, cola?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mooi moment om ff wat te gaan bijschenken.
Beschamend zelfs hoeveel beter zijn hit van dik 20 jaar eerder isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Beter gezongen ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, droge keel van al dat zand he.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Prima bandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeeehhh, waarom is dit langs me heen gegaan? Nu leer zelfs ik nog eens wat
Wijntje.quote:
Dan zal er vast wel gescoord worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit naar line-up te kijken, die is echt leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze komen in de zomer naar Dong Open Air in DuitslandEn dan plakt men er maar meteen een Gloryhammer-optreden aan vast
Dat ook; de vocals zijn niet te overtreffenquote:
quote:
Welk jaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Toen dit nummer uitkwam moesten alle 6 leden van D-Mol nog geboren worden.
Ik kende ze wel van naam, maar wist niet dat ze ook Wolves of the Sea hadden gecoverdquote:
Dan hou ik me ook aanbevolenquote:
En Naatje zelf ook nogquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Nou ja moeten. Dat had eigenlijk niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Dat blijft zo bizar. Misschien was onze Naat zelfs niet eens geborenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja moeten. Dat had eigenlijk niet gehoeven hoor
He fuck ik ben te laatquote:
Ik dacht 1999quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2000 toch?
Of komt er stiekem nog een Montenegrijn uit ‘99?
Oh dat valt mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2000 toch?
Of komt er stiekem nog een Montenegrijn uit ‘99?
quote:
Bestaanquote:
Nou inderdaad! En heel veel dat ik niet kenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit naar line-up te kijken, die is echt leuk.
Steel Panther genot
Gloryhammer
Alestorm
Dit is geen freak nummer.quote:
Welke NL artiest mag er volgend jaar volgens jou gaan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is gewordenquote:
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Nee, allicht. Maar wel een internet culture. Dat telt ook wel, toch.quote:
Lul de behanger.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.
Die is beter inderdaad (bijvoorbeeld wel van het optreden) maar ik wilde snel zijn en had daar best wat minder accuraatheid voor overquote:
Ja. Al is dat ook alleen met de beelden erbij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is geworden
YESSSCHHHHHquote:
Dit was gewoon een voorzet om in te koppen.quote:
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.quote:
Dit was zo ontzettend fout en slecht.quote:
Dit nummer werd bij de voorronde in eerste instantie niet unaniem aangekondigd als winnaar. Per abuis werd door het presentatieduo tegelijkertijd de naam van de winnaar genoemd en ze zeiden allebei iets anders. Eentje had het dus fout.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Maar even serieus, ik vind dit superleuk. Ik leer serieus bij hier
Zou wel een leuke inzending zijn eigenlijk. Gewoon om een jaartje europa te pesten nadat we gewonnen hebben dit jaar.quote:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.quote:
Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Nog fouter!?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Love itquote:
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
De eurovisieafdeling van de BBC, hou maar op, doe uit dat licht.
Brilliant tactics.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.
My Slowanie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Kyran het volgende:
Ben even naam kwijt, maar dat liedje van Polen van Donatan & Cleo mag ook wel in het rijtje dan
Dat nummer is zo tof.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
quote:
HEeeeeeeel tof zelfsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.
Geluid uit en youtube aanslingerenquote:
Zo hoort het beerquote:
Och, onze tactiek van wel geld uitgeven aan de voorselectie en uiteindelijk Pierre Kartner laten tossen was ook niet zo geweldig.quote:
Gefeliciteerd met je note!quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
eenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Guana wint ook eens watquote:
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
tot "01:00 is planning.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Napoleon ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.
Nee, nog minder dan ik waarschijnlijk.quote:
Neeee, The Visitorsquote:
Ik ga je steeds meer waarderenquote:
Ik ga voor The winner takes it allquote:
ik vermoed @Peterquote:
quote:
Kijk jongens, modereren is: Ken je users.quote:
Legde het ook al af in de NLse voorselectie.quote:
Nationaal songfestival in 2012.quote:
Hoe diep gaat die punt?quote:Op zondag 5 mei 2019 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
Neerlands dieptepunt. Een liedje over een donkere lul.
Ik vergeef het hem, maar ik zal het niet vergetenquote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:07 schreef Kyran het volgende:
Naatje dacht niveau is best hoog voor ESF muziek, dus ik ga het even verlagen?
Klöptquote:Op zondag 5 mei 2019 00:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Klonk net alsof hij Ivo Niehe met vanille zei
Obscuur voorronde nummer ving ik ergens eerder op. Meh.quote:
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel geblevenquote:
Jij weetquote:
Tweede in de voorronde geloof ik. Het gaat over een man die Korsakov heet die naar Letland gaat. Had hij beter niet kunnen doen, want hij breekt al zijn bottenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel gebleven
De Estse taal is altijd kunstquote:
Fuck, ik breek een rip nuquote:Op zondag 5 mei 2019 00:11 schreef MaGNeT het volgende:
Klinkt als m'n lerares Frans als ze boos was.
Niet gehaald begrijp ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel gebleven
Rib in peace.quote:
Zo voelt het wel!quote:
Deze vind ik eigenlijk veel te leukquote:
Die heb ik niet ingediend, want dat vind ik geen guilty pleasure. Dat is gewoon een goed nummer.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
Als we dan wat punk gaan kan Athena er ook wel in
Het optreden was wel freak.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat hier freak aan is snap ik dan weer nietDit is gewoon indierock imo
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu serieus met een Word-bestandje waarin ik leuke nummers opsla zodat ik ze later nog een keer kan luisteren![]()
ik publiceer de playlist ook achterafquote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu serieus met een Word-bestandje waarin ik leuke nummers opsla zodat ik ze later nog een keer kan luisteren![]()
I may stutter when I speakquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Nou sommige andere nummers die voorbij komen zijn ook prima nummers. Ik zeg loslaten dat freeaak gedoequote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik niet ingediend, want dat vind ik geen guilty pleasure. Dat is gewoon een goed nummer.
Heb hem net gedm'd aan onze lieve Naatquote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou sommige andere nummers die voorbij komen zijn ook prima nummers. Ik zeg loslaten dat freeaak gedoe
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
Dit klinkt als m'n lerares Frans als ze niet boos was.
Hier ookquote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
Dit klinkt als m'n lerares Frans als ze niet boos was.
Dit was ook geen freaknummer.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat hier freak aan is snap ik dan weer nietDit is gewoon indierock imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |