Ik zal proberen activiteit in dit topic voortaan eerder op te merkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exact.
Ik vond een uur voor gratis vandaag wel genoeg...
Het was een spontane actie, aangezien ik afgelopen week nauwelijk iets gedraaid heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal proberen activiteit in dit topic voortaan eerder op te merken
Krijg je ook weinig kritiekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een spontane actie, aangezien ik afgelopen week nauwelijk iets gedraaid heb.
Niemand heeft er iets van gemerkt...
Dan kan je daar je eventuele kritiek alsnog spuien...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:13 schreef D. het volgende:
Ik lees sig's eigenlijk nooit, maar heb jouw mixcloud nu ontdekt
Vooralsnog zijn de enige die misschien kritiek hebben de burenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je daar je eventuele kritiek alsnog spuien...![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de enige die misschien kritiek hebben de buren
Heb je het opgenomen, Mad? Was naar de fietsenmaker met het barrel van moeders.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even live wat aan elkaar plakken hier...
Nee, maar ik heb de setlist ng wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je het opgenomen, Mad? Was naar de fietsenmaker met het barrel van moeders.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de setlist ng wel.
Ik doe 'm gewoon nog eens een keer.
Ooit...
Hier in L`warden zijn regelmatig Psy Fi gerelateerde feestjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:47 schreef sig000 het volgende:
Vroeger hoorde je dit nog weleens op bevrijdingsfestivals maar helaas is het tegenwoordig anders geworden en kom er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |