quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Buchenwald geweest met school. Ik hoef niet meer.
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Arnhem geweest,militaire begraafplaats.Daar wordt je ook even stil van.
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar iedereen weet het.
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.
Bij mij wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Dezelfde achternaam als wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
mijn vader en zijn zussen en 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.
In Frankrijk een voormalige V1 ,V2 basis waar nu een museum is ,dat was echt heftig,mijn ex en haar moeder gingen op de helft al terug naar de auto.Die voelden een sfeer wat ze niet aan konden.Ik vond het heel indrukwekkend en zal nooit vergeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.
Je was nog niet eens geboren Pietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.quote:
Dat is bijzonder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.
Mijn vader wel en 1 van zijn zussen kwam met die Pool thuis aanzetten.quote:
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Was het verre familie of ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vader wel en 1 van zijn zussen kwam met die Pool thuis aanzetten.
Les souris mange ton dinerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ik heb nog anderhalve pizza, gisteren maar een halve gegeten.quote:
GADVERDAMME.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ja voorspelbaarquote:
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ziet er lekker uit.quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.
Ziet er lekker uit.quote:
Mooie foto!quote:
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb maar gewoon een beige ouwetruttenstel borden.
quote:
Oh, ik heb ze nooit gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie foto!
Enorm zwarte lucht ook richting jouw kant
Ja met sommige familienamen heb je datquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee, in Polen komt ie wel vaker voor en ook in heleboel andere landen.
Zo ziet het er hier uit, mooie lucht iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
Al zou je het niet verwachten maar de mijne is er ook overzees
De mijne zelfs regionaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.
Is dat de verkeersleidingstoren?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier uit, mooie lucht iig.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.quote:
Wat vreemd!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.
Dat was vanmiddag. Ik zag net dat er richting jou een maffe wolk voor de zon hing. Dat gaf wel mooie lichteffecten.quote:
De mijne ook.quote:
Ook van een tegel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Hele mooie foto's gezien van mooie katten, een kitten, cavia, konijn leuk !En ZZ-top was er ook
en ik heb hetzelfde gegeten als Soury, maar dan 2 keer zoveel.
Een rond groot bord.quote:
Wat had ze ook al weer ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Hele mooie foto's gezien van mooie katten, een kitten, cavia, konijn leuk !En ZZ-top was er ook
en ik heb hetzelfde gegeten als Soury, maar dan 2 keer zoveel.
Ruitjes? kwestie van een kwartslag draaien.quote:
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.quote:
Je hebt een kunstklapperquote:
Gerookte kipquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.
Jaja...ik weet..quote:
GADVERDAMME.quote:
Niet helemaal, bierkip komt in de richtingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de BBQ doe je in principe hetzelfde.
Dat is een mooi principe.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet helemaal, bierkip komt in de richting
Een BBQ zonder bier is ondenkbaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het proberen.quote:
zag alleen zwart/wit gebloktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.
Het is echt de hoogste tijd, ik zou maar eens bellenquote:
Nee toen ging het fout ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt de hoogste tijd, ik zou maar eens bellen
quote:
quote:
Te lang naar die strepen gekeken?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ter gelegenheid van het moment zal ik u allen vertellen dat ik het niet weet verder zal wel.
Dat is tenminste duidelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ter gelegenheid van het moment zal ik u allen vertellen dat ik het niet weet verder zal wel.
Schaak.quote:
quote:
Ik heb niet zoon grote kamerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mixcloud.com/discover/dark-ambient+field-recording/
Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.quote:
Das dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.
Maar dat was vroeger?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.
Ja, héél vroeger. En een stel zweetpoten destijds, man man. Als ik uit militaire dienst thuiskwam, kon ik mijn sokken rechtop in de wasmand zetten.quote:
Allemaal onzin, Head and Shoulders is de slechtste shampoo ooit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.
Niet. Heb het in de loop der jaren allemaal weg gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Welke film kijken jullie nu op zo'n dag als deze
Zwartboek staat hier op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Dat heb ik nooit mee hoeven makenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, héél vroeger. En een stel zweetpoten destijds, man man. Als ik uit militaire dienst thuiskwam, kon ik mijn sokken rechtop in de wasmand zetten.
Ik wil eigenlijk Saul Fia op NPO2 wel zien om 22.40, maar hij is zo laat afgelopen. Vraag me af of hij morgen ook nog te zien is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Neem het op?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Saul Fia op NPO2 wel zien om 22.40, maar hij is zo laat afgelopen. Vraag me af of hij morgen ook nog te zien is.
Ik moest regelmatig een haarnetje op, en ik was niet de enige in het peloton.quote:
Backdoorsluts #9quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tv nooit dus ik weet niet hoe dat moet
De keuze aan soorten shampoo bij drogist en supermarkten is ook volslagen absurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal onzin, Head and Shoulders is de slechtste shampoo ooit.
En shampoo tegen kaalheid.![]()
Ik was mijn haar überhaupt niet meer met shampoo, gebruik alleen water en cremespoeling.
Lol, ik ga er scheel van kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
Ik heb mijn zen momentje weer gehad
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Ik hou er echt van.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Jah het voelde hier ook een beetje vervelend tijdens het streepjes trekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ik ga er scheel van kijken.
quote:
Verder is het wel weer een hele fraaie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah het voelde hier ook een beetje vervelend tijdens het streepjes trekken
Die zijn niet recht toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Lekker rustgevend!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Nee, schuin.quote:
Ik 'was' mijn haar één keer per week met warm water, daarna beetje drogen, een lading cremespoeling erin en 20 minuten laten intrekken, tussendoor een beetje masseren, daarna uit spoelen en laten drogen, nooit föhnen, dat is slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De keuze aan soorten shampoo bij drogist en supermarkten is ook volslagen absurd.
Maar wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, schuin.![]()
Maar die witte lijntjes zijn op één of andere manier niet mooi geworden. Geen idee hoe dat kan eigenlijk.
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik 'was' mijn haar één keer per week met warm water, daarna beetje drogen, een lading cremespoeling erin en 20 minuten laten intrekken, tussendoor een beetje masseren, daarna uit spoelen en laten drogen, nooit föhnen, dat is slecht voor je haar.
En hey, kijk mijn haar eens.![]()
Mag niet klagen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het als wapen onder mijn jas meedragen.
Jij hebt dat echt zelf getekend?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Er naar kijken niet, het streepjes trekken dan weer wel
50 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat echt zelf getekend?![]()
Wow, wat een werk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
50 minuten.
Maar zat tussendoor ook nog te fonduen en te chatten.
En bier te drinken en een jointje gedraaid![]()
Wat doet zij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wat Christel van UTO doet.
Vilthaar is de nieuwe ragequote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wast het maar een enkele keer per jaar. En dat kun je zien.
Dreadlocks?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft uiteraard goed geholpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
50 minuten.
Maar zat tussendoor ook nog te fonduen en te chatten.
En bier te drinken en een jointje gedraaid![]()
Ik vind het vies.quote:
Nog niet eens. Het is een soort viltlaagje, ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven.quote:
Shampoo is rotzooi, wordt je haar hartstikke droog van, cremespoeling met arganolie is veel beter, en ruikt net zo lekker, nee, beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar van cremespoeling wordt je haar weer enorm vet. Het beste is een milde shampoo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shampoo is rotzooi, wordt je haar hartstikke droog van, cremespoeling met arganolie is veel beter, en ruikt net zo lekker, nee, beter.
Ik heb mooi haar, krijg elke week complimenten.quote:
Blijkbaar niet want niemand zegt er iets van en ze omhelst toch regelmatig mensen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.
Ranzig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekjequote:
Hoe op nou!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekje
Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar van cremespoeling wordt je haar weer enorm vet. Het beste is een milde shampoo.
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekje
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee man, daar wonen beestjes in.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.
he bahquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schudde er ook nog eens regelmatig mee
Van goedkope shampoos wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.
En mij haar is verre van vet, ik heb juist droog haar, vandaar dat ik de shampoo heb afgezworen, daarvan wordt je haar als stro.
Eigenlijk vind ik dreads niet eens mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.
Deisyy!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schudde er ook nog eens regelmatig mee
Duurdere ook, geloof mij nou maar, ik weet dat.quote:
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuigquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuig
Als je een goede shampoo hebt krijg je geen stro op je kop hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.
En mij haar is verre van vet, ik heb juist droog haar, vandaar dat ik de shampoo heb afgezworen, daarvan wordt je haar als stro.
Fikt als een gek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuig
Serieus, ik kan me voorstellen dat je het onsmakelijk vond. Blech. Daar zit je dan tegenaan te kijken.quote:
Jawel, ook van duurdere 'goede'.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een goede shampoo hebt krijg je geen stro op je kop hoor.
Je denk dat je het weet, maar je weet niet alles Moquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurdere ook, geloof mij nou maar, ik weet dat.![]()
Over haar weet ik voldoende.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denk dat je het weet, maar je weet niet alles Mo
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen Mo wel eens opgeven voor een MetaMOrfose
trustequote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Welterusten aapjes. Ik zie dat Netflix mijn film ook heeft, dus die kan ik kijken wanneer ik wil. Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Welterusten aapjes. Ik zie dat Netflix mijn film ook heeft, dus die kan ik kijken wanneer ik wil. Slaap lekker allemaal
Wat wil je dan doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen Mo wel eens opgeven voor een MetaMOrfose
Slaap lekker Disana!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Trusten, Disana.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Pit ze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Ik hecht wel waarde aan mijn velletje, dus dat laten we mooi zitten.quote:
En die pretenteerd kunstenaar te zijn.Ik ben zo teleurgesteld in dat wijf.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrienden van mij hadden een poeder wat ze er in gooiden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:36 schreef sig000 het volgende:
De truc van schone dreadlocks is wassen met zout water.
Ben je live?quote:
Je hebt wel gelijk,teveel wassen vernielt de creatine in je haar.quote:
Ben je geweest?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Soldaat Van Oranje", The Musical, gezellig man, WOII, laten we er een gezellige avond gevuld met leuke liedjes van maken.
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.quote:
Mafkees, daar wil ik nog niet dood gevonden worden, bij geen enkele musical overigens, ben ook nog nooit geweest en gaat ook niet gebeuren.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.
Kan Mo tekenen dan ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.
Heb ooit tekenles gehad van de vader van Dion.quote:
Welke Dion?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ooit tekenles gehad van de vader van Dion.
Ik zal me gedragen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de dreadlocks over, krijgen we dit.
Zo'n joint moet je ook even in elkaar pielen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wiet ook en dan hoef je niet zo te pielen.
Tuurlijkkkkkkkkkkk ik ben met 3 dingen tegelijk bezigquote:
Soury heet Jessica.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Zijn er nog Jessica's in dit topic momenteel:
Want zo denk ik over jou Jessica.
Ja dat wel, maar is zo klaar. Die monniken zitten 342 jaar te puzzelen met 4356 kruiwagens kraaltjes of zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n joint moet je ook even in elkaar pielen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Druk druk druk!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tuurlijkkkkkkkkkkk ik ben met 3 dingen tegelijk bezig
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk druk druk!
Hebben de kittens al een naam?
Mijn kat heette poes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk druk druk!
Hebben de kittens al een naam?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jullie ooit eens op zouden letten hier, had je het ook geweten
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar is zo klaar. Die monniken zitten 342 jaar te puzzelen met 4356 kruiwagens kraaltjes of zo.
Hey,kom even naar de buren. live mix.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik weet het al jarenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jullie ooit eens op zouden letten hier, had je het ook geweten
picsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!
Welke buren? Ik hoor hiernaast nietsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey,kom even naar de buren. live mix.
Echt hè, volgens mij heeft chufi zijn account gehackt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |