Ik zal proberen activiteit in dit topic voortaan eerder op te merkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exact.
Ik vond een uur voor gratis vandaag wel genoeg...
Het was een spontane actie, aangezien ik afgelopen week nauwelijk iets gedraaid heb.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal proberen activiteit in dit topic voortaan eerder op te merken
Krijg je ook weinig kritiekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een spontane actie, aangezien ik afgelopen week nauwelijk iets gedraaid heb.
Niemand heeft er iets van gemerkt...
Dan kan je daar je eventuele kritiek alsnog spuien...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:13 schreef D. het volgende:
Ik lees sig's eigenlijk nooit, maar heb jouw mixcloud nu ontdekt
Vooralsnog zijn de enige die misschien kritiek hebben de burenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je daar je eventuele kritiek alsnog spuien...![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de enige die misschien kritiek hebben de buren
Heb je het opgenomen, Mad? Was naar de fietsenmaker met het barrel van moeders.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen even live wat aan elkaar plakken hier...
Nee, maar ik heb de setlist ng wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je het opgenomen, Mad? Was naar de fietsenmaker met het barrel van moeders.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb de setlist ng wel.
Ik doe 'm gewoon nog eens een keer.
Ooit...
Hier in L`warden zijn regelmatig Psy Fi gerelateerde feestjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:47 schreef sig000 het volgende:
Vroeger hoorde je dit nog weleens op bevrijdingsfestivals maar helaas is het tegenwoordig anders geworden en kom er niet meer.
In Wageningen heb ik jaren geluid geregeld voor podium met alternatieve elektronische muziek, afgeschaft helaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier in L`warden zijn regelmatig Psy Fi gerelateerde feestjes.
Hier leeft het wel nog steeds,zal ook wel door het festival komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Wageningen heb ik jaren geluid geregeld voor podium met alternatieve elektronische muziek, afgeschaft helaas.
Dank en van hetzelfde, FF!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een hele fijne avond gewenst.
Damn ik krijg nu al kriebels.
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier leeft het wel nog steeds,zal ook wel door het festival komen.
Dit is even genieten hoor.quote:
Juist van dat laatste moet je het hebben, anders houdt het op. Zonde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.
Hier sluiten ze er eentje,en de ander krijgt 2 ton om door te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.
Wageningen takelt steeds verder af naar oninteressante middelmaat helaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluiten ze er eentje,en de ander krijgt 2 ton om door te gaan.
Ik moet zeggen dat de feestjes hier wel goed zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wageningen takelt steeds verder af naar oninteressante middelmaat helaas.
Welkom.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mij hier naartoe verhuist wat muziek betreft.
Klinkt niet verkeerd maar wel al wat pittig zo op het begin van de avond
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mij hier naartoe verhuist wat muziek betreft.
Klinkt niet verkeerd maar wel al wat pittig zo op het begin van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |