Het gaat in het leven om je eigen perceptie..quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig
[..]
maar nu ben je hier
Hoezo? Autorijden is super tofquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet dit weekend weer lang autorijden.
Nu al geen zin gvd
Nee geen zin in. Had ze liever openbaar gepost zodat iedereen het kon lezen. Maar dat mag nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.
Ken de weg niet en dan heb ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik moet rijden want het is altijd tyfusdruk en gaan mensen stressen en dan ik ook.quote:
ik hoop het wel voor hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt die nog met die ene griet te rollenbollen?
Oh. Ik rijd altijd met navigatie, muziekje op, koffie erbij. Heeeeerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken de weg niet en dan heb ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik moet rijden want het is altijd tyfusdruk en gaan mensen stressen en dan ik ook.
had hij een date?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt die nog met die ene griet te rollenbollen?
Ok onloquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
ga zo denk ik ff een troll maken voor het slapen
(net al een geweldige diss gezet in VBL)
Mis je niks aanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik echt al heel lang niet gezien
Is soms hier nog wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt he, ik mis mijn beste vriend uit Helmondquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij ook niet aan jou!!!quote:
maar niet in ONZ SCquote:
ik mis ook iemand die flippie de pippie zegtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt he, ik mis mijn beste vriend uit Helmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |