Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel fijn om zo nu en dan een graf te kunnen bezoeken maar blijkbaar sta ik hier redelijk alleen in.
Dus dat, er komen meer toeristen dan nabestaanden...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook wel iets koddigs hebben zo'n kerkhof, vooral die mausoleums die je in Latijnse landen veel ziet
Gewoon willekeurig?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel fijn om zo nu en dan een graf te kunnen bezoeken maar blijkbaar sta ik hier redelijk alleen in.
Leg vaak een bloemetje met kerst, verjaardag en sterfdag. En soms langs. Maar zie het ook niet als een verplichting.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik ga echt altijd als het kan naar het graf van mijn peettante
Hoe automatisch is automatisch? Ik heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept. Maar natuurlijk moet hij alles wat ik bezit erven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
Nouja, voor jou waarschijnlijk minder aangezien je zoon alles wel (automatisch) zal erven
Lekker man, grafje bezoeken niks mis mee ouwe reus.quote:
inderdaad ben nog nooit naar een graf van een bekende geweest, behalve op de begrafenis zelfquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, er komen meer toeristen dan nabestaanden...
Als je dat graag doet, moet je dat ook zeker doen. Maar in de loop van de tijd gaat dat slijten, of je gaat verhuizen oid. Dan ligt dat graf daar maar te liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leg vaak een bloemetje met kerst, verjaardag en sterfdag. En soms langs. Maar zie het ook niet als een verplichting.
Geloof ongetrouwd met 1 kind volledig automatisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe automatisch is automatisch? Ik heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept. Maar natuurlijk moet hij alles wat ik bezit erven.
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal niks met bloemen en kan ze al helemaal niet onderhouden dus zet mij maar lekker in de fik.
Bij ons in Polen ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Yep, same here. Geen idee wat ik er zou moeten doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad ben nog nooit naar een graf van een bekende geweest, behalve op de begrafenis zelf
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.
Fijn, anders minder ruimte om te dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Daarom beter op grond van de kerk laten begraven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |