Na 2 boeken heb je het overigens wel gezien met zijn ouvre verder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kk.
Oké. Hij schreef nooit onder invloed van whisky, alleen wijn, dus hoogstens aangeschoten.
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb onlangs de hele serie van remembrance of things past gekocht, maar nog niet aan toegekomen.
Romanoeuvre sowieso, want hij heeft maar een paar romans geschreven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 2 boeken heb je het overigens wel gezien met zijn ouvre verder.
80 euroquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn
Hoeveel heb je daar voor neergelegd?
Haha nee, ik heb redelijk wat boeken verzameld maar moet nog even de tijd vinden om ze ook ech te lezen.quote:
Oh dat valt opzich nog mee. Had wel duurder verwacht. Maar niet op een Bol.com waarschijnlijk?quote:
Uitloggen, aan de slag aan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb redelijk wat boeken verzameld maar moet nog even de tijd vinden om ze ook ech te lezen.
Nee, toevallig in een boekenwinkel in rotterdam hadden ze daar ineens die dag een eenmalige keer die boeken. Ze zeiden ook dat ik geluk hadquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt opzich nog mee. Had wel duurder verwacht. Maar niet op een Bol.com waarschijnlijk?
Daar betaal je normaal honderden euros voor als je die hele serie wil volgens mij jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, toevallig in een boekenwinkel in rotterdam hadden ze daar ineens die dag een eenmalige keer die boeken. Ze zeiden ook dat ik geluk had
Intrigerende vent is het wel jaquote:
oeroeg was de doodsteekquote:
Dat is voor iedereen de doodsteekquote:
Moet weer goed gespreksonderwerp naar boven komenquote:
Lol.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, 30km fietsen en een paar uurtjes werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |