Jawel, flippie de hippie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij ook niet aan jou!!!
(Dit meen ik niet)
[..]
maar niet in ONZ SC
[..]
ik mis ook iemand die flippie de pippie zegt
Jammer dat ik daar niet bij was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was vrijdag nog aangeschoten.
8 bier genot.
koningsnacht genot.
maar hij mij ook niet.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je hem om een date gevraagd dan?
wat niet past dat rekt welquote:
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFCquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook van die vrije trap hoor.
Dat kan toch niet
Werd licht aangeraakt daarom ging ie zo perfect de kruising in lolquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook van die vrije trap hoor.
Dat kan toch niet
Wat is rawkquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFC
Zo even RAWK lezen
Barcelona gokte ook vooral op de counter, wel verstandige tactiek verder.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die 3de lol
Liverpool was echt nergens
Alleen 45-65 dat ze beetje gevaarlijk werden
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:05 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik geniet op moment van r/LiverpoolFC
Zo even RAWK lezen
what's the fucking point of having a team to go head to head against barcelona if we're gonna play like a bunch of bitches?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.
Ik vond het wel meevallen hoe laf ze speelden, ze hadden alleen de vorm niet echt voorin (ook door het gemis van Firmino).quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
what's the fucking point of having a team to go head to head against barcelona if we're gonna play like a bunch of bitches?
playing not to lose and still losing 3-nil (and could've been 5)
Kloop is to blame for this one, downvote me all you want
PLAYING GOMEZ INSTEAD OF TAA WAS IDIOTIC
Tabloids gaan los op virgilquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat dit wel kunnen accepteren.
Dat was wel genot toenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al best lang geen Engelse winnaar.
Zeven jaar terug dat schandalige Chelsea.
Niksquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er geworden van die trainer eigenlijk
Di Matteoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er geworden van die trainer eigenlijk
7 jaar alweer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al best lang geen Engelse winnaar.
Zeven jaar terug dat schandalige Chelsea.
Jup, 2013 Bayern toen met de winnende van Robben en daarna vijf jaar Spaanse winnaars galore (en dit jaar weer waarschijnlijk).quote:
KROENKE OUTquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige Londense ploeg met een CL (lol)
Zal voorlopig ook nog wel zo blijven.
Bizar welquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige Londense ploeg met een CL (lol)
Zal voorlopig ook nog wel zo blijven.
?????quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:19 schreef I. het volgende:
Hey, als ik voetbal wil kijken hè, kan ik dan gewoon bij het laatste seizoen beginnen, of raden jullie mij aan om bij S01 te beginnen?
Doe maar niet Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:19 schreef I. het volgende:
Hey, als ik voetbal wil kijken hè, kan ik dan gewoon bij het laatste seizoen beginnen, of raden jullie mij aan om bij S01 te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |