Als je er tegen op ziet om er doorheen te komen is het blijkbaar ook niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:02 schreef I. het volgende:
Wat hebben sommige series bizar veel afleveringen. Zo kom ik er toch nooit doorheen
Lasse Schöne wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Jensie Toornstra die vrije trap er ook in had geschoten?
is dit een serieuze vraagquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat Jensie Toornstra die vrije trap er ook in had geschoten?
Zie er niet tegenop, maar heb gewoon veel teveel om nog te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er tegen op ziet om er doorheen te komen is het blijkbaar ook niet leuk genoeg.
Datdus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen zin, weinig animo, blijf aan de gang
Die zit wel op voetbal he dat ventje tsjonge jongequote:
Wat is vermoeidheid; ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de tweede helft zag ik wat spelers inhouden bij het druk zetten waar dat in de tweede helft nog een tandje feller ging. En de scherpte leek bij veel passes te ontbreken waardoor het net niet goed liep.
Je hebt nooit teveel om te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef I. het volgende:
[..]
Zie er niet tegenop, maar heb gewoon veel teveel om nog te kijken.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nooit teveel om te kijken.
Wel vanuit een fraaiere hoek was datquote:
Wel veel keuze zo ja. Maar dat maakt het des te moeilijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Quicksand al voorbij zien komen op Netflix? Aanradertje hoor. En heeft maar 6 afleveringen dus ben je zo doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Maakt niet uit tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zit wel op voetbal he dat ventje tsjonge jonge
Komt door De Ligt en Blind hè, die hebben toch een hoop ballen weggehaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is vermoeidheid; ik zou het niet weten.
In dit stadium van het seizoen niet meer dan logisch dat Ajax niet altijd en elke minuut voluit kan. Het is geen club waarbij de weerstand iedere week maximaal is. Tottenham heeft Ajax 60 minuten goed onder de duim gehouden; maar zelf geen kans gecreëerd. Ik zou zeggen; een team dat 'vermoeid' is, zou dat niet hebben kunnen bewerkstelligen.
Die schoot hem er toen tegen Feyenoord in 2017 ook lekker binnen.quote:
Zeg maar wat je allemaal nog moet kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Wel veel keuze zo ja. Maar dat maakt het des te moeilijk.
Nee kijk eigenlijk niet zo vaak meer op Netflix.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Quicksand al voorbij zien komen op Netflix? Aanradertje hoor. En heeft maar 6 afleveringen dus ben je zo doorheen
Wat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee kijk eigenlijk niet zo vaak meer op Netflix.
Hook met Robin Williams is wel goudquote:
quote:
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo'n zin meer om series te kijken nu.
Vanaf het moment waar de eerste film begon?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?
Ja ik heb niet onder een steen gelegen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg. Heb je al gehoord van Lord of the Rings serie die Amazon gaat maken?
Ik blijf het bijzonder vinden dat Ajax defensief zo belachelijk sterk is gewordenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt door De Ligt en Blind hè, die hebben toch een hoop ballen weggehaald
Nee, volgens mij draait het om Aragorn, en dan eindigt de serie op het moment dat hij Frodo ontmoet. Ze besteden er meer geld aan dan GoT las ikquote:
Wat vond je van de Charlie's Angels-film uit 2000?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet onder een steen gelegen.
Al ben ik niet zo'n hele grote LotR-fan (wel toffe films hoor, maar niet van de hele lore enzo)
Ik had ook niet zoveel angst voor de pogingen van Spurs om gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat Ajax defensief zo belachelijk sterk is geworden
zo hoort iequote:Op donderdag 2 mei 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is dit een serieuze vraag die je moet stellen gast
Ja en volgens mij komen Netflix en Amazon nog een keer met andere fantasyseries ook, en HBO natuurlijk met een GoT-prequel. Allemaal hopen ze weer de nieuwe hit te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, volgens mij draait het om Aragorn, en dan eindigt de serie op het moment dat hij Frodo ontmoet. Ze besteden er meer geld aan dan GoT las ik
Nooit gezien, ik keek dan nog liever naar Totally Spies vroeger.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat vond je van de Charlie's Angels-film uit 2000?
Ten Haggod. In jaren niet zo fan geweest van een trainer buiten pepepepepepepquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook niet zoveel angst voor de pogingen van Spurs om gevaarlijk te worden.
Helpt wel dat De Ligt gewoon een wereldtopper is hè (en het staat tactisch goed uiteraard Ten HagGod)
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat de nieuwe hitserie een totaal ander genre wordt dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.icardi is raar♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hoeveel invloed zou schreuder hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ten Haggod. In jaren niet zo fan geweest van een trainer buiten pepepepepepep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |