quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
50 minuten.
Maar zat tussendoor ook nog te fonduen en te chatten.
En bier te drinken en een jointje gedraaid![]()
Wat doet zij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wat Christel van UTO doet.
Vilthaar is de nieuwe ragequote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wast het maar een enkele keer per jaar. En dat kun je zien.
Dreadlocks?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft uiteraard goed geholpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
50 minuten.
Maar zat tussendoor ook nog te fonduen en te chatten.
En bier te drinken en een jointje gedraaid![]()
Ik vind het vies.quote:
Nog niet eens. Het is een soort viltlaagje, ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven.quote:
Shampoo is rotzooi, wordt je haar hartstikke droog van, cremespoeling met arganolie is veel beter, en ruikt net zo lekker, nee, beter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wat Christel van UTO doet.
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar van cremespoeling wordt je haar weer enorm vet. Het beste is een milde shampoo.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shampoo is rotzooi, wordt je haar hartstikke droog van, cremespoeling met arganolie is veel beter, en ruikt net zo lekker, nee, beter.
Ik heb mooi haar, krijg elke week complimenten.quote:
Blijkbaar niet want niemand zegt er iets van en ze omhelst toch regelmatig mensen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.
Ranzig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt smerig, ik kan me daar niets bij voorstellen, dat wordt toch een vette bende en gaat ruiken.
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekjequote:
Hoe op nou!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig eens achter een jongen met dreads, ik kon ze gewoon ruiken, ze ruiken naar een vies vaatdoekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |