Binnenkort word ik ook mod zei @yvonnequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende: [..] En toch ben je hier [..] Heilig boontje
[..] Ik waardeer het
Yvonne is zo gek als een deurquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Faux. het volgende:
I. zat te hunten voor lapo. Note. Ban. Kliko. Oubliette.
Als Walcott maar blijftquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef JanPawelII het volgende:
Hoorde misschien dat Arsenal Zouma wilde kopen
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpools seizoen mondt eigenlijk uit in waar Ajax-fans bij hun eigen club voor vrezen.
Word @skysherrif eindelijk vervangen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Binnenkort word ik ook mod zei @:yvonne
Hey bek houwe over skysherrifquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Word @:skysherrif eindelijk vervangen?
Daar heb je weinig aan jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax de hele selectie fit en loopt Liverpool op het randje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die lopen al een langere tijd achter qua verliespunten op City, dus dat is toch wat anders dan als Ajax het nog verkloot.
Oeiquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |