Fikt als een gek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuig
Serieus, ik kan me voorstellen dat je het onsmakelijk vond. Blech. Daar zit je dan tegenaan te kijken.quote:
Jawel, ook van duurdere 'goede'.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een goede shampoo hebt krijg je geen stro op je kop hoor.
Je denk dat je het weet, maar je weet niet alles Moquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurdere ook, geloof mij nou maar, ik weet dat.![]()
Over haar weet ik voldoende.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denk dat je het weet, maar je weet niet alles Mo
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen Mo wel eens opgeven voor een MetaMOrfose
trustequote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Welterusten aapjes. Ik zie dat Netflix mijn film ook heeft, dus die kan ik kijken wanneer ik wil. Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Welterusten aapjes. Ik zie dat Netflix mijn film ook heeft, dus die kan ik kijken wanneer ik wil. Slaap lekker allemaal
Wat wil je dan doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen Mo wel eens opgeven voor een MetaMOrfose
Slaap lekker Disana!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Trusten, Disana.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Pit ze.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
Ik hecht wel waarde aan mijn velletje, dus dat laten we mooi zitten.quote:
En die pretenteerd kunstenaar te zijn.Ik ben zo teleurgesteld in dat wijf.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wat Christel van UTO doet.
Vrienden van mij hadden een poeder wat ze er in gooiden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:36 schreef sig000 het volgende:
De truc van schone dreadlocks is wassen met zout water.
Ben je live?quote:
Je hebt wel gelijk,teveel wassen vernielt de creatine in je haar.quote:
Ben je geweest?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Soldaat Van Oranje", The Musical, gezellig man, WOII, laten we er een gezellige avond gevuld met leuke liedjes van maken.
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.quote:
Mafkees, daar wil ik nog niet dood gevonden worden, bij geen enkele musical overigens, ben ook nog nooit geweest en gaat ook niet gebeuren.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.
Kan Mo tekenen dan ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zou hij wel een ander beeld schetsen.
Heb ooit tekenles gehad van de vader van Dion.quote:
Welke Dion?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ooit tekenles gehad van de vader van Dion.
Ik zal me gedragen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de dreadlocks over, krijgen we dit.
Zo'n joint moet je ook even in elkaar pielen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wiet ook en dan hoef je niet zo te pielen.
Tuurlijkkkkkkkkkkk ik ben met 3 dingen tegelijk bezigquote:
Soury heet Jessica.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Zijn er nog Jessica's in dit topic momenteel:
Want zo denk ik over jou Jessica.
Ja dat wel, maar is zo klaar. Die monniken zitten 342 jaar te puzzelen met 4356 kruiwagens kraaltjes of zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n joint moet je ook even in elkaar pielen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Druk druk druk!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tuurlijkkkkkkkkkkk ik ben met 3 dingen tegelijk bezig
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk druk druk!
Hebben de kittens al een naam?
Mijn kat heette poes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk druk druk!
Hebben de kittens al een naam?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jullie ooit eens op zouden letten hier, had je het ook geweten
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar is zo klaar. Die monniken zitten 342 jaar te puzzelen met 4356 kruiwagens kraaltjes of zo.
Hey,kom even naar de buren. live mix.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik weet het al jarenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jullie ooit eens op zouden letten hier, had je het ook geweten
picsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gepriegel is niets voor mij, ik ben sowieso niet creatief, maar het eerste dekentje is klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |