Gewaagdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Veel beter dan zn inzending inderdaad wel .
Bier, wijn, cola?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mooi moment om ff wat te gaan bijschenken.
Beschamend zelfs hoeveel beter zijn hit van dik 20 jaar eerder isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Beter gezongen ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, droge keel van al dat zand he.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Prima bandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeeehhh, waarom is dit langs me heen gegaan? Nu leer zelfs ik nog eens wat
Wijntje.quote:
Dan zal er vast wel gescoord worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit naar line-up te kijken, die is echt leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze komen in de zomer naar Dong Open Air in DuitslandEn dan plakt men er maar meteen een Gloryhammer-optreden aan vast
Dat ook; de vocals zijn niet te overtreffenquote:
quote:
Welk jaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Toen dit nummer uitkwam moesten alle 6 leden van D-Mol nog geboren worden.
Ik kende ze wel van naam, maar wist niet dat ze ook Wolves of the Sea hadden gecoverdquote:
Dan hou ik me ook aanbevolenquote:
En Naatje zelf ook nogquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Nou ja moeten. Dat had eigenlijk niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |