was password keer kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met Insomnia2.0 gebeurd?
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn jouw berichten, maar notes gaan vaak ook over waarom anderen daar TR's op hebben gezet dus ze gaan niet enkel over jou maar ook over anderen.
Doe eens?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef JanPawelII het volgende:
Als ik in SEX zou posten zou ik denk ik zeer veel dm's krijgen
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.quote:
Dat is wel echt leuk!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.
Vrouwen in mantelpakjequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
Leuk om te horen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te horen, gefeliciteerd
Al naam gekozen?
Ik kan het ook niet echt uitleggen. Gewoon uitstralingquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
#derrabbit4modquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas is Kuba wederom niet door de keuring gekomen
Hij is vaker in onz dan vblquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
bedankt
(jammer dat dit niet in je notities stond van VBL users)
Je bent mod van onz toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, tijd om weer terug te gaan.
Knap waardeloos die malle mannenquote:
Hoezo?quote:
doei!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even in een notitie zetten mocht ik ooit gaan solliciterenquote:
Spijtig, spijtig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas is Kuba wederom niet door de keuring gekomen
Omdat sky zijn notities niet op orde heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knap waardeloos die malle mannen
[..]
Hoezo?
[..]
doei!
Dat ligt er aan, mocht iemand boven me willen eindigen daar wat een zogenaamd doel was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...
Sow!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit van onz te zien niet.
neeee laat nou mensen in de SCquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
kom weer naar dts.....om te winnen deze keer...
Daarom word je ook geen mod op ONZ kwaliteit moet wel hoog blijvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit van onz te zien niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even in een notitie zetten mocht ik ooit gaan solliciteren
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, mocht iemand boven me willen eindigen daar wat een zogenaamd doel was.
Wat heeft Sky wel op orde?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat sky zijn notities niet op orde heeft.
echt een baasquote:
Sky lijkt mij wel een neuroot die alles op orde heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft Sky wel op orde?
[..]
echt een baas
Dankjewelquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geeft niet. Gefeliciteerd trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |