Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
Mn eten is wel lekker , maar niet om te laten zien ...
Was het verre familie of ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vader wel en 1 van zijn zussen kwam met die Pool thuis aanzetten.
Les souris mange ton dinerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ik heb nog anderhalve pizza, gisteren maar een halve gegeten.quote:
GADVERDAMME.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook maar al een beetje aangevreten, kip en salade was al half op. Tja muizen [ afbeelding ]
Ja voorspelbaarquote:
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ziet er lekker uit.quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met vierkante borden kan ik niet uit de voeten.
Ziet er lekker uit.quote:
Mooie foto!quote:
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb maar gewoon een beige ouwetruttenstel borden.
quote:
Oh, ik heb ze nooit gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn inmiddels legendarisch hier.
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie foto!
Enorm zwarte lucht ook richting jouw kant
Ja met sommige familienamen heb je datquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee, in Polen komt ie wel vaker voor en ook in heleboel andere landen.
Zo ziet het er hier uit, mooie lucht iig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er viel hele rare neerslag uit. Een soort hagelsneeuw. Op de grond viel het in stukjes.
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
Al zou je het niet verwachten maar de mijne is er ook overzees
De mijne zelfs regionaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn naam is zo Nederlands als het maar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |