Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.quote:
Das dan wel weer fijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik heb balsem.Voor een gevoelig huidje.
Maar dat was vroeger?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.
Ja, héél vroeger. En een stel zweetpoten destijds, man man. Als ik uit militaire dienst thuiskwam, kon ik mijn sokken rechtop in de wasmand zetten.quote:
Allemaal onzin, Head and Shoulders is de slechtste shampoo ooit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had altijd shampoo voor vet haar. Dat werkte perfect, want mijn haar was moddervet.
Niet. Heb het in de loop der jaren allemaal weg gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Welke film kijken jullie nu op zo'n dag als deze
Zwartboek staat hier op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Dat heb ik nooit mee hoeven makenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, héél vroeger. En een stel zweetpoten destijds, man man. Als ik uit militaire dienst thuiskwam, kon ik mijn sokken rechtop in de wasmand zetten.
Ik wil eigenlijk Saul Fia op NPO2 wel zien om 22.40, maar hij is zo laat afgelopen. Vraag me af of hij morgen ook nog te zien is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
Neem het op?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Saul Fia op NPO2 wel zien om 22.40, maar hij is zo laat afgelopen. Vraag me af of hij morgen ook nog te zien is.
Ik moest regelmatig een haarnetje op, en ik was niet de enige in het peloton.quote:
Backdoorsluts #9quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tv nooit dus ik weet niet hoe dat moet
De keuze aan soorten shampoo bij drogist en supermarkten is ook volslagen absurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal onzin, Head and Shoulders is de slechtste shampoo ooit.
En shampoo tegen kaalheid.![]()
Ik was mijn haar überhaupt niet meer met shampoo, gebruik alleen water en cremespoeling.
Lol, ik ga er scheel van kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
Ik heb mijn zen momentje weer gehad
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Ik hou er echt van.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Jah het voelde hier ook een beetje vervelend tijdens het streepjes trekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ik ga er scheel van kijken.
quote:
Verder is het wel weer een hele fraaie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah het voelde hier ook een beetje vervelend tijdens het streepjes trekken
Die zijn niet recht toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Lekker rustgevend!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
streepjes trekken.
Nee, schuin.quote:
Ik 'was' mijn haar één keer per week met warm water, daarna beetje drogen, een lading cremespoeling erin en 20 minuten laten intrekken, tussendoor een beetje masseren, daarna uit spoelen en laten drogen, nooit föhnen, dat is slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De keuze aan soorten shampoo bij drogist en supermarkten is ook volslagen absurd.
Maar wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, schuin.![]()
Maar die witte lijntjes zijn op één of andere manier niet mooi geworden. Geen idee hoe dat kan eigenlijk.
GATVERDAMME!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik 'was' mijn haar één keer per week met warm water, daarna beetje drogen, een lading cremespoeling erin en 20 minuten laten intrekken, tussendoor een beetje masseren, daarna uit spoelen en laten drogen, nooit föhnen, dat is slecht voor je haar.
En hey, kijk mijn haar eens.![]()
Mag niet klagen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het als wapen onder mijn jas meedragen.
Jij hebt dat echt zelf getekend?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Er naar kijken niet, het streepjes trekken dan weer wel
50 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt dat echt zelf getekend?![]()
Wow, wat een werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |