Zou wel een leuke inzending zijn eigenlijk. Gewoon om een jaartje europa te pesten nadat we gewonnen hebben dit jaar.quote:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.quote:
Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Nog fouter!?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Love itquote:
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
De eurovisieafdeling van de BBC, hou maar op, doe uit dat licht.
Brilliant tactics.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.
My Slowanie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Kyran het volgende:
Ben even naam kwijt, maar dat liedje van Polen van Donatan & Cleo mag ook wel in het rijtje dan
Dat nummer is zo tof.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
quote:
HEeeeeeeel tof zelfsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.
Geluid uit en youtube aanslingerenquote:
Zo hoort het beerquote:
Och, onze tactiek van wel geld uitgeven aan de voorselectie en uiteindelijk Pierre Kartner laten tossen was ook niet zo geweldig.quote:
Gefeliciteerd met je note!quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
eenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Guana wint ook eens watquote:
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
tot "01:00 is planning.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Napoleon ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.
Nee, nog minder dan ik waarschijnlijk.quote:
Neeee, The Visitorsquote:
Ik ga je steeds meer waarderenquote:
Ik ga voor The winner takes it allquote:
ik vermoed @Peterquote:
quote:
Kijk jongens, modereren is: Ken je users.quote:
Legde het ook al af in de NLse voorselectie.quote:
Nationaal songfestival in 2012.quote:
Hoe diep gaat die punt?quote:Op zondag 5 mei 2019 00:05 schreef ijs_beer het volgende:
Neerlands dieptepunt. Een liedje over een donkere lul.
Ik vergeef het hem, maar ik zal het niet vergetenquote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:07 schreef Kyran het volgende:
Naatje dacht niveau is best hoog voor ESF muziek, dus ik ga het even verlagen?
Klöptquote:Op zondag 5 mei 2019 00:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Klonk net alsof hij Ivo Niehe met vanille zei
Obscuur voorronde nummer ving ik ergens eerder op. Meh.quote:
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel geblevenquote:
Jij weetquote:
Tweede in de voorronde geloof ik. Het gaat over een man die Korsakov heet die naar Letland gaat. Had hij beter niet kunnen doen, want hij breekt al zijn bottenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel gebleven
De Estse taal is altijd kunstquote:
Fuck, ik breek een rip nuquote:Op zondag 5 mei 2019 00:11 schreef MaGNeT het volgende:
Klinkt als m'n lerares Frans als ze boos was.
Niet gehaald begrijp ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit komt uit de voorronde van Estland in 2013; heeft het niet gehaald, maar is memorabel gebleven
Rib in peace.quote:
Zo voelt het wel!quote:
Deze vind ik eigenlijk veel te leukquote:
Die heb ik niet ingediend, want dat vind ik geen guilty pleasure. Dat is gewoon een goed nummer.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef Kyran het volgende:
Als we dan wat punk gaan kan Athena er ook wel in
Het optreden was wel freak.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat hier freak aan is snap ik dan weer nietDit is gewoon indierock imo
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu serieus met een Word-bestandje waarin ik leuke nummers opsla zodat ik ze later nog een keer kan luisteren![]()
ik publiceer de playlist ook achterafquote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu serieus met een Word-bestandje waarin ik leuke nummers opsla zodat ik ze later nog een keer kan luisteren![]()
I may stutter when I speakquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Nou sommige andere nummers die voorbij komen zijn ook prima nummers. Ik zeg loslaten dat freeaak gedoequote:Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik niet ingediend, want dat vind ik geen guilty pleasure. Dat is gewoon een goed nummer.
Heb hem net gedm'd aan onze lieve Naatquote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou sommige andere nummers die voorbij komen zijn ook prima nummers. Ik zeg loslaten dat freeaak gedoe
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
Dit klinkt als m'n lerares Frans als ze niet boos was.
Hier ookquote:Op zondag 5 mei 2019 00:15 schreef MaGNeT het volgende:
Dit klinkt als m'n lerares Frans als ze niet boos was.
Dit was ook geen freaknummer.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
Wat hier freak aan is snap ik dan weer nietDit is gewoon indierock imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |