Hobby/werkquote:
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.quote:
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis meequote:
En racistisch.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.
Oké m'n rage is klaar nu.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dit is geen oorlog, maar een vies stinkendrijk ventje dat maar al te graag zijn tanden in mensen zet. Viezerik. Arrogante klootzak is het.
Oké m'n rage is klaar nu.
Ja, áls je er kan van genieten. Da's helaas niet altijd het geval. Maar dat maakt het onderwerp wel direct nog meer depri.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis mee
Volgend onderwerp dan maar!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, áls je er kan van genieten. Da's helaas niet altijd het geval. Maar dat maakt het onderwerp wel direct nog meer depri.
True!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten van je werk en daarbij ook nog eens betaald ervoor krijgen. Helemaal niets mis mee
Even kijken of dit waar is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
Mijn notes zijn echt saai. Daar wordt niemand vrolijk van.
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk!! Dan blijf ik nog even hangen hier.....misschien lukt het mij dan ook....
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situaties
Ja er zit nog aardig leven in sexquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.
Alhoewel, bestaat SEX nog?
Wat een treurnis eigenlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het hier is, maar als je even post in R&P of SEX vliegen de mannen gelijk je dm in.
Alhoewel, bestaat SEX nog?
Privacy gedoe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
Weet iemand waarom je je notes niet openbaar mag maken?
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dmquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja er zit nog aardig leven in sex
Een fetisj zorgt altijd voor genot idd., dus in die zin kan dat ook niet snel misgaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort van
Dat is raar, het zijn mijn berichten. Notes gaan ook nergens over. Zou dan eerder mijn privacy zijnquote:
Nieuwe vrouwen zijn gewoon interessantquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dm
Flips, wat is jouw fetisj?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve als het soort fetish is maar dan geniet je ook soort van
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was eens met een vrouwelijke kloon daar aan het posten en hadden in 10 posts 2 mannen in mijn dm
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nieuwe vrouwen zijn gewoon interessant
Het zijn jouw berichten, maar notes gaan vaak ook over waarom anderen daar TR's op hebben gezet dus ze gaan niet enkel over jou maar ook over anderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Dat is raar, het zijn mijn berichten. Notes gaan ook nergens over. Zou dan eerder mijn privacy zijn
Jij zat anders ook genoeg mannen te dm'en, ouwe snoeperdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......![]()
En er zat niks leuks bij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ben daar begonnen toen ik nét lid was......kon dm niet bijhouden......![]()
moest wel selecteren.....maar tot nu toe geen date/blijvertje...quote:
staan ze mooi voor paal haha hihi hoehoequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef I. het volgende:
Ook maar eens met een 'vrouwelijk' kloontje daar gaan posten. En als ze dan pics vragen gewoon een dickpic terugsturen.
Dát zal ze leren
Mannen in (goede) pak/ uniformquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij zat anders ook genoeg mannen te dm'en, ouwe snoeperd
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef JanPawelII het volgende:
altijd als kaneelstokje hier post erg ordinaire topics
bah
C'est ca.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
moest wel selecteren.....maar tot nu toe geen date/blijvertje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |