Koekoekquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM @:Caland @:KingRoland
[ afbeelding ]
bohh genotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Grandioosquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:GGMM @:JanPawelII
https://www.dumpert.nl/me(...)vel_modelbouwen.html
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.quote:
Vandaar dat hij zo dol is op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
(GGMM heeft iets tegen mensen die iets kunnen)
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die zoiets kunnen een kleine penis.
Te makkelijk, ik zal deze laten gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM heeft een bijzondere fascinatie voor kleine piemels.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dit nog steeds om mij te steunen na mijn bizarslechte grap in het GoT topic?
Wat een lef dat je hier nog bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Het was niveautje KingRoland...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens. Ik wil graag dat dit wordt opgenomen in de notulen van de SC.
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey Knut, wanneer ging je nou weer richting Japan?
Ik mag jou anders heel erg graag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GGMM is gewoon een kansloze troll die iedere vorm van menselijkheid probeert te bashen.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je bent God niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik wil zal ook daadwerkelijk gebeuren.
Oh ok, dan ga ik iemand anders stalken met mijn boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat is even op de lange baan gezet want we krijgen dit jaar eerst EEN JAPANSE HONTJAAA
al schiet het niet op met het fokkenTypisch japans natuurlijk geen zin in sex die beesten.
Zelfoverschatting van de bovenste plankquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zal nooit dichter bij God komen, dan wanneer ik jou quote.
quote:
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Een compliment hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfoverschatting van de bovenste plank.
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zal nooit dichter bij God komen, dan wanneer ik jou quote.
Wil niet stoken maar @onlogisch probeerde weer schijtlollig te zijn over je Valencia voorspellingquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.
Of werden fokmoderator.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeiden wel meer mensen die zichzelf overschatten. Ze gingen aan de drank of kwamen aan lager wal.
Hoppetee.quote:
Dat zag ik. Echter heb ik Onlogisch afgedaan als een wanhopige provocateur dus ik ga daar niet op in.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar @:onlogisch probeerde weer schijtlollig te zijn over je Valencia voorspelling
Ik niet. Ik ben de beste.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
je bent zelf een high res gif.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je nog steeds niet de high res. gif hiervan gebruikt
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zag ik. Echter heb ik Onlogisch afgedaan als een wanhopige provocateur dus ik ga daar niet op in.
Dit tekent niet de Feyenoord-fan in je.quote:
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit tekent niet de Feyenoord-fan in je.
Stijn heef vaak een grote waffel maar zodra het niet waar blijkt te zijn is hij meestal nergens te bekennen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemist
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Helaas ging je ook niet in op de TWITTER in op het feit dat lacazette nog 2 100% kansen had gemist
Typerend.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn heef vaak een grote waffel maar zodra het niet waar blijkt te zijn is hij meestal nergens te bekennen.
Ook niet de moelijkste categorie om in uit te blinkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
Als je het mijn vraagt een van de beste nummers van 2010s op nederlands rap gebied
Word je bedreigd door HMF?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.
Waarom gingen die lui nauwelijks de zwakke verdediging van Arsenal onder druk zettenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.
www.meld.nlquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook regelmatig slaag in de Kuip.
wat een school gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik heb de staatjes teruggezien want ik heb ook wat een school gedaan. Op de beginfase na was Valencia helaas gewoon matig zo te zien.
Waarschijnlijk was Marcelino te bang voor een tegengoal. Ik bedoel; hij ging met vijf verdedigers en een centrale verdediger op het middenveld spelen. Die dacht met een kleine nederlaag of gelijkspel weg te komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Waarom gingen die lui nauwelijks de zwakke verdediging van Arsenal onder druk zetten
Als ik daar meld dat ik Feyenoorder ben, krijg ik waarschijnlijk van hun ook slaag.quote:
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Marcelino te bang voor een tegengoal. Ik bedoel; hij ging met vijf verdedigers en een centrale verdediger op het middenveld spelen. Die dacht met een kleine nederlaag of gelijkspel weg te komen.
Dan moet je gewoon terugslaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel hebben. Ik ben wat voorzichtig met die fucking lichtmast...
wat een school gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je @Caland een lichtmast noemt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel hebben. Ik ben wat voorzichtig met die fucking lichtmast...
Het blijft PL, de plek waar voetbal heen gaat om te sterven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.
En het stadion ging uit zijn dak toen de bal gewoon weggeschoten werd. Echt een topmoment was dat.
Lekker maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Saind het volgende:
Straks voor de 2e keer deze week naar België
Niet eens voor de laatste keer deze week
Nou, Mustafi kan er gewoon niets vanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft PL, de plek waar voetbal heen gaat om te sterven.
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was ook een leuk moment dat Mustafi twijfelde om de voetballende oplossing te kiezen of de bal gewoon 30 meter weg te peren.
En het stadion ging uit zijn dak toen de bal gewoon weggeschoten werd. Echt een topmoment was dat.
Weer naar Brussel?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Saind het volgende:
Straks voor de 2e keer deze week naar België
Niet eens voor de laatste keer deze week
Ik denk 2-2quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.
Kortenakenquote:
Ik geef Valencia in elk geval meer kans dan die Duitsers.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien dat ik naïef ben, maar zeker met Valencia is dit nog niet gespeeld. Die hebben in knock-out al meer benarde posities omgedraaid in een zege.
Ik ga de tegengestelde richting, ben nu in Brussel en ga vanavond naar Belgisch Limburg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Kortenaken
Een gehucht onder Hasselt. Vanavond naar een ander dorp daar in de buurt om Brussels bier te drinken, dat dan weer wel
Vanavond ben ik ook in Limburgquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga de tegengestelde richting, ben nu in Brussel en ga vanavond naar Belgisch Limburg.
Daar ben ik zondagochtend dan weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond ben ik ook in LimburgSint-Truiden
Ik denk 2-1 en een goal te weinig voor Valencia.quote:
Ja, zo te zien was Chelsea veel beter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef Valencia in elk geval meer kans dan die Duitsers.
Veel boomgaarden, maar ik ga er alleen heen omdat mijn dochtertje daar Latijn volgt. Ik zie dus niks van dat dorp.quote:
Erg vevervelend dat de sympathieke Iwobi niet mocht invallenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk 2-1 en een goal te weinig voor Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |