Is dat de verkeersleidingstoren?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo ziet het er hier uit, mooie lucht iig.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.quote:
Wat vreemd!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.
Dat was vanmiddag. Ik zag net dat er richting jou een maffe wolk voor de zon hing. Dat gaf wel mooie lichteffecten.quote:
De mijne ook.quote:
Ook van een tegel?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Hele mooie foto's gezien van mooie katten, een kitten, cavia, konijn leuk !En ZZ-top was er ook
en ik heb hetzelfde gegeten als Soury, maar dan 2 keer zoveel.
Een rond groot bord.quote:
Wat had ze ook al weer ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Hele mooie foto's gezien van mooie katten, een kitten, cavia, konijn leuk !En ZZ-top was er ook
en ik heb hetzelfde gegeten als Soury, maar dan 2 keer zoveel.
Ruitjes? kwestie van een kwartslag draaien.quote:
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.quote:
Je hebt een kunstklapperquote:
Gerookte kipquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.
Jaja...ik weet..quote:
GADVERDAMME.quote:
Niet helemaal, bierkip komt in de richtingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op de BBQ doe je in principe hetzelfde.
Dat is een mooi principe.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet helemaal, bierkip komt in de richting
Een BBQ zonder bier is ondenkbaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het proberen.quote:
zag alleen zwart/wit gebloktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Kip, gebakken aardappelschijfjes en salade.
Het is echt de hoogste tijd, ik zou maar eens bellenquote:
Nee toen ging het fout ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt de hoogste tijd, ik zou maar eens bellen
quote:
quote:
Te lang naar die strepen gekeken?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ter gelegenheid van het moment zal ik u allen vertellen dat ik het niet weet verder zal wel.
Dat is tenminste duidelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
Ter gelegenheid van het moment zal ik u allen vertellen dat ik het niet weet verder zal wel.
Schaak.quote:
quote:
Ik heb niet zoon grote kamerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mixcloud.com/discover/dark-ambient+field-recording/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |