Ik wist dat deze opmerking zou komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet de high res. gif hiervan gebruikt
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Erg vevervelend dat de sympathieke Iwobi niet mocht invallen
Zou je wel moeten doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaardenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel boomgaarden, maar ik ga er alleen heen omdat mijn dochtertje daar Latijn volgt. Ik zie dus niks van dat dorp.
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaarden
Niet heel lelijk tho, je komt af en toe tussen de lintbebouwing vandaan toch wel zeldzaam voor België
Ik laat mezelf liever dood dumpen op een vuilnisstortplaats waarna wormen en vogels me uiteten.quote:
Ik ben gelukkig niet de bobquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
Als je het mijn vraagt een van de beste nummers van 2010s op nederlands rap gebied
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
ha heb d'r naamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?
De gozer met wie ik ga is een Amerikaan in België. Dat is echt een perfect storm van culturen die schijt hebben aan alcohol in het verkeer. Vind het niks maarjaquote:
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweest
quote:
Ik ook 1xquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben in mijn hele leven, maar 1x dronken geweest. En dan was ik niet eens stomdronken, maar dronken genoeg hinderlijk te zijn in een taxi.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ook 1x
Helaas begon dat op mn 12e en duurde 7 jaar
hahahha
denk dat ze je nickname hier hebben gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Mijn uitvaartverzekering heeft opeens de prijs verhoogd.
Heel raar
Boeiend. Je hebt voor 150 euro een doe-het-zelf-kist.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Ben je dikker geworden? Dan moeten ze namelijk een grotere kist of een grotere oven voorzien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Doe-het-zelf-kist kan niet vliegen maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boeiend. Je hebt voor 150 euro een doe-het-zelf-kist.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef Saind het volgende:
[..]
denk dat ze je nickname hier hebben gevonden
Engeland ligt net zo goed als Polen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-kist kan niet vliegen maat
jij wil toch in Polen begraven worden?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Jazeker.quote:
Zo makkelijk ook van die GL bakfietsyuppen: we gaan per 2030 auto's bannen in Amsterdam, dan zijn zij toch alweer weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Femke Halsema op Radio 1. Even een half uurtje snijden.
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Waar je ligt is ook voor de nabestaanden he
Graf voor de eeuwigheid maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.
@GGMMquote:Uiterlijk van Sonic in bioscoopfilm wordt aangepast na kritiek van fans
Jeff Fowler, de regisseur van de komende Sonic the Hedgehog-film, zegt dat het uiterlijk van het hoofdpersonage wordt aangepast aan de hand van de vele kritiek. Volgens Fowler zijn filmstudio Paramount en Sega 'volledig toegewijd' om het personage te verbeteren.
"De boodschap is duidelijk. Jullie zijn niet blij met het ontwerp en jullie willen veranderingen. Dat gaat gebeuren", zegt Fowler in een tweet. Hij zegt daarbij dat ook Paramount en Sega achter die beslissing staan. Wat er precies gaat veranderen, is nog niet bekend.
Veel fans zijn het niet eens met de weergave van Sonic omdat het personage er heel anders uitziet dan in de games. De filmversie heeft een mensachtig slungelig uiterlijk en heeft niet de kenmerkende grote ogen van de blauwe egel uit de Sega-games. Op sociale media uiten ze hun ongenoegen. Sommige mensen komen met schetsen en suggesties van hoe Sonic er in de film uit zou moeten zien.
Naoto Oshima, de oorspronkelijke bedenker en ontwerper van Sonic, deelde ook zijn mening over het filmpersonage. In een tweet zegt hij zich zorgen te maken: "Tot nu toe zijn er verschillende Sonics verschenen. Ik hield van allemaal. Ik zag de trailer van de Sonic-film. Ik had verwacht dat volwassenen er ook plezier aan zouden beleven. Ik ben bezorgd."
Begin deze week kwam de eerste trailer van de Sonic the Hedgehog-bioscoopfilm uit. Het is een live-actionfilm waarin alleen Sonic geanimeerd is. De trailer op YouTube is zo'n 22 miljoen keer bekeken en heeft 478.000 downvotes tegenover 283.000 upvotes. De film komt op 8 november uit in de Verenigde Staten en verschijnt begin 2020 in Nederland. Of het aanpassen van het uiterlijk van Sonic gevolgen heeft voor de verschijningsdatum, is nog niet duidelijk.
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.quote:
ARBEITquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Er is volk in de SC![]()
Wat brengt deze dag jullie allemaal
zal mij verder een worst wezen wat ze met me doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb daar speciale uitvaartverzekering voor zodat alle bureaucratie uti handen wordt genomen
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, niet begraven maar cremeren. Dan ben je ook na je dood geen last.
Lijkt me niks in zon potquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.
quote:Testament Opstellen? | Bespaar Nú tot ¤ 300 | DeGoedkoopsteNotaris.nl
vind het ook wel iets koddigs hebben zo'n kerkhof, vooral die mausoleums die je in Latijnse landen veel zietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook, ben gewijzigd naar crematie. Klaar is klaar, verder geen gedoe met onderhouden van het graf en familie die zich verplicht voelt om langs te gaan.
Testament opstellen is niet goedkoop maar wel belangrijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
![]()
'bespaar nú tot 300 euro'
Tering wat een geld. (Ik heb niet gezocht wat het nou daadwerkelijk kost maar als ze als lokkertje al 300 euro korting geven, dan weet je het wel)
In België noemen ze de tarieven van notarissen 'erelonen'. Met de bedragen die zij rekenen is er niks eervols aan...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
![]()
'bespaar nú tot 300 euro'
Tering wat een geld. (Ik heb niet gezocht wat het nou daadwerkelijk kost maar als ze als lokkertje al 300 euro korting geven, dan weet je het wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |