Koekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM @:Caland @:KingRoland
[ afbeelding ]
bohh genotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Grandioosquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.quote:
Vandaar dat hij zo dol is op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
(GGMM heeft iets tegen mensen die iets kunnen)
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
Te makkelijk, ik zal deze laten gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dit nog steeds om mij te steunen na mijn bizarslechte grap in het GoT topic?
Wat een lef dat je hier nog bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Het was niveautje KingRoland...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Knut, wanneer ging je nou weer richting Japan?
Ik mag jou anders heel erg graag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je bent God niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik wil zal ook daadwerkelijk gebeuren.
Oh ok, dan ga ik iemand anders stalken met mijn boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTJAAA
al schiet het niet op met het fokkenTypisch japans natuurlijk geen zin in sex die beesten.
Zelfoverschatting van de bovenste plankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zal nooit dichter bij God komen, dan wanneer ik jou quote.
quote:
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Een compliment hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zal nooit dichter bij God komen, dan wanneer ik jou quote.
Wil niet stoken maar @onlogisch probeerde weer schijtlollig te zijn over je Valencia voorspellingquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.
Of werden fokmoderator.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.
Hoppetee.quote:
Dat zag ik. Echter heb ik Onlogisch afgedaan als een wanhopige provocateur dus ik ga daar niet op in.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar @:onlogisch probeerde weer schijtlollig te zijn over je Valencia voorspelling
Ik niet. Ik ben de beste.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
je bent zelf een high res gif.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet de high res. gif hiervan gebruikt
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zag ik. Echter heb ik Onlogisch afgedaan als een wanhopige provocateur dus ik ga daar niet op in.
Dit tekent niet de Feyenoord-fan in je.quote:
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit tekent niet de Feyenoord-fan in je.
Stijn heef vaak een grote waffel maar zodra het niet waar blijkt te zijn is hij meestal nergens te bekennen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemist
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemist
Typerend.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn heef vaak een grote waffel maar zodra het niet waar blijkt te zijn is hij meestal nergens te bekennen.
Ook niet de moelijkste categorie om in uit te blinkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
Als je het mijn vraagt een van de beste nummers van 2010s op nederlands rap gebied
Word je bedreigd door HMF?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.
Waarom gingen die lui nauwelijks de zwakke verdediging van Arsenal onder druk zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.
www.meld.nlquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.
wat een school gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.
Waarschijnlijk was Marcelino te bang voor een tegengoal. Ik bedoel; hij ging met vijf verdedigers en een centrale verdediger op het middenveld spelen. Die dacht met een kleine nederlaag of gelijkspel weg te komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Waarom gingen die lui nauwelijks de zwakke verdediging van Arsenal onder druk zetten
Als ik daar meld dat ik Feyenoorder ben, krijg ik waarschijnlijk van hun ook slaag.quote:
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Marcelino te bang voor een tegengoal. Ik bedoel; hij ging met vijf verdedigers en een centrale verdediger op het middenveld spelen. Die dacht met een kleine nederlaag of gelijkspel weg te komen.
Dan moet je gewoon terugslaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel hebben. Ik ben wat voorzichtig met die fucking lichtmast...
wat een school gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je @Caland een lichtmast noemt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel hebben. Ik ben wat voorzichtig met die fucking lichtmast...
Het blijft PL, de plek waar voetbal heen gaat om te sterven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.
En het stadion ging uit zijn dak toen de bal gewoon weggeschoten werd. Echt een topmoment was dat.
Lekker maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Saind het volgende:
Straks voor de 2e keer deze week naar België
Niet eens voor de laatste keer deze week
Nou, Mustafi kan er gewoon niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft PL, de plek waar voetbal heen gaat om te sterven.
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.
En het stadion ging uit zijn dak toen de bal gewoon weggeschoten werd. Echt een topmoment was dat.
Weer naar Brussel?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Saind het volgende:
Straks voor de 2e keer deze week naar België
Niet eens voor de laatste keer deze week
Ik denk 2-2quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.
Kortenakenquote:
Ik geef Valencia in elk geval meer kans dan die Duitsers.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.
Ik ga de tegengestelde richting, ben nu in Brussel en ga vanavond naar Belgisch Limburg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Kortenaken
Een gehucht onder Hasselt. Vanavond naar een ander dorp daar in de buurt om Brussels bier te drinken, dat dan weer wel
Vanavond ben ik ook in Limburgquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga de tegengestelde richting, ben nu in Brussel en ga vanavond naar Belgisch Limburg.
Daar ben ik zondagochtend dan weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond ben ik ook in LimburgSint-Truiden
Ik denk 2-1 en een goal te weinig voor Valencia.quote:
Ja, zo te zien was Chelsea veel beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef Valencia in elk geval meer kans dan die Duitsers.
Veel boomgaarden, maar ik ga er alleen heen omdat mijn dochtertje daar Latijn volgt. Ik zie dus niks van dat dorp.quote:
Erg vevervelend dat de sympathieke Iwobi niet mocht invallenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk 2-1 en een goal te weinig voor Valencia.
Ik wist dat deze opmerking zou komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet de high res. gif hiervan gebruikt
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Erg vevervelend dat de sympathieke Iwobi niet mocht invallen
Zou je wel moeten doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaardenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel boomgaarden, maar ik ga er alleen heen omdat mijn dochtertje daar Latijn volgt. Ik zie dus niks van dat dorp.
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaarden
Niet heel lelijk tho, je komt af en toe tussen de lintbebouwing vandaan toch wel zeldzaam voor België
Ik laat mezelf liever dood dumpen op een vuilnisstortplaats waarna wormen en vogels me uiteten.quote:
Ik ben gelukkig niet de bobquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
Als je het mijn vraagt een van de beste nummers van 2010s op nederlands rap gebied
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
ha heb d'r naamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?
De gozer met wie ik ga is een Amerikaan in België. Dat is echt een perfect storm van culturen die schijt hebben aan alcohol in het verkeer. Vind het niks maarjaquote:
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweest
quote:
Ik ook 1xquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben in mijn hele leven, maar 1x dronken geweest. En dan was ik niet eens stomdronken, maar dronken genoeg hinderlijk te zijn in een taxi.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ook 1x
Helaas begon dat op mn 12e en duurde 7 jaar
hahahha
denk dat ze je nickname hier hebben gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Mijn uitvaartverzekering heeft opeens de prijs verhoogd.
Heel raar
Boeiend. Je hebt voor 150 euro een doe-het-zelf-kist.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Ben je dikker geworden? Dan moeten ze namelijk een grotere kist of een grotere oven voorzien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Doe-het-zelf-kist kan niet vliegen maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeiend. Je hebt voor 150 euro een doe-het-zelf-kist.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef Saind het volgende:
[..]
denk dat ze je nickname hier hebben gevonden
Engeland ligt net zo goed als Polen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-kist kan niet vliegen maat
jij wil toch in Polen begraven worden?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Jazeker.quote:
Zo makkelijk ook van die GL bakfietsyuppen: we gaan per 2030 auto's bannen in Amsterdam, dan zijn zij toch alweer weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Femke Halsema op Radio 1. Even een half uurtje snijden.
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Waar je ligt is ook voor de nabestaanden he
Graf voor de eeuwigheid maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.
@GGMMquote:Uiterlijk van Sonic in bioscoopfilm wordt aangepast na kritiek van fans
Jeff Fowler, de regisseur van de komende Sonic the Hedgehog-film, zegt dat het uiterlijk van het hoofdpersonage wordt aangepast aan de hand van de vele kritiek. Volgens Fowler zijn filmstudio Paramount en Sega 'volledig toegewijd' om het personage te verbeteren.
"De boodschap is duidelijk. Jullie zijn niet blij met het ontwerp en jullie willen veranderingen. Dat gaat gebeuren", zegt Fowler in een tweet. Hij zegt daarbij dat ook Paramount en Sega achter die beslissing staan. Wat er precies gaat veranderen, is nog niet bekend.
Veel fans zijn het niet eens met de weergave van Sonic omdat het personage er heel anders uitziet dan in de games. De filmversie heeft een mensachtig slungelig uiterlijk en heeft niet de kenmerkende grote ogen van de blauwe egel uit de Sega-games. Op sociale media uiten ze hun ongenoegen. Sommige mensen komen met schetsen en suggesties van hoe Sonic er in de film uit zou moeten zien.
Naoto Oshima, de oorspronkelijke bedenker en ontwerper van Sonic, deelde ook zijn mening over het filmpersonage. In een tweet zegt hij zich zorgen te maken: "Tot nu toe zijn er verschillende Sonics verschenen. Ik hield van allemaal. Ik zag de trailer van de Sonic-film. Ik had verwacht dat volwassenen er ook plezier aan zouden beleven. Ik ben bezorgd."
Begin deze week kwam de eerste trailer van de Sonic the Hedgehog-bioscoopfilm uit. Het is een live-actionfilm waarin alleen Sonic geanimeerd is. De trailer op YouTube is zo'n 22 miljoen keer bekeken en heeft 478.000 downvotes tegenover 283.000 upvotes. De film komt op 8 november uit in de Verenigde Staten en verschijnt begin 2020 in Nederland. Of het aanpassen van het uiterlijk van Sonic gevolgen heeft voor de verschijningsdatum, is nog niet duidelijk.
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.quote:
ARBEITquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Er is volk in de SC![]()
Wat brengt deze dag jullie allemaal
zal mij verder een worst wezen wat ze met me doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb daar speciale uitvaartverzekering voor zodat alle bureaucratie uti handen wordt genomen
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.
Lijkt me niks in zon potquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.
quote:Testament Opstellen? | Bespaar Nú tot ¤ 300 | DeGoedkoopsteNotaris.nl
vind het ook wel iets koddigs hebben zo'n kerkhof, vooral die mausoleums die je in Latijnse landen veel zietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.
Testament opstellen is niet goedkoop maar wel belangrijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
![]()
'bespaar nú tot 300 euro'
Tering wat een geld. (Ik heb niet gezocht wat het nou daadwerkelijk kost maar als ze als lokkertje al 300 euro korting geven, dan weet je het wel)
In België noemen ze de tarieven van notarissen 'erelonen'. Met de bedragen die zij rekenen is er niks eervols aan...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
![]()
'bespaar nú tot 300 euro'
Tering wat een geld. (Ik heb niet gezocht wat het nou daadwerkelijk kost maar als ze als lokkertje al 300 euro korting geven, dan weet je het wel)
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel fijn om zo nu en dan een graf te kunnen bezoeken maar blijkbaar sta ik hier redelijk alleen in.
Dus dat, er komen meer toeristen dan nabestaanden...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook wel iets koddigs hebben zo'n kerkhof, vooral die mausoleums die je in Latijnse landen veel ziet
Gewoon willekeurig?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel fijn om zo nu en dan een graf te kunnen bezoeken maar blijkbaar sta ik hier redelijk alleen in.
Leg vaak een bloemetje met kerst, verjaardag en sterfdag. En soms langs. Maar zie het ook niet als een verplichting.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik ga echt altijd als het kan naar het graf van mijn peettante
Hoe automatisch is automatisch? Ik heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept. Maar natuurlijk moet hij alles wat ik bezit erven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
Nouja, voor jou waarschijnlijk minder aangezien je zoon alles wel (automatisch) zal erven
Lekker man, grafje bezoeken niks mis mee ouwe reus.quote:
inderdaad ben nog nooit naar een graf van een bekende geweest, behalve op de begrafenis zelfquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, er komen meer toeristen dan nabestaanden...
Als je dat graag doet, moet je dat ook zeker doen. Maar in de loop van de tijd gaat dat slijten, of je gaat verhuizen oid. Dan ligt dat graf daar maar te liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leg vaak een bloemetje met kerst, verjaardag en sterfdag. En soms langs. Maar zie het ook niet als een verplichting.
Geloof ongetrouwd met 1 kind volledig automatisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe automatisch is automatisch? Ik heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept. Maar natuurlijk moet hij alles wat ik bezit erven.
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal niks met bloemen en kan ze al helemaal niet onderhouden dus zet mij maar lekker in de fik.
Bij ons in Polen ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Yep, same here. Geen idee wat ik er zou moeten doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad ben nog nooit naar een graf van een bekende geweest, behalve op de begrafenis zelf
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.
Fijn, anders minder ruimte om te dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Daarom beter op grond van de kerk laten begraven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Daarom beter op grond van de kerk laten begraven.
En eeuwig
Dat kan prima thuis zelfsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan je tegenwoordig ook op laten lossen in een bad vol teringzooi toch? Lijkt mij ook wel wat.
10 .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.
Meestal een termijn van 10 jaar hierquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.
Ze stapelen ook toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk in Polen kleine kans.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...
In welke kerk in Eindhoven is dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...
Ik spreek je wel weer als er plots een Tesla powerlaadpunt van is gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Denk in Polen kleine kans.
En onze kerk in Polen ligt toch zo afgelegen daar willen ze echt niks opzetten lol
Wij hebben in ons dorp geen supermarktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:53 schreef DonRaja het volgende:
De kerk waar ik ben grootgebracht is gesloopt en daar staan nu een AH en een Aldi dacht ik.
Veel poolse missenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Katholicisme in NL is dood en gecremeerd...
Topquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
wel jammer dat er weer een nieuwe religieuze stroming is, dan liever katholiekenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ja, katholieken zijn nu vooral van de bling. Ok en het kindermisbruik, maar geen onthoofdingen in elk geval.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel jammer dat er weer een nieuwe religieuze stroming is, dan liever katholieken
pinups zijn ook meestal klein(er)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:59 schreef Saind het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen nooit echt geil
Te popperig ofzo, niets opwindend aan
Val jij ook op jong en onschuldig?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:59 schreef Saind het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen nooit echt geil
Te popperig ofzo, niets opwindend aan
Mwoah daar is men het wel over eens tochquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb liever schuldig, maagden zijn overrated
En mannen die niet kunnen neuken. En Afrikanen in aidslanden...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah daar is men het wel over eens toch
Alleen relifundi's willen maagden
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wel fijn dat je het onderstreept en vetgedrukt maakt, MISSchien snapt @:onlogisch het dan ook.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wel fijn dat je het onderstreept en vetgedrukt maakt, MISSchien snapt @:onlogisch het dan ook.
Ik las het ja.quote:
Ik alleen maar door detacheerders laatste tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg sinds een paar weken plots heel veel spam op mijn bedrijfsemail. Nee ik ben niet geinteresseerd in:
- sexy huisvrouwen met zin
- de kans om een iphone te winnen
- een pnbebkdkldzhnk, wat dat ook moge zijn
- een investering in vastgoedprojecten in Canada
Die komen allemaal via LinkedIn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik alleen maar door detacheerders laatste tijd
"Niemand"quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las het ja.Goed nieuws. (ik had het ook al in dat topic gepost wat ik heb geopend en waarvan ik vroeg of jullie allemaal wilde reageren, maar blijkbaar heeft niemand hier dat gedaan)
Denk dat randstad het beste is? Weet het niet zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor goede tarieven moet je in elk geval niet in België zijn.
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.
Matigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.
Vraag me niet waarom; niemand weet het eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom; niemand weet het eigenlijk.
Ik heb er even om gelachen (op Twitter, niet in het echt).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een hele slechte grap gemaakt op twitter. Wel een 'lol!!!!!' gekregen van Koert.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er even om gelachen (op Twitter, niet in het echt).
Pics van het resultaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat ik in het aankomende uur een splinter uit mijn rug ga trekken.
Nooit met hun gewerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat randstad het beste is? Weet het niet zeker
Weer wild gedaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat ik in het aankomende uur een splinter uit mijn rug ga trekken.
Pis die hoer in haar gezicht dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Meisje van ong 10/12 kijkt luid een vlog van Boef in een stiltecoupe
Genot
Raampje open zetten en naar buiten gooien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Meisje van ong 10/12 kijkt luid een vlog van Boef in een stiltecoupe
Genot
Androidhoer, dus allebei kunnen wel uit het raamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Raampje open zetten en naar buiten gooien.
(het meisje, niet de telefoon want vast iPhone)
Ah, waardeloos. Tyfus jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Androidhoer, dus allebei kunnen wel uit het raam
Zijn nog steeds erg populair. En Bas Bron komt in steeds meer producties voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, waardeloos. Tyfus jeugd van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn nog steeds erg populair. En Bas Bron komt in steeds meer producties voor.
JvTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn nog steeds erg populair. En Bas Bron komt in steeds meer producties voor.
Yugo's hebben DISCIPLINE.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel bizar wat een grote mond kinderen hebben, als ik dat vroeger zou doen had ik geen tanden meer over
Vaak op je hoofd geslagen ook zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel bizar wat een grote mond kinderen hebben, als ik dat vroeger zou doen had ik geen tanden meer over
Heb je kevin al geluisterd?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:35 schreef Caland het volgende:
Appie is net langsgekomen, bier in de vriezer gegooid
Wordt weer een hele opgave om alles op te krijgen dus het studententeam maar uitgenodigd
Kortom: bijna weekend
Hoi Tyronquote:
haal je het er wel op tijd uit? Bierijs of ontploft gedoe is niet geweldig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:35 schreef Caland het volgende:
Appie is net langsgekomen, bier in de vriezer gegooid
Wordt weer een hele opgave om alles op te krijgen dus het studententeam maar uitgenodigd
Kortom: bijna weekend
Kun je nog wel wat aardigs zeggen. Hij was hier tenslotte ook moderator.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet dit in VBL? Hij was mod in SPT, hou die onzin lekker daar.
Geweest. Hij heeft al een afscheidstopic gehad destijds en toen heb ik wat aardigs gezegd. Ik voel me niet geroepen dat nog eens te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je nog wel wat aardigs zeggen. Hij was hier tenslotte ook moderator.
Wat een zuurpruim ben jij zeg, Jezus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geweest. Hij heeft al een afscheidstopic gehad destijds en toen heb ik wat aardigs gezegd. Ik voel me niet geroepen dat nog eens te doen.
Waar zie je me voor aan zegquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haal je het er wel op tijd uit? Bierijs of ontploft gedoe is niet geweldig.
Je weet het maar nooit, kan zijn dat je opeens een serie begint en het dan vergeet.quote:
Aansteller.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet dit in VBL? Hij was mod in SPT, hou die onzin lekker daar.
Een spatie tussen de naam en de 'punt' wil wel helpen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je wie een aansteller is? @:Gutanoth.
Bedankt hier skedquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb even in het juiste forum een bedankt Sked! topic gemaakt:
SPT / Bedankt hier Sked!
BedankTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
SPT / Bedankt hier Sked!
nou je kan het ook zien als forumonderdeel SPT bedankt hier Sked!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zie dat ik een spelfoutje heb gemaakt in de titel.
GVD!
Goede redding, bedankt maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou je kan het ook zien als forumonderdeel SPT bedankt hier Sked!
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
SPT / Bedankt hier Sked!
Zo zag ik het ook!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou je kan het ook zien als forumonderdeel SPT bedankt hier Sked!
Wel uiterst divers groepje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:46 schreef JanPawelII het volgende:
The four men who admitted to their involvement in the incident were:
[A] M Kerkhof, 29, (01.12.1989) of Amsterdam, The Netherlands, charged with affray
[B] S Tromp, 34 (06.04.1985) of Amsterdam, The Netherlands, charged with affray
[C] F Amri, 23 (02.11.1995) of Amsterdam, The Netherlands, charged with affray
[D] B Fuchs, 28, (07.11.1990) of Amsterdam, Netherlands, charged with affray and assault on an emergency worker.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
je kan het ook zien als forumonderdeel SPT bedankt hier Sked!
Fahd Amri (16, havo 3), gescheurde spijkerbroek en sportjackje, komt uit Amsterdam-Noord. Amri’s hobby’s zijn: hangen op een pleintje met vrienden, waterpijp roken en ‘zijn’ club Ajax aanmoedigen in het fanatieke suppertersvak 410.quote:
ik hoop dat ik de dag nog meemaakt dat de overheid de shisha lounges gaat verbieden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Fahd Amri (16, havo 3), gescheurde spijkerbroek en sportjackje, komt uit Amsterdam-Noord. Amri’s hobby’s zijn: hangen op een pleintje met vrienden, waterpijp roken en ‘zijn’ club Ajax aanmoedigen in het fanatieke suppertersvak 410.
Fahd nam dat ajax aanmoedigen iets te serieus (lol)
Lijkt mij trouwens de persoon die voor palestina is maar doodleuk met een jodenvlag loopt te zwaaien omdat ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Fahd Amri (16, havo 3), gescheurde spijkerbroek en sportjackje, komt uit Amsterdam-Noord. Amri’s hobby’s zijn: hangen op een pleintje met vrienden, waterpijp roken en ‘zijn’ club Ajax aanmoedigen in het fanatieke suppertersvak 410.
Fahd nam dat ajax aanmoedigen iets te serieus (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |