Ik wist dat deze opmerking zou komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet de high res. gif hiervan gebruikt
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Erg vevervelend dat de sympathieke Iwobi niet mocht invallen
Zou je wel moeten doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Premier League volg ik niet nauwgezet, beste jongen.
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaardenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel boomgaarden, maar ik ga er alleen heen omdat mijn dochtertje daar Latijn volgt. Ik zie dus niks van dat dorp.
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja daar bij dat dorpje waar we vanmiddag moeten zijn is het eigenlijk ook alleen boomgaarden
Niet heel lelijk tho, je komt af en toe tussen de lintbebouwing vandaan toch wel zeldzaam voor België
Ik laat mezelf liever dood dumpen op een vuilnisstortplaats waarna wormen en vogels me uiteten.quote:
Ik ben gelukkig niet de bobquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar dat doorkijkkerkje daar in de buurt geweest. Dat is wel mooi, maar het moet niet geregend hebben, want de weg ernaar toe is dan alleen maar blubber.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
Als je het mijn vraagt een van de beste nummers van 2010s op nederlands rap gebied
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
ha heb d'r naamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zouden dat soort mensen nog kunnen genieten van het leven?
De gozer met wie ik ga is een Amerikaan in België. Dat is echt een perfect storm van culturen die schijt hebben aan alcohol in het verkeer. Vind het niks maarjaquote:
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de bob
De chauffeur ook niet echt tho dus ik hoop dat we en onze medeweggebruikers het overleven
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
verstandig is het niet maar ben zelf in het verleden ook regelmatig niet verstandig geweest
quote:
Ik ook 1xquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben in mijn hele leven, maar 1x dronken geweest. En dan was ik niet eens stomdronken, maar dronken genoeg hinderlijk te zijn in een taxi.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik ook 1x
Helaas begon dat op mn 12e en duurde 7 jaar
hahahha
denk dat ze je nickname hier hebben gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Mijn uitvaartverzekering heeft opeens de prijs verhoogd.
Heel raar
Boeiend. Je hebt voor 150 euro een doe-het-zelf-kist.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
Ben je dikker geworden? Dan moeten ze namelijk een grotere kist of een grotere oven voorzien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Even iets heel anders.
Heel raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |