Binnenkort word ik ook mod zei @yvonnequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende: [..] En toch ben je hier [..] Heilig boontje
[..] Ik waardeer het
Yvonne is zo gek als een deurquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Faux. het volgende:
I. zat te hunten voor lapo. Note. Ban. Kliko. Oubliette.
Als Walcott maar blijftquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef JanPawelII het volgende:
Hoorde misschien dat Arsenal Zouma wilde kopen
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpools seizoen mondt eigenlijk uit in waar Ajax-fans bij hun eigen club voor vrezen.
Word @skysherrif eindelijk vervangen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Hey bek houwe over skysherrifquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word @:skysherrif eindelijk vervangen?
Daar heb je weinig aan jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax de hele selectie fit en loopt Liverpool op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.
Oeiquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in VBL Slapen we dan gewoonquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
iemand moet jullie boefjes in de nacht in de gaten houden
Bij Ajax vond ik het gisteren in de tweede helft ook wat vermoeid ogen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax de hele selectie fit en loopt Liverpool op het randje.
Anders moet je zevensprongen tegen mij en skysherrifquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
want anders??
[..]
iemand moet jullie boefjes in de nacht in de gaten houden
Wie wil er nou met @Flippiee in een team.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Anders moet je zevensprongen tegen mij en skysherrifje mag een teamgenootje kiezen
ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie wil er nou met @:flippiee in een team.
Lol, na een week vrij is dat wat overdreven. Waar zie je dat 'precies' aan? Ik bedoel; Sanchez v Tadic was 60 minuten sleuren en beuken, dan snap ik dat je op een gegeven moment vermoeid bent. Daarnaast was het voor Ajax moeilijk om een voetballende oplossing te vinden en heeft het flink moeten werken om Tottenham uiteindelijk geen serieuze kans te geven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax vond ik het gisteren in de tweede helft ook wat vermoeid ogen.
Hier zitten er wel relatief weinig fulltime werkende mensen denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
weinig mensen in de uitkering en drizzt kan niet tegen zichzelf gaan praten
zo dan!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie wil er nou met @:flippiee in een team.
Ha!quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je niet de slechtste bent?
brrr verdediging van arsenalquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom op, beetje meer vertrouwen mag wel. Mr Europa League hebben we het over.
geen idee waar het over gaat, maar als dat leven van @Flippiee beter maakt ben ik best bereid te verliezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En bedankt, prof, hvj wjnmk ntbquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden met zequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ha!
Skysherrif!!! We moeten even wat knorrenkoppen laten rollen!!!
Ik niet. Zero. We pakken ze.quote:
In de tweede helft zag ik wat spelers inhouden bij het druk zetten waar dat in de tweede helft nog een tandje feller ging. En de scherpte leek bij veel passes te ontbreken waardoor het net niet goed liep.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, na een week vrij is dat wat overdreven. Waar zie je dat 'precies' aan? Ik bedoel; Sanchez v Tadic was 60 minuten sleuren en beuken, dan snap ik dat je op een gegeven moment vermoeid bent. Daarnaast was het voor Ajax moeilijk om een voetballende oplossing te vinden en heeft het flink moeten werken om Tottenham uiteindelijk geen serieuze kans te geven.
Als je er tegen op ziet om er doorheen te komen is het blijkbaar ook niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:02 schreef I. het volgende:
Wat hebben sommige series bizar veel afleveringen. Zo kom ik er toch nooit doorheen
Lasse Schöne wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Jensie Toornstra die vrije trap er ook in had geschoten?
is dit een serieuze vraagquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Jensie Toornstra die vrije trap er ook in had geschoten?
Zie er niet tegenop, maar heb gewoon veel teveel om nog te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er tegen op ziet om er doorheen te komen is het blijkbaar ook niet leuk genoeg.
Datdus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen zin, weinig animo, blijf aan de gang
Die zit wel op voetbal he dat ventje tsjonge jongequote:
Wat is vermoeidheid; ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de tweede helft zag ik wat spelers inhouden bij het druk zetten waar dat in de tweede helft nog een tandje feller ging. En de scherpte leek bij veel passes te ontbreken waardoor het net niet goed liep.
Je hebt nooit teveel om te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef I. het volgende:
[..]
Zie er niet tegenop, maar heb gewoon veel teveel om nog te kijken.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nooit teveel om te kijken.
Wel vanuit een fraaiere hoek was datquote:
Wel veel keuze zo ja. Maar dat maakt het des te moeilijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Quicksand al voorbij zien komen op Netflix? Aanradertje hoor. En heeft maar 6 afleveringen dus ben je zo doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Maakt niet uit tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit wel op voetbal he dat ventje tsjonge jonge
Komt door De Ligt en Blind hè, die hebben toch een hoop ballen weggehaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is vermoeidheid; ik zou het niet weten.
In dit stadium van het seizoen niet meer dan logisch dat Ajax niet altijd en elke minuut voluit kan. Het is geen club waarbij de weerstand iedere week maximaal is. Tottenham heeft Ajax 60 minuten goed onder de duim gehouden; maar zelf geen kans gecreëerd. Ik zou zeggen; een team dat 'vermoeid' is, zou dat niet hebben kunnen bewerkstelligen.
Die schoot hem er toen tegen Feyenoord in 2017 ook lekker binnen.quote:
Zeg maar wat je allemaal nog moet kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Wel veel keuze zo ja. Maar dat maakt het des te moeilijk.
Nee kijk eigenlijk niet zo vaak meer op Netflix.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Quicksand al voorbij zien komen op Netflix? Aanradertje hoor. En heeft maar 6 afleveringen dus ben je zo doorheen
Wat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee kijk eigenlijk niet zo vaak meer op Netflix.
Hook met Robin Williams is wel goudquote:
quote:
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo'n zin meer om series te kijken nu.
Vanaf het moment waar de eerste film begon?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?
Ja ik heb niet onder een steen gelegen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?
Ik blijf het bijzonder vinden dat Ajax defensief zo belachelijk sterk is gewordenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt door De Ligt en Blind hè, die hebben toch een hoop ballen weggehaald
Nee, volgens mij draait het om Aragorn, en dan eindigt de serie op het moment dat hij Frodo ontmoet. Ze besteden er meer geld aan dan GoT las ikquote:
Wat vond je van de Charlie's Angels-film uit 2000?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet onder een steen gelegen.
Al ben ik niet zo'n hele grote LotR-fan (wel toffe films hoor, maar niet van de hele lore enzo)
Ik had ook niet zoveel angst voor de pogingen van Spurs om gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat Ajax defensief zo belachelijk sterk is geworden
zo hoort iequote:Op donderdag 2 mei 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag die je moet stellen gast
Ja en volgens mij komen Netflix en Amazon nog een keer met andere fantasyseries ook, en HBO natuurlijk met een GoT-prequel. Allemaal hopen ze weer de nieuwe hit te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, volgens mij draait het om Aragorn, en dan eindigt de serie op het moment dat hij Frodo ontmoet. Ze besteden er meer geld aan dan GoT las ik
Nooit gezien, ik keek dan nog liever naar Totally Spies vroeger.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat vond je van de Charlie's Angels-film uit 2000?
Ten Haggod. In jaren niet zo fan geweest van een trainer buiten pepepepepepepquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook niet zoveel angst voor de pogingen van Spurs om gevaarlijk te worden.
Helpt wel dat De Ligt gewoon een wereldtopper is hè (en het staat tactisch goed uiteraard Ten HagGod)
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat de nieuwe hitserie een totaal ander genre wordt dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.icardi is raar♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hoeveel invloed zou schreuder hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ten Haggod. In jaren niet zo fan geweest van een trainer buiten pepepepepepep
Als je hem samen met Ten Hag langs de zijlijn/in de dug-out ziet, vast wel aardig. Hij ligt in ieder geval heel goed in de spelersgroep. Al was Ten Hag tactisch ook gewoon sterk bij Utrecht.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel invloed zou schreuder hebben
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
Duidelijk onder de plak van dat mokkel. Jezus, wat een hoer is dat. Tijdens Inter - Juve werd ze ook weer constant in beeld genomen (huehue).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.icardi is raar
Groot gelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]heb het genoeg geprobeerd
vind het wel best lol
Als hij maar niet vertrekt naar Chelsea of Bayern.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ten Haggod. In jaren niet zo fan geweest van een trainer buiten pepepepepepep
Misdaadserie oid.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
Je zou er maar uitzien als een graffitiwandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.icardi is raar
Oh.
Hij is ondergespotenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou er maar uitzien als een graffitiwand
Hij mag op zeker niet naar de walgelijke Premier League.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet vertrekt naar Chelsea of Bayern.
[..]
Misdaadserie oid.
GoT werd namelijk ook niet per se populair door de fantasykenmerken.
Nee zeker niet. Westworld wellicht? Ik heb daar 5 afleveringen van gekeken maar ik twijfel nog steeds wat ik er van moet vindenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niet vertrekt naar Chelsea of Bayern.
[..]
Misdaadserie oid.
GoT werd namelijk ook niet per se populair door de fantasykenmerken.
Bij twijfel, doorgaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Westworld wellicht? Ik heb daar 5 afleveringen van gekeken maar ik twijfel nog steeds wat ik er van moet vinden
Ik zal op jouw oordeel vertrouwen danquote:
En bij Chelsea lig je er toch meteen weer uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij mag op zeker niet naar de walgelijke Premier League.
Ahh op die manier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, volgens mij draait het om Aragorn, en dan eindigt de serie op het moment dat hij Frodo ontmoet. Ze besteden er meer geld aan dan GoT las ik
huhquote:
Nee Westworld gaat dat niet worden, dat tweede seizoen was echt heel erg matig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Westworld wellicht? Ik heb daar 5 afleveringen van gekeken maar ik twijfel nog steeds wat ik er van moet vinden
Teveel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg maar wat je allemaal nog moet kijken.
En bij Bayern word je toch wel kampioen als je je best een beetje doet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij Chelsea lig je er toch meteen weer uit.
Nou toch maar gewoon stoppen met kijken danquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Westworld gaat dat niet worden, dat tweede seizoen was echt heel erg matig.
Dit riekt meer naar kwantiteit over kwaliteitquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Teveel.
Gotham
Black Mirror
Ray Donovan
Mad Men
The 100
The Alienist
Mindhunter
Dark
StartUp
Ozark
Cloak & Dagger
The Handmaid's Tale
Talking Preacher
Altered Carbon
Runaways
The Orville
The OA
Black Lightning
Happy!
Inhumans
La Casa de Papel
The Umbrella Academy
Manhunt
After Life
Designated Survivor
The Crown
Baskets
Homeland
How to Get Away with Murder
The Blacklist
Silicon Valley
The Americans
Peaky Blinders
Legion
Westworld
The Man in the High Castle
Lucifer
The Bridge
Shooter
Preacher
Hunted
Mijn To Read-books op Goodreads begint wle tegen de 500 boeken aan te komenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:27 schreef I. het volgende:
En dat zijn enkel series, en is nog niet eens alles
Ik heb doorgestreept wat je kan skippenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Teveel.
Gotham
Black Mirror
Ray Donovan
Mad Men
The 100
The Alienist
Mindhunter
Dark
StartUp
Ozark
Cloak & Dagger
The Handmaid's Tale
Talking Preacher
Altered Carbon
Runaways
The Orville
The OA
Black Lightning
Happy!
Inhumans
La Casa de Papel
The Umbrella Academy
Manhunt
After Life
Designated Survivor
The Crown
Baskets
Homeland
How to Get Away with Murder
The Blacklist
Silicon Valley
The Americans
Peaky Blinders
Legion
Westworld
The Man in the High Castle
Lucifer
The Bridge
Shooter
Preacher
Hunted
The Man in the high castle lijkt me wel tof thoughquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb doorgestreept wat je kan skippen
Het feit dat je daar moet meeleven met robots die telkens anders geprogrammeerd worden maakt al dat het niet succesvolk kan worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou toch maar gewoon stoppen met kijken danWerd nooit echt helemaal hyped daarover.
Hoezo? Die lijst heb ik opgebouwd uit series die ik écht nog wil zienquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit riekt meer naar kwantiteit over kwaliteit
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn To Read-books op Goodreads begint wle tegen de 500 boeken aan te komen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit riekt meer naar kwantiteit over kwaliteit
Nou ja, weet niet, van 1 bepaald genre zijn er vaak maar handvol series die echt de moeite waard zijn toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:32 schreef I. het volgende:
[..]
Hoezo? Die lijst heb ik opgebouwd uit series die ik écht nog wil zienAls ze tegenvallen haal ik ze er wel weer vanaf, maar in de basis lijken het mij leuke series.
Alles wat jij niet kent is standaard kut zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten veel B-series tussen ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:33 schreef I. het volgende:
[..]
Alles wat jij niet kent is standaard kut zeker.
Het is dan ook wel echt van alles wat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet, van 1 bepaald genre zijn er vaak maar handvol series die echt de moeite waard zijn toch?
Designated Survivor bijvoorbeeld heb ik 1,5 aflevering van gezien, dat was echt niet te doen zo slecht.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:35 schreef I. het volgende:
[..]
Alles wat jij niet kent is een B-serie zeker.
Ben wel jelly op mensen die echt honderden boeken epr jaar kunnen lezen aan de ene kantquote:
Mja, sommige series kijk ik juist omdat ze wat meer laid back te kijken zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Designated Survivor bijvoorbeeld heb ik 1,5 aflevering van gezien, dat was echt niet te doen zo slecht.
Mad Men zelfs iets van 8 afleveringen, was echt heel erg saai.
Lijkt me echt extreem vermoeiendquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jelly op mensen die echt honderden boeken epr jaar kunnen lezen aan de ene kant
Aan de andere kant vraag ik me ook wel af hoeveel anders ze dan nog in hun leven doen maar oke
Maar ja je moet beetje kiezen he int leven. Ik kijk niet echt films meer bijv. Als je alle3 echt bij moet gaan houden daar heb je niet genoeg vrije tijd voor. Heb ook bijna nooit muziek op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me echt extreem vermoeiendEn idd, wat doe je dan nog naast lezen.
Niet veel lijkt mij.
Maar dat zijn geen series die je echt MOET kijken, meer als je echt niks te kijken hebt en dan maar dat soort rommel aanzet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, sommige series kijk ik juist omdat ze wat meer laid back te kijken zijn.
Helemaal precies 100% eens met het advis van JRquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister ook zelden muziek.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja je moet beetje kiezen he int leven. Ik kijk niet echt films meer bijv. Als je alle3 echt bij moet gaan houden daar heb je niet genoeg vrije tijd voor. Heb ook bijna nooit muziek op.
Muziek heb ik ook wel een beetje laten liggen idd. Series kijk ik wel veel, paar jaar geleden meer, maar nu kan ik het gewoon niet teveel aan. En ik ging vrij veel naar films.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja je moet beetje kiezen he int leven. Ik kijk niet echt films meer bijv. Als je alle3 echt bij moet gaan houden daar heb je niet genoeg vrije tijd voor. Heb ook bijna nooit muziek op.
Ik zou het niet als rommel omschrijvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen series die je echt MOET kijken, meer als je echt niks te kijken hebt en dan maar dat soort rommel aanzet.
Klinkt enorm kut.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:42 schreef O_o_ het volgende:
Voor mensen die graag lezen raad ik Moskou op sterk water aan.
Dan weet ik dus meteen dat ik niks aan dat 'advis' (lol) heb.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal precies 100% eens met het advis van JR
Kom wel weer richting 2 boeken per week gemiddeld dus dat is wel nice. Maar wat doe je dan nu weer wat meer? Gamen? Tekenen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister ook zelden muziek.
Maar ik lees ook nog maar zelden en kijk ook weinig films.
Je zus heeft een enorme kut.quote:
Ja dag, series mag je nog bij mij proberen. Maar dat tering Oerong van jou is echt het walgelijkste boek wat ik ooit gelezen hebquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:42 schreef O_o_ het volgende:
Tekenen soms, gamen ook nooit meer (zelfs geen FM).quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom wel weer richting 2 boeken per week gemiddeld dus dat is wel nice. Maar wat doe je dan nu weer wat meer? Gamen? Tekenen?
Ik drink geen sterke drank.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je zus heeft een enorme kut.
Maar als je op zijn tijd een wodkaatje op prijs stelt, is dat een leuk boek.
Het is dan ook niet een boek wat je moet lezen als je net te horen hebt gekregen dat je een kunstgebit moet laten plaatsen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dag, series mag je nog bij mij proberen. Maar dat tering Oerong van jou is echt het walgelijkste boek wat ik ooit gelezen heb
Oerong?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dag, series mag je nog bij mij proberen. Maar dat tering Oerong van jou is echt het walgelijkste boek wat ik ooit gelezen heb
Zit ook op Reddit tegenwoordig, wel leuk als je beetje weet hoe je het moet gebruikenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tekenen soms, gamen ook nooit meer (zelfs geen FM).
Zit vaak op YouTube filmpjes te kijken en vooral op Reddit en Twitter ook, weinig concentratie meer
Oeroeg, whats in the name, Mijn hemel wat was dat geestdodendquote:
Dat zijn er maar twee uit de lijst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
La Casa de Papel en Designated Survivor zijn echt hele matige series.
Ja is prima om te lezen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook op Reddit tegenwoordig, wel leuk als je beetje weet hoe je het moet gebruiken
Ik heb die film toen op school gekeken, dat was echt heel saai.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeroeg, whats in the name, Mijn hemel wat was dat geestdodend
Nog wel meer hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zijn er maar twee uit de lijst.Maar ik ga het meemaken.
Welke subreddits zit je dan vaak? Game of Thrones zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is prima om te lezen.
[..]
Ik heb die film toen op school gekeken, dat was echt heel saai.
Ik kijk sowieso eerst even Gotham af.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog wel meer hoor, ga maar eerst kijken wat er nog staat (al verschilt het bij Black Mirror ook wel per aflevering wat je moet kijken)
Kijk jij echt volledige wedstrijden terug ja die al gespeeld zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik gebruik alleen reddit voor goals of downloads van volledige wedstrijden
Als ik het gevoel heb dingen gemist te hebben of nog eens wil zien of een bepaalde speler goed of niet goed heeft gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk jij echt volledige wedstrijden terug ja die al gespeeld zijn?
soccer, movies, television, asoiaf, gameofthrones, harrypotter (in bepaalde fases), stukjefacesitting, askredditquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke subreddits zit je dan vaak? Game of Thrones zeker
askreddit vind ik wel heel vermakelijk maar al subscribe je je op 100 subreddits, askreddit is 90 procent van wat je zietquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soccer, movies, television, asoiaf, gameofthrones, harrypotter (in bepaalde fases), stukjefacesitting, askreddit
Heeft iedereen wel beetje toch. Ik heb ook nog nooit een aflevering van Walking Dead gezien maar ben overtuigd dat ik dat de kutste serie ever vindquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Je kent het niet, niet zulke vooroordelen hebben.
Ik ga toch gewoon naar de specifieke subreddit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
askreddit vind ik wel heel vermakelijk maar al subscribe je je op 100 subreddits, askreddit is 90 procent van wat je ziet
Begrijp ik, maar da's meer een genre dingetje lijkt mij. Walking Dead is ook niks voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel beetje toch. Ik heb ook nog nooit een aflevering van Walking Dead gezien maar ben overtuigd dat ik dat de kutste serie ever vind
Als het echt tof was had ik er wel meer lovende kritieken over gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Je kent het niet, niet zulke vooroordelen hebben.
Kut serie ja, na seizoen 3 ofzo wordt het allemaal repetitief.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel beetje toch. Ik heb ook nog nooit een aflevering van Walking Dead gezien maar ben overtuigd dat ik dat de kutste serie ever vind
Ik heb dat nog best lang gekeken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlockquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Sherlock was een serie waarvan ik van te voren dacht dat ik het enorm kut zou vinden, maar wat ik uiteindelijk vies hard gebinged heb.
Klopt, heeft 3 pogingen geduurd bij GoT voor ik hyped was. Tweede keer zag ik een filmpje van Melisandre voorbij komen op Youtube met haar demon baby, en toen was ik vastberaden nooit meer te kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar da's meer een genre dingetje lijkt mij. Walking Dead is ook niks voor mij.
Ik dacht voordat ik GoT ging kijken ook dat ik het echt helemaal niks zou vinden.
Mja, ik bepaal zelf wel of ik dingen leuk vind of niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het echt tof was had ik er wel meer lovende kritieken over gehoord.
Sherlock is meesterlijke serie ja. Benedict Cumbergodquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Sherlock was een serie waarvan ik van te voren dacht dat ik het enorm kut zou vinden, maar wat ik uiteindelijk vies hard gebinged heb.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, heeft 3 pogingen geduurd bij GoT voor ik hyped was. Tweede keer zag ik een filmpje van Melisandre voorbij komen op Youtube met haar demon baby, en toen was ik vastberaden nooit meer te kijken
| 1 | https://youtu.be/TlcY_JLdfps?t=1692 |
Dan kom je dus in een situatie dat je denkt dat je elke serie die ooit gemaakt is te moeten kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, ik bepaal zelf wel of ik dingen leuk vind of niet.Lovende kritieken doen mij niet zoveel
Enige echte kritiek wat ik heb, is dat de serie doet alsof sherlock echt een harteloze zak is, maar eigenlijk al heel vroeg in de serie toch al laat zien dat hij best veel compassie etc heeft en dat ook best vaak terug komt. Die ontwikkeling had wat langer kunnen duren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock is meesterlijke serie ja. Benedict Cumbergod
Een boek alleen over alcohol lees ik. Als je dronken mensen wilt lezen moet je Bukowski hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:42 schreef O_o_ het volgende:
Mwah, meer een autistquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige echte kritiek wat ik heb, is dat de serie doet alsof sherlock echt een harteloze zak is,
Oh in die situatie zit ik zeker niet. Maar zo'n voorselectie is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Als ik een serie een paar afleveringen kijk, en ik merk dat het echt kut is, zet ik het wel weer af. En da's regelmatig gebeurd. Ook met series die lovende kritieken kregen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je dus in een situatie dat je denkt dat je elke serie die ooit gemaakt is te moeten kijken.
Recensies zijn een prima middel om een voorselectie te maken, mocht het dan alsnog niks zijn kan je altijd nog stoppen.
Bukowski schrijft alleen over zijn dronken-zelf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een boek alleen over alcohol lees ik. Als je dronken mensen wilt lezen moet je Bukowski hebben
Dat is toch ook een dronken mens dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bukowski schrijft alleen over zijn dronken-zelf.
Ulghquote:
Na 2 boeken heb je het overigens wel gezien met zijn ouvre verder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kk.
Oké. Hij schreef nooit onder invloed van whisky, alleen wijn, dus hoogstens aangeschoten.
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb onlangs de hele serie van remembrance of things past gekocht, maar nog niet aan toegekomen.
Romanoeuvre sowieso, want hij heeft maar een paar romans geschreven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 2 boeken heb je het overigens wel gezien met zijn ouvre verder.
80 euroquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn
Hoeveel heb je daar voor neergelegd?
Haha nee, ik heb redelijk wat boeken verzameld maar moet nog even de tijd vinden om ze ook ech te lezen.quote:
Oh dat valt opzich nog mee. Had wel duurder verwacht. Maar niet op een Bol.com waarschijnlijk?quote:
Uitloggen, aan de slag aan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb redelijk wat boeken verzameld maar moet nog even de tijd vinden om ze ook ech te lezen.
Nee, toevallig in een boekenwinkel in rotterdam hadden ze daar ineens die dag een eenmalige keer die boeken. Ze zeiden ook dat ik geluk hadquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt opzich nog mee. Had wel duurder verwacht. Maar niet op een Bol.com waarschijnlijk?
Daar betaal je normaal honderden euros voor als je die hele serie wil volgens mij jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, toevallig in een boekenwinkel in rotterdam hadden ze daar ineens die dag een eenmalige keer die boeken. Ze zeiden ook dat ik geluk had
Intrigerende vent is het wel jaquote:
oeroeg was de doodsteekquote:
Dat is voor iedereen de doodsteekquote:
Moet weer goed gespreksonderwerp naar boven komenquote:
Lol.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, 30km fietsen en een paar uurtjes werken.
yoso maatquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:27 schreef Amoeba het volgende:
Maar heb mn studiepunten al binnen dus ik ga puur voor de yolo.
Niets. Grijs weer en saai werk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat brengt deze fantastische dag jullie allemaal?
Niets gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Wel genoten hoe Liverpool op hun klote kreeg gister. Tenminste nog iets goeds deze Champions League editie
Vind ik ook, stap zo onder de douche en dan ben ik binnen een half uur de deur uit met wat voedsel al in mijn lichaamquote:
Ik douch eigenlijk nooit in de ochtendquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind ik ook, stap zo onder de douche en dan ben ik binnen een half uur de deur uit met wat voedsel al in mijn lichaam
Heerlijke goals ook weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Wel genoten hoe Liverpool op hun klote kreeg gister. Tenminste nog iets goeds deze Champions League editie
quote:
Ja die dus. Echt genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag net die vrije trap van Messi
KOEKOEK
Wow voor 12quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo hallo! Boterhammen op, nu voor de melk, en gaan met die banaan
ik ook niet echtquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het blijft bizar!
[..]
En ik kan het geen eens oneens zijn
ja gaat wel prima flipsquote:
Maat!quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja gaat wel prima flips
beetje interviews analyseren en nieuwe voorbereiden
ben nu al zenuwachtig voor volgende interviews lol
en met jou
Gebruik je die website/tool al? En helpt dat ook?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja gaat wel prima flips
beetje interviews analyseren en nieuwe voorbereiden
ben nu al zenuwachtig voor volgende interviews lol
en met jou
Ja voor coderen helpt het wel ja zeker alleen geen idee of ik het goed doe verderquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebruik je die website/tool al? En helpt dat ook?
Oeii waarom zenuwachtig?
Met mij wel prima. Ik ga vanavond naar de film (endgame)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |