Welke NL artiest mag er volgend jaar volgens jou gaan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is gewordenquote:
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
Vragen mensen, vragen, ik wil graag vragen! Alles mag.
Nee, allicht. Maar wel een internet culture. Dat telt ook wel, toch.quote:
Lul de behanger.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom deze slappe studio versie? De live versie is veel beter.
Die is beter inderdaad (bijvoorbeeld wel van het optreden) maar ik wilde snel zijn en had daar best wat minder accuraatheid voor overquote:
Ja. Al is dat ook alleen met de beelden erbij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoor, maar wel een leuk partynummer wat een gimmick is geworden
YESSSCHHHHHquote:
Dit was gewoon een voorzet om in te koppen.quote:
Man. Het foute uur van q-music kan zoveel beter.quote:
Dit was zo ontzettend fout en slecht.quote:
Dit nummer werd bij de voorronde in eerste instantie niet unaniem aangekondigd als winnaar. Per abuis werd door het presentatieduo tegelijkertijd de naam van de winnaar genoemd en ze zeiden allebei iets anders. Eentje had het dus fout.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Maar even serieus, ik vind dit superleuk. Ik leer serieus bij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |