Koekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM @:Caland @:KingRoland
[ afbeelding ]
bohh genotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Grandioosquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.quote:
Vandaar dat hij zo dol is op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
(GGMM heeft iets tegen mensen die iets kunnen)
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
Te makkelijk, ik zal deze laten gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dit nog steeds om mij te steunen na mijn bizarslechte grap in het GoT topic?
Wat een lef dat je hier nog bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Het was niveautje KingRoland...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Knut, wanneer ging je nou weer richting Japan?
Ik mag jou anders heel erg graag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je bent God niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik wil zal ook daadwerkelijk gebeuren.
Oh ok, dan ga ik iemand anders stalken met mijn boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTJAAA
al schiet het niet op met het fokkenTypisch japans natuurlijk geen zin in sex die beesten.
Zelfoverschatting van de bovenste plankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zal nooit dichter bij God komen, dan wanneer ik jou quote.
quote:
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Een compliment hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |