Begrijp ik, maar da's meer een genre dingetje lijkt mij. Walking Dead is ook niks voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel beetje toch. Ik heb ook nog nooit een aflevering van Walking Dead gezien maar ben overtuigd dat ik dat de kutste serie ever vind
Als het echt tof was had ik er wel meer lovende kritieken over gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Je kent het niet, niet zulke vooroordelen hebben.
Kut serie ja, na seizoen 3 ofzo wordt het allemaal repetitief.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel beetje toch. Ik heb ook nog nooit een aflevering van Walking Dead gezien maar ben overtuigd dat ik dat de kutste serie ever vind
Ik heb dat nog best lang gekeken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlockquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Sherlock was een serie waarvan ik van te voren dacht dat ik het enorm kut zou vinden, maar wat ik uiteindelijk vies hard gebinged heb.
Klopt, heeft 3 pogingen geduurd bij GoT voor ik hyped was. Tweede keer zag ik een filmpje van Melisandre voorbij komen op Youtube met haar demon baby, en toen was ik vastberaden nooit meer te kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar da's meer een genre dingetje lijkt mij. Walking Dead is ook niks voor mij.
Ik dacht voordat ik GoT ging kijken ook dat ik het echt helemaal niks zou vinden.
Mja, ik bepaal zelf wel of ik dingen leuk vind of niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het echt tof was had ik er wel meer lovende kritieken over gehoord.
Sherlock is meesterlijke serie ja. Benedict Cumbergodquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Sherlock was een serie waarvan ik van te voren dacht dat ik het enorm kut zou vinden, maar wat ik uiteindelijk vies hard gebinged heb.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, heeft 3 pogingen geduurd bij GoT voor ik hyped was. Tweede keer zag ik een filmpje van Melisandre voorbij komen op Youtube met haar demon baby, en toen was ik vastberaden nooit meer te kijken
| 1 | https://youtu.be/TlcY_JLdfps?t=1692 |
Dan kom je dus in een situatie dat je denkt dat je elke serie die ooit gemaakt is te moeten kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:59 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, ik bepaal zelf wel of ik dingen leuk vind of niet.Lovende kritieken doen mij niet zoveel
Enige echte kritiek wat ik heb, is dat de serie doet alsof sherlock echt een harteloze zak is, maar eigenlijk al heel vroeg in de serie toch al laat zien dat hij best veel compassie etc heeft en dat ook best vaak terug komt. Die ontwikkeling had wat langer kunnen duren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock is meesterlijke serie ja. Benedict Cumbergod
Een boek alleen over alcohol lees ik. Als je dronken mensen wilt lezen moet je Bukowski hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:42 schreef O_o_ het volgende:
Voor mensen die graag lezen raad ik Moskou op sterk water aan.
Mwah, meer een autistquote:Op donderdag 2 mei 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige echte kritiek wat ik heb, is dat de serie doet alsof sherlock echt een harteloze zak is,
Oh in die situatie zit ik zeker niet. Maar zo'n voorselectie is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Als ik een serie een paar afleveringen kijk, en ik merk dat het echt kut is, zet ik het wel weer af. En da's regelmatig gebeurd. Ook met series die lovende kritieken kregen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je dus in een situatie dat je denkt dat je elke serie die ooit gemaakt is te moeten kijken.
Recensies zijn een prima middel om een voorselectie te maken, mocht het dan alsnog niks zijn kan je altijd nog stoppen.
Bukowski schrijft alleen over zijn dronken-zelf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een boek alleen over alcohol lees ik. Als je dronken mensen wilt lezen moet je Bukowski hebben
Dat is toch ook een dronken mens dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:05 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bukowski schrijft alleen over zijn dronken-zelf.
Ulghquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |