Binnenkort word ik ook mod zei @yvonnequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende: [..] En toch ben je hier [..] Heilig boontje
[..] Ik waardeer het
Yvonne is zo gek als een deurquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Faux. het volgende:
I. zat te hunten voor lapo. Note. Ban. Kliko. Oubliette.
Als Walcott maar blijftquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef JanPawelII het volgende:
Hoorde misschien dat Arsenal Zouma wilde kopen
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpools seizoen mondt eigenlijk uit in waar Ajax-fans bij hun eigen club voor vrezen.
Word @skysherrif eindelijk vervangen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Hey bek houwe over skysherrifquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word @:skysherrif eindelijk vervangen?
Daar heb je weinig aan jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax de hele selectie fit en loopt Liverpool op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.
Oeiquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in VBL Slapen we dan gewoonquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
iemand moet jullie boefjes in de nacht in de gaten houden
Bij Ajax vond ik het gisteren in de tweede helft ook wat vermoeid ogen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax de hele selectie fit en loopt Liverpool op het randje.
Anders moet je zevensprongen tegen mij en skysherrifquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
want anders??
[..]
iemand moet jullie boefjes in de nacht in de gaten houden
Wie wil er nou met @Flippiee in een team.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Anders moet je zevensprongen tegen mij en skysherrifje mag een teamgenootje kiezen
ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie wil er nou met @:flippiee in een team.
Lol, na een week vrij is dat wat overdreven. Waar zie je dat 'precies' aan? Ik bedoel; Sanchez v Tadic was 60 minuten sleuren en beuken, dan snap ik dat je op een gegeven moment vermoeid bent. Daarnaast was het voor Ajax moeilijk om een voetballende oplossing te vinden en heeft het flink moeten werken om Tottenham uiteindelijk geen serieuze kans te geven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax vond ik het gisteren in de tweede helft ook wat vermoeid ogen.
Hier zitten er wel relatief weinig fulltime werkende mensen denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
weinig mensen in de uitkering en drizzt kan niet tegen zichzelf gaan praten
zo dan!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie wil er nou met @:flippiee in een team.
Ha!quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je niet de slechtste bent?
brrr verdediging van arsenalquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom op, beetje meer vertrouwen mag wel. Mr Europa League hebben we het over.
geen idee waar het over gaat, maar als dat leven van @Flippiee beter maakt ben ik best bereid te verliezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En bedankt, prof, hvj wjnmk ntbquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden met zequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ha!
Skysherrif!!! We moeten even wat knorrenkoppen laten rollen!!!
Ik niet. Zero. We pakken ze.quote:
In de tweede helft zag ik wat spelers inhouden bij het druk zetten waar dat in de tweede helft nog een tandje feller ging. En de scherpte leek bij veel passes te ontbreken waardoor het net niet goed liep.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, na een week vrij is dat wat overdreven. Waar zie je dat 'precies' aan? Ik bedoel; Sanchez v Tadic was 60 minuten sleuren en beuken, dan snap ik dat je op een gegeven moment vermoeid bent. Daarnaast was het voor Ajax moeilijk om een voetballende oplossing te vinden en heeft het flink moeten werken om Tottenham uiteindelijk geen serieuze kans te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |