quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Buchenwald geweest met school. Ik hoef niet meer.
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar Arnhem geweest,militaire begraafplaats.Daar wordt je ook even stil van.
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar iedereen weet het.
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ik kwam uit Duitsland gereden en zag het ook pas toen er wat dwazen ineens op vluchtstrook gingen staan, zoek dan op tijd een parkeerplaats op wanneer je zo nodig mee wil doen.
Bij mij wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Dezelfde achternaam als wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
mijn vader en zijn zussen en 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als 1 van de Poolse militairen in Tilburg 1944.
In Frankrijk een voormalige V1 ,V2 basis waar nu een museum is ,dat was echt heftig,mijn ex en haar moeder gingen op de helft al terug naar de auto.Die voelden een sfeer wat ze niet aan konden.Ik vond het heel indrukwekkend en zal nooit vergeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dat is de reden dat ik het tot op heden blijf uitstellen.
Je was nog niet eens geboren Pietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klopt, er was er zelfs 1 bij met dezelfde achternaam.
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.quote:
Dat is bijzonder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zus van mijn vader noemde haar achternaam en hij wilde het niet geloven.
Mijn vader wel en 1 van zijn zussen kwam met die Pool thuis aanzetten.quote:
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Was het verre familie of ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vader wel en 1 van zijn zussen kwam met die Pool thuis aanzetten.
Les souris mange ton dinerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ik heb nog anderhalve pizza, gisteren maar een halve gegeten.quote:
GADVERDAMME.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ja voorspelbaarquote:
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ziet er lekker uit.quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.
Ziet er lekker uit.quote:
Mooie foto!quote:
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb maar gewoon een beige ouwetruttenstel borden.
quote:
Oh, ik heb ze nooit gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie foto!
Enorm zwarte lucht ook richting jouw kant
Ja met sommige familienamen heb je datquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee, in Polen komt ie wel vaker voor en ook in heleboel andere landen.
Zo ziet het er hier uit, mooie lucht iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
Al zou je het niet verwachten maar de mijne is er ook overzees
De mijne zelfs regionaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |