Dat blijft zo bizar. Misschien was onze Naat zelfs niet eens geborenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Cee het volgende:
Toen dit nummer uitkwam moesten alle 6 leden van D-Mol nog geboren worden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja moeten. Dat had eigenlijk niet gehoeven hoor
He fuck ik ben te laatquote:
Ik dacht 1999quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2000 toch?
Of komt er stiekem nog een Montenegrijn uit ‘99?
Oh dat valt mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2000 toch?
Of komt er stiekem nog een Montenegrijn uit ‘99?
quote:
Bestaanquote:
Nou inderdaad! En heel veel dat ik niet kenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit naar line-up te kijken, die is echt leuk.
Steel Panther genot
Gloryhammer
Alestorm
Dit is geen freak nummer.quote:
Welke NL artiest mag er volgend jaar volgens jou gaan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is gewordenquote:
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Nee, allicht. Maar wel een internet culture. Dat telt ook wel, toch.quote:
Lul de behanger.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.
Die is beter inderdaad (bijvoorbeeld wel van het optreden) maar ik wilde snel zijn en had daar best wat minder accuraatheid voor overquote:
Ja. Al is dat ook alleen met de beelden erbij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is geworden
YESSSCHHHHHquote:
Dit was gewoon een voorzet om in te koppen.quote:
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.quote:
Dit was zo ontzettend fout en slecht.quote:
Dit nummer werd bij de voorronde in eerste instantie niet unaniem aangekondigd als winnaar. Per abuis werd door het presentatieduo tegelijkertijd de naam van de winnaar genoemd en ze zeiden allebei iets anders. Eentje had het dus fout.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Maar even serieus, ik vind dit superleuk. Ik leer serieus bij hier
Zou wel een leuke inzending zijn eigenlijk. Gewoon om een jaartje europa te pesten nadat we gewonnen hebben dit jaar.quote:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.quote:
Eensquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
Absoluut. Maar dan weer niet zo fout dat het leuk wordt. Dat hebben diverse andere ESF liedjes juist weer wel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Nog fouter!?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.
Love itquote:
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:57 schreef ijs_beer het volgende:
De eurovisieafdeling van de BBC, hou maar op, doe uit dat licht.
Brilliant tactics.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Al dat geld uitgeven aan ESF als deel van Big 5 zijnde behalve aan hun eigen voorselectie.
My Slowanie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:58 schreef Kyran het volgende:
Ben even naam kwijt, maar dat liedje van Polen van Donatan & Cleo mag ook wel in het rijtje dan
Dat nummer is zo tof.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met beeld erbij zou deze nog wel leuk zijnZonder zicht op de GIGANTISCHE hoeden is het toch minder
quote:
HEeeeeeeel tof zelfsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met beeld erbij is het een ontzettend freak nummer inderdaad. Zonder beeld is het een heel tof nummer.
Geluid uit en youtube aanslingerenquote:
Zo hoort het beerquote:
Och, onze tactiek van wel geld uitgeven aan de voorselectie en uiteindelijk Pierre Kartner laten tossen was ook niet zo geweldig.quote:
Gefeliciteerd met je note!quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
eenquote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Guana wint ook eens watquote:
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja weet niet, heb het idee dat ik dit goed en leuk moet vinden, maar vind ik niet per se.
tot "01:00 is planning.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vroeg het net al, tot hoe laat is dit?
Napoleon ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb Waterloo ook nooit heel erg gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |