Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar van cremespoeling wordt je haar weer enorm vet. Het beste is een milde shampoo.
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekje
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekje
Nee man, daar wonen beestjes in.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.
he bahquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schudde er ook nog eens regelmatig mee
Van goedkope shampoos wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.
En mij haar is verre van vet, ik heb juist droog haar, vandaar dat ik de shampoo heb afgezworen, daarvan wordt je haar als stro.
Eigenlijk vind ik dreads niet eens mooi.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat staat misschien aardig maar het is zo onfris.
Deisyy!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schudde er ook nog eens regelmatig mee
Duurdere ook, geloof mij nou maar, ik weet dat.quote:
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuigquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuig
Als je een goede shampoo hebt krijg je geen stro op je kop hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je al shampoo gebruikt, neem een 2 in 1, en gebruik zo min mogelijk.
En mij haar is verre van vet, ik heb juist droog haar, vandaar dat ik de shampoo heb afgezworen, daarvan wordt je haar als stro.
Fikt als een gek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen maar ik vond het wat listig in een vliegtuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |