Niets. Grijs weer en saai werk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat brengt deze fantastische dag jullie allemaal?
Niets gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Wel genoten hoe Liverpool op hun klote kreeg gister. Tenminste nog iets goeds deze Champions League editie
Vind ik ook, stap zo onder de douche en dan ben ik binnen een half uur de deur uit met wat voedsel al in mijn lichaamquote:
Ik douch eigenlijk nooit in de ochtendquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind ik ook, stap zo onder de douche en dan ben ik binnen een half uur de deur uit met wat voedsel al in mijn lichaam
Heerlijke goals ook weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Kiid het volgende:
Wel genoten hoe Liverpool op hun klote kreeg gister. Tenminste nog iets goeds deze Champions League editie
quote:
Ja die dus. Echt genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag net die vrije trap van Messi
KOEKOEK
Wow voor 12quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo hallo! Boterhammen op, nu voor de melk, en gaan met die banaan
ik ook niet echtquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het blijft bizar!
[..]
En ik kan het geen eens oneens zijn
ja gaat wel prima flipsquote:
Maat!quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja gaat wel prima flips
beetje interviews analyseren en nieuwe voorbereiden
ben nu al zenuwachtig voor volgende interviews lol
en met jou
Gebruik je die website/tool al? En helpt dat ook?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja gaat wel prima flips
beetje interviews analyseren en nieuwe voorbereiden
ben nu al zenuwachtig voor volgende interviews lol
en met jou
Ja voor coderen helpt het wel ja zeker alleen geen idee of ik het goed doe verderquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebruik je die website/tool al? En helpt dat ook?
Oeii waarom zenuwachtig?
Met mij wel prima. Ik ga vanavond naar de film (endgame)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |