pinups zijn ook meestal klein(er)quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:59 schreef Saind het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen nooit echt geil
Te popperig ofzo, niets opwindend aan
Val jij ook op jong en onschuldig?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:59 schreef Saind het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen nooit echt geil
Te popperig ofzo, niets opwindend aan
Mwoah daar is men het wel over eens tochquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb liever schuldig, maagden zijn overrated
En mannen die niet kunnen neuken. En Afrikanen in aidslanden...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah daar is men het wel over eens toch
Alleen relifundi's willen maagden
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wel fijn dat je het onderstreept en vetgedrukt maakt, MISSchien snapt @:onlogisch het dan ook.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wel fijn dat je het onderstreept en vetgedrukt maakt, MISSchien snapt @:onlogisch het dan ook.
Ik las het ja.quote:
Ik alleen maar door detacheerders laatste tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg sinds een paar weken plots heel veel spam op mijn bedrijfsemail. Nee ik ben niet geinteresseerd in:
- sexy huisvrouwen met zin
- de kans om een iphone te winnen
- een pnbebkdkldzhnk, wat dat ook moge zijn
- een investering in vastgoedprojecten in Canada
Die komen allemaal via LinkedIn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik alleen maar door detacheerders laatste tijd
"Niemand"quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las het ja.Goed nieuws. (ik had het ook al in dat topic gepost wat ik heb geopend en waarvan ik vroeg of jullie allemaal wilde reageren, maar blijkbaar heeft niemand hier dat gedaan)
Denk dat randstad het beste is? Weet het niet zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor goede tarieven moet je in elk geval niet in België zijn.
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.
Matigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon tentamens maandag en afgelopen maandag dus nein.
Vraag me niet waarom; niemand weet het eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom; niemand weet het eigenlijk.
Ik heb er even om gelachen (op Twitter, niet in het echt).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een hele slechte grap gemaakt op twitter. Wel een 'lol!!!!!' gekregen van Koert.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er even om gelachen (op Twitter, niet in het echt).
Pics van het resultaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat ik in het aankomende uur een splinter uit mijn rug ga trekken.
Nooit met hun gewerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat randstad het beste is? Weet het niet zeker
Weer wild gedaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat ik in het aankomende uur een splinter uit mijn rug ga trekken.
Pis die hoer in haar gezicht dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Meisje van ong 10/12 kijkt luid een vlog van Boef in een stiltecoupe
Genot
Raampje open zetten en naar buiten gooien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Meisje van ong 10/12 kijkt luid een vlog van Boef in een stiltecoupe
Genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |