Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchezquote:
Dat was 2004 toch? Toen keek ik nog niet echt voetbal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Opzich hadden ze met invincibles team CL kunnen pakken of niet
In het bosquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar spelen die goden van nothingham forest ergens tegenwoordig?
Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchez![]()
Wat een beleid.
[..]
Dat was 2004 toch? Toen keek ik nog niet echt voetbal.
Die zat toen nog in de kleuterklas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Misschien weet El-Stinho dit
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat
Misschien weet El-Stinho dit
Heb je nog een postkaart naar Gesink gestuurt?quote:
Morgen de clubkas weer spekkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede deal wel geweest dan, Arsenal hem en United die Sanchez![]()
Mijn pa was vroeger fan. Had thuis petjes.quote:
Bosje bloemen jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog een postkaart naar Gesink gestuurt?
Je weet het nooit, makkerquote:
KROENKEquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom arsenal nooit CL gewonnen heeft
Weet ik veel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanaf 2007 dus?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben van het voetbal vanaf dit decennium.
@Le_Professeurquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik van 2005-2012quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben van het voetbal vanaf dit decennium.
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aanquote:
Toen kwam de immer vervelende Almunia in het veldquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aan
Morgen maakt Arsenal kennis met the Marcelino way.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
(ik ben daar nooit zo'n fan van om te zingen als je weer eens een hemeltergende 1-0 uit het vuur sleept)
Ik zal er zitten, makkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen maakt Arsenal kennis met the Marcelino way.
Arsenal kwam op voorsprong en in het laatste kwartier scoorde Barcelona toen 2x.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah, dat weet ik nog wel ja, was dat niet binnen een paar minuten? Hele finale was geen reet meer aan
Let op voetbalkunstenaar Dani Parejo.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef Faux. het volgende:
*leest notes van I.*
Wat een teleurstellende TT
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:09 schreef I. het volgende:
Mijn notes zijn echt saai. Daar wordt niemand vrolijk van.
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal kwam op voorsprong en in het laatste kwartier scoorde Barcelona toen 2x.
Dus nog best spannend.
Ohquote:
Ja, binnen 20 minuten dus en dan ook nog eens spijt gotvertyfus wat een blijvende schade.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.
Terwijl mijn toekomstige vrouw in een box zat in het stade de france.
Verschillen moeten er zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh
Nog steeds een teleurstelling. Stomme TS.
Ik kan me die finale eigenlijk ook niet meer zo goed herinneren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heb ik op de radio moeten luisteren omdat onze tv kapot was.
Terwijl mijn toekomstige vrouw in een box zat in het stade de france.
Verschillen moeten er zijn.
Ik vind mijn notes ook wel vreemd ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:35 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn notes zijn er op dit account twee. Vind ik nogal vreemd want ik deed een schets van de psyche van users of mensen.
Ik heb de CL-finale van twee jaar terug nog bewust geskipt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.
Ik meerdere aangezien het vaak samenvalt met kermis of festivalquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de CL-finale van 2011 moeten missen.
Stomme TS. Misleiding. Note. Ban. Kliko.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
Kensington is muziek voor mensen met een verstandelijke handicap.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scrummie heeft vooral gewoon een IQ-tekort wat hij probeert te verbloemen door te doen alsof het een act is.
Vind dat altijd zo schraal, met een voetbalshirtje voor de televisiequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:37 schreef JanPawelII het volgende:
Als ik een arsenal shirt aan doe verliezen ze nooit
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo schraal, met een voetbalshirtje voor de televisie
Oubliettequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Stomme TS. Misleiding. Note. Ban. Kliko.
Kijkquote:
Kan je niet naar andere Londense club ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.
MILLWALLquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je niet naar andere Londense club ofzo
Oh nice zeg, geniet ervan. Hopelijk krijgt Emery de boel op de rit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Uiteraard zit ik in het altijd dode emirates.
Ik ben gewoon nog nooit geband geweest héquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |