SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja nu gaat het mis hequote:
Litouwen 2006 - Nog altijd hun hoogste score ooitquote:
2006 Litouwen.quote:
Litouwen. Uiteraard. Deze trollende bagger is echt iets voor hen.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:42 schreef Kyran het volgende:
Litouwen is ook echt topland qua foute inzendingen
Nee je bent leukquote:
Je zou zo naast Cornald kunnen gaan zitten qua kennis.quote:
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Litouwen 2006 - Nog altijd hun hoogste score ooit
Dat kwam door de subtiele sublimenal message in de tekst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.
Nje vjer, nje bojsaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel wat IJslands vervolgonderzoek doen.![]()
Alestormquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is dit voor Letland 2008 remix?Klinkt beter dan het origineel
Alestorm, godenbandquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Beter dan het origineel.quote:
Is dit Alestorm, ik dacht al dit klinkt heel erg Alestorm lol ....quote:
Letse topkwaliteit.quote:
Oeeehhh, waarom is dit langs me heen gegaan? Nu leer zelfs ik nog eens watquote:
Het origineel is inderdaad een ramp.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
SLOTJESPOSTENGENOT?quote:
Slotjesklopper, hou eens rekening met je plebsquote:
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Kyran het volgende:
Alestorm is echt een band die je live moet zien. Fucking geniaal en wat een feest altijd
Gaan we samen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.
LEUK juist!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Het ergste is ook nog dat ik het allemaal wel leuk vind, RIP mijn smaak
Fucked with an anchorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, roep even weer dan als ze in de buurt zijn.
Ach, de Russische oma's deden het ook vet goed en Verka werd ook tweedequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog 6de worden met zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |