Geloof ongetrouwd met 1 kind volledig automatisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe automatisch is automatisch? Ik heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept. Maar natuurlijk moet hij alles wat ik bezit erven.
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helemaal niks met bloemen en kan ze al helemaal niet onderhouden dus zet mij maar lekker in de fik.
Bij ons in Polen ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Yep, same here. Geen idee wat ik er zou moeten doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad ben nog nooit naar een graf van een bekende geweest, behalve op de begrafenis zelf
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dood gaat hoef je die bloemen ook niet meer te onderhouden hoor.
Fijn, anders minder ruimte om te dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet ze ook niet op mijn graf ofzo.
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons is er gewoon een 'mannetje' die dat doet, op het kerkhof.
Daarom beter op grond van de kerk laten begraven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook voor. En op een gegeven moment gaat dat over naar de volgende generatie en die geven geen neuk.
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Daarom beter op grond van de kerk laten begraven.
En eeuwig
Dat kan prima thuis zelfsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan je tegenwoordig ook op laten lossen in een bad vol teringzooi toch? Lijkt mij ook wel wat.
10 .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.
Meestal een termijn van 10 jaar hierquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na een x aantal jaar wordt het graf geruimd trouwens. Geen idee hoe lang dat is.
Ze stapelen ook toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk in Polen kleine kans.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...
In welke kerk in Eindhoven is dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en dan openen ze zoals in Eindhoven een Sport City in de kerk. Of zoals de Grote Kerk in Den Haag, die verhuurd wordt voor feesten en partijen en dan gewoon planken over de graven leggen...
Ik spreek je wel weer als er plots een Tesla powerlaadpunt van is gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Denk in Polen kleine kans.
En onze kerk in Polen ligt toch zo afgelegen daar willen ze echt niks opzetten lol
Wij hebben in ons dorp geen supermarktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:53 schreef DonRaja het volgende:
De kerk waar ik ben grootgebracht is gesloopt en daar staan nu een AH en een Aldi dacht ik.
Veel poolse missenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Katholicisme in NL is dood en gecremeerd...
Topquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
wel jammer dat er weer een nieuwe religieuze stroming is, dan liever katholiekenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ja, katholieken zijn nu vooral van de bling. Ok en het kindermisbruik, maar geen onthoofdingen in elk geval.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel jammer dat er weer een nieuwe religieuze stroming is, dan liever katholieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |