was password keer kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er met Insomnia2.0 gebeurd?
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn jouw berichten, maar notes gaan vaak ook over waarom anderen daar TR's op hebben gezet dus ze gaan niet enkel over jou maar ook over anderen.
Doe eens?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:24 schreef JanPawelII het volgende:
Als ik in SEX zou posten zou ik denk ik zeer veel dm's krijgen
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.quote:
Dat is wel echt leuk!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Tja, vind het nog steeds raar. Je kunt niet zien wie de notes geeft of wat voor reden. Ik weet nog niet eens waarom ze note waardig zijn, maar dat is een andere discussie.
Vrouwen in mantelpakjequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
Leuk om te horen, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Goed hoor. Kan niet beter.
Binnenkort wordt ze alweer grote zus.
Jazeker.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk om te horen, gefeliciteerd
Al naam gekozen?
Ik kan het ook niet echt uitleggen. Gewoon uitstralingquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd bijzonder. Veel vrouwen hebben het, maar mannen zelden.
En zie de aantrekkingskracht niet.
#derrabbit4modquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor die discussie en de antwoorden daarop zou ik even een admin aanschieten of even mailen.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jazeker.
Helaas is Kuba wederom niet door de keuring gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |