In Wageningen heb ik jaren geluid geregeld voor podium met alternatieve elektronische muziek, afgeschaft helaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier in L`warden zijn regelmatig Psy Fi gerelateerde feestjes.
Hier leeft het wel nog steeds,zal ook wel door het festival komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Wageningen heb ik jaren geluid geregeld voor podium met alternatieve elektronische muziek, afgeschaft helaas.
Dank en van hetzelfde, FF!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een hele fijne avond gewenst.
Damn ik krijg nu al kriebels.
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier leeft het wel nog steeds,zal ook wel door het festival komen.
Dit is even genieten hoor.quote:
Juist van dat laatste moet je het hebben, anders houdt het op. Zonde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.
Hier sluiten ze er eentje,en de ander krijgt 2 ton om door te gaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was populair podium maar de omzet bij de bar bleef teveel achter.
Wageningen takelt steeds verder af naar oninteressante middelmaat helaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluiten ze er eentje,en de ander krijgt 2 ton om door te gaan.
Ik moet zeggen dat de feestjes hier wel goed zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wageningen takelt steeds verder af naar oninteressante middelmaat helaas.
Welkom.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mij hier naartoe verhuist wat muziek betreft.
Klinkt niet verkeerd maar wel al wat pittig zo op het begin van de avond
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:33 schreef Five4Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mij hier naartoe verhuist wat muziek betreft.
Klinkt niet verkeerd maar wel al wat pittig zo op het begin van de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |