Hobby/werkquote:
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.quote:
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis meequote:
En racistisch.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.
Oké m'n rage is klaar nu.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.
Oké m'n rage is klaar nu.
Ja, áls je er kan van genieten. Da's helaas niet altijd het geval. Maar dat maakt het onderwerp wel direct nog meer depri.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis mee
Volgend onderwerp dan maar!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, áls je er kan van genieten. Da's helaas niet altijd het geval. Maar dat maakt het onderwerp wel direct nog meer depri.
True!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis mee
Even kijken of dit waar is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
Mijn notes zijn echt saai. Daar wordt niemand vrolijk van.
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk!! Dan blijf ik nog even hangen hier.....misschien lukt het mij dan ook....
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situaties
Ja er zit nog aardig leven in sexquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.
Alhoewel, bestaat SEX nog?
Wat een treurnis eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.
Alhoewel, bestaat SEX nog?
Privacy gedoe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
Weet iemand waarom je je notes niet openbaar mag maken?
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dmquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja er zit nog aardig leven in sex
Een fetisj zorgt altijd voor genot idd., dus in die zin kan dat ook niet snel misgaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort van
Dat is raar, het zijn mijn berichten. Notes gaan ook nergens over. Zou dan eerder mijn privacy zijnquote:
Nieuwe vrouwen zijn gewoon interessantquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dm
Flips, wat is jouw fetisj?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort van
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dm
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuwe vrouwen zijn gewoon interessant
Het zijn jouw berichten, maar notes gaan vaak ook over waarom anderen daar TR's op hebben gezet dus ze gaan niet enkel over jou maar ook over anderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dat is raar, het zijn mijn berichten. Notes gaan ook nergens over. Zou dan eerder mijn privacy zijn
Jij zat anders ook genoeg mannen te dm'en, ouwe snoeperdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......![]()
En er zat niks leuks bij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......![]()
moest wel selecteren.....maar tot nu toe geen date/blijvertje...quote:
staan ze mooi voor paal haha hihi hoehoequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef I. het volgende:
Ook maar eens met een 'vrouwelijk' kloontje daar gaan posten. En als ze dan pics vragen gewoon een dickpic terugsturen.
Dát zal ze leren
Mannen in (goede) pak/ uniformquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij zat anders ook genoeg mannen te dm'en, ouwe snoeperd
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef JanPawelII het volgende:
altijd als kaneelstokje hier post erg ordinaire topics
bah
C'est ca.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
moest wel selecteren.....maar tot nu toe geen date/blijvertje...
was password keer kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met Insomnia2.0 gebeurd?
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn jouw berichten, maar notes gaan vaak ook over waarom anderen daar TR's op hebben gezet dus ze gaan niet enkel over jou maar ook over anderen.
Doe eens?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef JanPawelII het volgende:
Als ik in SEX zou posten zou ik denk ik zeer veel dm's krijgen
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.quote:
Dat is wel echt leuk!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.
Vrouwen in mantelpakjequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
Leuk om te horen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te horen, gefeliciteerd
Al naam gekozen?
Ik kan het ook niet echt uitleggen. Gewoon uitstralingquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
#derrabbit4modquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas is Kuba wederom niet door de keuring gekomen
Hij is vaker in onz dan vblquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
bedankt
(jammer dat dit niet in je notities stond van VBL users)
Je bent mod van onz toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, tijd om weer terug te gaan.
Knap waardeloos die malle mannenquote:
Hoezo?quote:
doei!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even in een notitie zetten mocht ik ooit gaan solliciterenquote:
Spijtig, spijtig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas is Kuba wederom niet door de keuring gekomen
Omdat sky zijn notities niet op orde heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knap waardeloos die malle mannen
[..]
Hoezo?
[..]
doei!
Dat ligt er aan, mocht iemand boven me willen eindigen daar wat een zogenaamd doel was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...
Sow!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit van onz te zien niet.
neeee laat nou mensen in de SCquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...
Daarom word je ook geen mod op ONZ kwaliteit moet wel hoog blijvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit van onz te zien niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even in een notitie zetten mocht ik ooit gaan solliciteren
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, mocht iemand boven me willen eindigen daar wat een zogenaamd doel was.
Wat heeft Sky wel op orde?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat sky zijn notities niet op orde heeft.
echt een baasquote:
Sky lijkt mij wel een neuroot die alles op orde heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft Sky wel op orde?
[..]
echt een baas
Dankjewelquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geeft niet. Gefeliciteerd trouwens!
Genot jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft Sky wel op orde?
[..]
echt een baas
quote:
ohhh jaquote:
Ja? Waarom?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sky lijkt mij wel een neuroot die alles op orde heeft.
Dat wordt nog wel eens spannendquote:
ja dat weten we na het breken van het hart van scrupuleusquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan had ik al wel een DM gehad. Ik ben cooler dan cool, I'm ice cold.
Ja, want iemand aan het lijntje houden is de betere optiequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dat weten we na het breken van het hart van scrupuleus
Geintje swaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, want iemand aan het lijntje houden is de betere optie
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan had ik al wel een DM gehad. Ik ben cooler dan cool, I'm ice cold.
Stop met vragen, wijsneus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhh ja
[..]
Ja? Waarom?
[..]
Dat wordt nog wel eens spannend
Ja redelijk 👍🏻quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
even kuroi knuffelen dan......issie weer de oude?
Het gaat in het leven om je eigen perceptie..quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig
[..]
maar nu ben je hier
Hoezo? Autorijden is super tofquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet dit weekend weer lang autorijden.
Nu al geen zin gvd
Nee geen zin in. Had ze liever openbaar gepost zodat iedereen het kon lezen. Maar dat mag nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.
Ken de weg niet en dan heb ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik moet rijden want het is altijd tyfusdruk en gaan mensen stressen en dan ik ook.quote:
ik hoop het wel voor hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt die nog met die ene griet te rollenbollen?
Oh. Ik rijd altijd met navigatie, muziekje op, koffie erbij. Heeeeerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken de weg niet en dan heb ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik moet rijden want het is altijd tyfusdruk en gaan mensen stressen en dan ik ook.
had hij een date?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt die nog met die ene griet te rollenbollen?
Ok onloquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
ga zo denk ik ff een troll maken voor het slapen
(net al een geweldige diss gezet in VBL)
Mis je niks aanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik echt al heel lang niet gezien
Is soms hier nog wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt he, ik mis mijn beste vriend uit Helmondquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij ook niet aan jou!!!quote:
maar niet in ONZ SCquote:
ik mis ook iemand die flippie de pippie zegtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he, ik mis mijn beste vriend uit Helmond
Jawel, flippie de hippie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij ook niet aan jou!!!
(Dit meen ik niet)
[..]
maar niet in ONZ SC
[..]
ik mis ook iemand die flippie de pippie zegt
Jammer dat ik daar niet bij was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was vrijdag nog aangeschoten.
8 bier genot.
koningsnacht genot.
maar hij mij ook niet.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem om een date gevraagd dan?
wat niet past dat rekt welquote:
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFCquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook van die vrije trap hoor.
Dat kan toch niet
Werd licht aangeraakt daarom ging ie zo perfect de kruising in lolquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook van die vrije trap hoor.
Dat kan toch niet
Wat is rawkquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFC
Zo even RAWK lezen
Barcelona gokte ook vooral op de counter, wel verstandige tactiek verder.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die 3de lol
Liverpool was echt nergens
Alleen 45-65 dat ze beetje gevaarlijk werden
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFC
Zo even RAWK lezen
what's the fucking point of having a team to go head to head against barcelona if we're gonna play like a bunch of bitches?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.
Ik vond het wel meevallen hoe laf ze speelden, ze hadden alleen de vorm niet echt voorin (ook door het gemis van Firmino).quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
what's the fucking point of having a team to go head to head against barcelona if we're gonna play like a bunch of bitches?
playing not to lose and still losing 3-nil (and could've been 5)
Kloop is to blame for this one, downvote me all you want
PLAYING GOMEZ INSTEAD OF TAA WAS IDIOTIC
Tabloids gaan los op virgilquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.
Dat was wel genot toenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al best lang geen Engelse winnaar.
Zeven jaar terug dat schandalige Chelsea.
Niksquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er geworden van die trainer eigenlijk
Di Matteoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er geworden van die trainer eigenlijk
7 jaar alweer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al best lang geen Engelse winnaar.
Zeven jaar terug dat schandalige Chelsea.
Jup, 2013 Bayern toen met de winnende van Robben en daarna vijf jaar Spaanse winnaars galore (en dit jaar weer waarschijnlijk).quote:
KROENKE OUTquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige Londense ploeg met een CL (lol)
Zal voorlopig ook nog wel zo blijven.
Bizar welquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige Londense ploeg met een CL (lol)
Zal voorlopig ook nog wel zo blijven.
?????quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:19 schreef I. het volgende:
Hey, als ik voetbal wil kijken hè, kan ik dan gewoon bij het laatste seizoen beginnen, of raden jullie mij aan om bij S01 te beginnen?
Doe maar niet Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:19 schreef I. het volgende:
Hey, als ik voetbal wil kijken hè, kan ik dan gewoon bij het laatste seizoen beginnen, of raden jullie mij aan om bij S01 te beginnen?
Kroenke moet de knip eens trekkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:20 schreef JanPawelII het volgende:
OZIL OUT
MUSTAFI OUT
SUAREZ OUT
XHAKA OUT
MKHITARIYAN OUT
ELNENY OUT
SOKRATIS OUT
Bakt die Mkhitariyan er niks van nee?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:20 schreef JanPawelII het volgende:
OZIL OUT
MUSTAFI OUT
SUAREZ OUT
XHAKA OUT
MKHITARIYAN OUT
ELNENY OUT
SOKRATIS OUT
Domme speler is datquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakt die Mkhitariyan er niks van nee?
Opzich hadden ze met invincibles team CL kunnen pakken of nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tottenham altijd chokers en Arsenal is een parodie op een voetbalclub.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:19 schreef I. het volgende:
Championshipquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar spelen die goden van nothingham forest ergens tegenwoordig?
In Nottingham.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchezquote:
Dat was 2004 toch? Toen keek ik nog niet echt voetbal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Opzich hadden ze met invincibles team CL kunnen pakken of niet
In het bosquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchez![]()
Wat een beleid.
[..]
Dat was 2004 toch? Toen keek ik nog niet echt voetbal.
Die zat toen nog in de kleuterklas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Misschien weet El-Stinho dit
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Misschien weet El-Stinho dit
Heb je nog een postkaart naar Gesink gestuurt?quote:
Morgen de clubkas weer spekkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchez![]()
Mijn pa was vroeger fan. Had thuis petjes.quote:
Bosje bloemen jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog een postkaart naar Gesink gestuurt?
Je weet het nooit, makkerquote:
KROENKEquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom arsenal nooit CL gewonnen heeft
Weet ik veel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanaf 2007 dus?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben van het voetbal vanaf dit decennium.
@Le_Professeurquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik van 2005-2012quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben van het voetbal vanaf dit decennium.
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aanquote:
Toen kwam de immer vervelende Almunia in het veldquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aan
Morgen maakt Arsenal kennis met the Marcelino way.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
(ik ben daar nooit zo'n fan van om te zingen als je weer eens een hemeltergende 1-0 uit het vuur sleept)
Ik zal er zitten, makkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen maakt Arsenal kennis met the Marcelino way.
Arsenal kwam op voorsprong en in het laatste kwartier scoorde Barcelona toen 2x.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aan
Let op voetbalkunstenaar Dani Parejo.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef Faux. het volgende:
*leest notes van I.*
Wat een teleurstellende TT
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
Mijn notes zijn echt saai. Daar wordt niemand vrolijk van.
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal kwam op voorsprong en in het laatste kwartier scoorde Barcelona toen 2x.
Dus nog best spannend.
Ohquote:
Ja, binnen 20 minuten dus en dan ook nog eens spijt gotvertyfus wat een blijvende schade.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.
Terwijl mijn toekomstige vrouw in een box zat in het stade de france.
Verschillen moeten er zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh
Nog steeds een teleurstelling. Stomme TS.
Ik kan me die finale eigenlijk ook niet meer zo goed herinneren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.
Terwijl mijn toekomstige vrouw in een box zat in het stade de france.
Verschillen moeten er zijn.
Ik vind mijn notes ook wel vreemd ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn notes zijn er op dit account twee. Vind ik nogal vreemd want ik deed een schets van de psyche van users of mensen.
Ik heb de CL-finale van twee jaar terug nog bewust geskipt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.
Ik meerdere aangezien het vaak samenvalt met kermis of festivalquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.
Stomme TS. Misleiding. Note. Ban. Kliko.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
Kensington is muziek voor mensen met een verstandelijke handicap.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.
Vind dat altijd zo schraal, met een voetbalshirtje voor de televisiequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
Als ik een arsenal shirt aan doe verliezen ze nooit
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo schraal, met een voetbalshirtje voor de televisie
Oubliettequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Stomme TS. Misleiding. Note. Ban. Kliko.
Kijkquote:
Kan je niet naar andere Londense club ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.
MILLWALLquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je niet naar andere Londense club ofzo
Oh nice zeg, geniet ervan. Hopelijk krijgt Emery de boel op de rit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.
Ik ben gewoon nog nooit geband geweest héquote:
Denk het niet maatquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nice zeg, geniet ervan. Hopelijk krijgt Emery de boel op de rit.
had ik al gevraagd welke verticale je zat?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog nooit geband geweest hé
Inso slaat gehandicaptenvoetbal graag over.quote:
Dan zou ik de 2e seizoenshelft ook niet te vaak naar arsenal hebben gekekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Inso slaat gehandicaptenvoetbal graag over.
En toch ben je hierquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die heb ik 2x in m'n notes verzameld lol
Heilig boontjequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik waardeer hetquote:
Oh ja ik moest je nog dm'enquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had ik al gevraagd welke verticale je zat?
lolquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dan zou ik de 2e seizoenshelft ook niet te vaak naar arsenal hebben gekeken
Netjes, ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
De hele Europese top gaat volgens mij met geld smijten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hopelijk deze zomer goede investeringen
Maar denk het niet
Inclusief ajaxquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele Europese top gaat volgens mij met geld smijten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Stomme TS. Misleiding. Note. Ban. Kliko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |