abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186565992
Wel lafjes van Barr dat hij vandaag niet durft te getuigen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 2 mei 2019 @ 15:57:22 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_186566202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet voor niets waarschuwde ik in het vorige topic dat ze weer teleurgesteld zullen worden.
Ik snap de verontwaardiging ook niet, Mueller zijn rapport is gewoon openbaar en het is duidelijk dat Barr niet heeft gelogen.
Dus waar gaat dit allemaal in godsnaam over, het lijkt net of iedereen compleet de weg kwijt is.
En de duidelijke leugen van Bar die hier eerder besproken werd negeer je maar voor het gemak?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_186566306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet voor niets waarschuwde ik in het vorige topic dat ze weer teleurgesteld zullen worden.
Ik snap de verontwaardiging ook niet, Mueller zijn rapport is gewoon openbaar en het is duidelijk dat Barr niet heeft gelogen.
Dus waar gaat dit allemaal in godsnaam over, het lijkt net of iedereen compleet de weg kwijt is.
Wat mij vooral bevreemdt is dat figuren zoals jij doen alsof het Mueller-rapport niets voorstelt. Vind jij het wenselijk dat leden van Trumps campagneteam contacten onderhielden met twijfelachtige Russen en dat de president meermaals heeft geprobeerd de rechtsgang te blokkeren? En dat daar vervolgens ook nog eens structureel over wordt gelogen door Trump en zijn entourage.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186566324
Bovendien heeft Barr nog helemaal niet het ongeredacteerde rapport overhandigd aan de leden van de HJC.

kylegriffin1 twitterde op donderdag 02-05-2019 om 15:58:10 Jerry Nadler to reporters: "We will make one more good faith attempt to negotiate and to get the access to the report that we need, and then, if we don't get that, we will proceed to hold the attorney general in contempt and we'll go from there." reageer retweet

[ Bericht 80% gewijzigd door Kijkertje op 02-05-2019 16:14:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186566577
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij vooral bevreemdt is dat figuren zoals jij doen alsof het Mueller-rapport niets voorstelt. Vind jij het wenselijk dat leden van Trumps campagneteam contacten onderhielden met twijfelachtige Russen en dat de president meermaals heeft geprobeerd de rechtsgang te blokkeren? En dat daar vervolgens ook nog eens structureel over wordt gelogen door Trump en zijn entourage.
Wenselijk nee, de vraag is is het illegaal?
pi_186566596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En de duidelijke leugen van Bar die hier eerder besproken werd negeer je maar voor het gemak?
Welke leugen mag dat zijn dan die zo vernietigend is?
pi_186566719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Aangezien Barr heeft aangegeven dat een zittende president niet kan worden vervolgd, is die vraag irrelevant.

Een politiek leider beoordeel je naar mijn idee niet louter op mogelijke strafbaarstelling van zijn acties. Daarom zijn afzetprocedures in westerse landen ook politieke kwesties. In Nederland kan de Tweede Kamer de premier en zijn ministers uit de laan sturen. In de VS is dat het congres.

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand met zijn volle verstand naar de bevindingen in het Mueller-rapport kijkt en vervolgens denkt: Trump is prima geschikt voor zijn functie, er is niets mis met die man.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:22:36 #58
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186566725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Welke leugen mag dat zijn dan die zo vernietigend is?
Het is onmogelijk dat de media/Democraten liegen dat Barr liegt. Ze hebben het immers gedurende het hele onderzoek 100% gelijk gehad.

:')
pi_186566754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het is onmogelijk dat de media/Democraten liegen dat Barr liegt. Ze hebben het immers gedurende het hele onderzoek 100% gelijk gehad.

:')
Niemand zegt er iets over dat de media en Democraten niet kunnen liegen. Het gaat er hier om dat Barr heeft gelogen. Dat is een losstaand feit, je moet er niet elke keer een kampenstrijd van maken.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:24:44 #60
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186566768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef archito het volgende:

[..]

Niemand zegt er iets over dat de media en Democraten niet kunnen liegen. Het gaat er hier om dat Barr heeft gelogen. Dat is een losstaand feit, je moet er niet elke keer een kampenstrijd van maken.
Welke leugen?
pi_186566775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe anti-democratisch moet je wel niet zijn dat dit je reactie is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186566791
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:28:07 #63
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186566836
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe anti-democratisch moet je wel niet zijn dat dit ie reactie is?
Het hele circus om Trump eruit te wippen, dat is natuurlijk wel respect hebben voor de Democratie.
pi_186566858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:24 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Welke leugen?
Bijvoorbeeld dat hij niet wist wat Mueller van zijn samenvatting vond.
pi_186566870
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het hele circus om Trump eruit te wippen, dat is natuurlijk wel respect hebben voor de Democratie.
Het heet gewoon oversight. Ik kan er niks aan doen dat jij idolaat bent van een corrupte liegende moreel failliete analfabeet.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_186566897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nogmaals, jij leest dus de bevindingen van Mueller en denkt: Trump valt niets te verwijten, hij is een prima president.

Ik vind dat bijzonder.
pi_186566953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, jij leest dus de bevindingen van Mueller en denkt: Trump valt niets te verwijten, hij is een prima president.

Ik vind dat bijzonder.
Natuurlijk gaat Esnifertrol hier niks over zeggen. Die komt hier enkel om te trollen en te zeiken over de media en democraten.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:44:42 #68
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186567164
Weer een kandidaat erbij bij de Democraten.
Michael Bennet U.S. Senator from Colorado (2009–present)

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:44:45 #69
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186567166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:29 schreef archito het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld dat hij niet wist wat Mueller van zijn samenvatting vond.
https://www.nationalrevie(...)idnt-lie-or-mislead/

Waar liegt hij?

quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het heet gewoon oversight. Ik kan er niks aan doen dat jij idolaat bent van een corrupte liegende moreel failliete analfabeet.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind dat bijzonder.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Crimineel is hij niet, hij krijgt dingen voor elkaar en geeft geen zier om politieke correctheid. Plus hij is de underdog en daar heb ik altijd een zwak voor. En daar bovenop zijn de meeste Democraten die zijn plek over willen nemen nog grotere debielen. Nou, dan maar Trump.
pi_186567249
Alleen al het feit dat Trump een ongeletterde idioot is zonder enige inhoudelijke kennis, zou voor mij al reden zijn om te pleiten voor een afzetprocedure.

Als je die man hoort praten, dan weet je toch gewoon niet wat je meemaakt? Het gaat nog niet eens zozeer om wat hij zegt, maar hoe het onder woorden brengt. Wat een ontiegelijke pauper is die man.
pi_186567284
Maar Trump is anti-immigratie! De rest is totaal onbelangrijk.
pi_186567285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
Alleen al het feit dat Trump een ongeletterde idioot is zonder enige inhoudelijke kennis, zou voor mij al reden zijn om te pleiten voor een afzetprocedure.

Als je die man hoort praten, dan weet je toch gewoon niet wat je meemaakt? Het gaat nog niet eens zozeer om wat hij zegt, maar hoe het onder woorden brengt. Wat een ontiegelijke pauper is die man.
mad
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:52:26 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186567298
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2019 03:12 schreef Kijkertje het volgende:
byHeatherLong twitterde op woensdag 01-05-2019 om 23:43:17 NEW: Trump admin officials are now acknowledging Steve Moore doesn't have the votes 4 confirmation.GOP Whip Sen. Thune predicts Moore will withdraw. "I think there will be probably some more info about that nomination in the next day or so”https://t.co/KrT9xhAUju @:seungminkim reageer retweet
Thune lijkt ongelijk te gaan krijgen:
JenniferJJacobs twitterde op donderdag 02-05-2019 om 16:43:25 NEWS: “I’m all in,” Trump Fed Board pick Stephen Moore tells Bloomberg News. “I talked to the White House yesterday,” @StephenMoore said. “They’re all in.” https://t.co/4rjheKpDD7 reageer retweet
pi_186567323
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef speknek het volgende:
Er is volgens mij wel een lezing van grondwet die enigszins plausibel zou kunnen zeggen dat de president boven de wet verheven is. Niet volgens de principes van de trias politica, maar dat het crimineel vervolgen van een president intrinsiek politiek is.

Ik bedoel dat is ook de reden waarom de impeachment procedure er is, het vervolgen van de president gaat via de democratie, niet de rechtspraak. En de reden waarom Mueller zelf zich onthouden heeft een besluit neer te leggen.

Dat het geen corrupt intent zou zijn is natuurlijk wel bespottelijk.
Kwam in de film Vice langs. Een product van Dick Cheney.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_186567326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Thune lijkt ongelijk te gaan krijgen:
JenniferJJacobs twitterde op donderdag 02-05-2019 om 16:43:25 NEWS: “I’m all in,” Trump Fed Board pick Stephen Moore tells Bloomberg News. “I talked to the White House yesterday,” @:StephenMoore said. “They’re all in.” https://t.co/4rjheKpDD7 reageer retweet
Eerst zien, dan geloven :P
pi_186567363
AdamSerwer twitterde op donderdag 02-05-2019 om 13:43:34 Just incredible reporting from @RosieGray on how white nationalists have infiltrated conservative media, including, at least four people who worked for Carlson's Daily Caller https://t.co/cSrCz5Ezpp https://t.co/yrtcsWSRkn reageer retweet
pi_186567394
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

mad
Och, nee hoor.

Mijn land is het godzijdank niet. Als ik optredens van Trump zie, ben ik altijd weer blij met onze saaie en degelijke Rutte.
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:01:44 #78
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186567453
En we zijn weer terug bij white nationalists. Als conservatieven met niks anders kunnen worden besmeurd, is er altijd dat nog :')
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:06:49 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_186567540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Ensiferum het volgende:
En we zijn weer terug bij white nationalists. Als conservatieven met niks anders kunnen worden besmeurd, is er altijd dat nog :')
Toch curieus dat ze er altijd weer op terug kunnen komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:13:33 #80
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186567671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Toch curieus dat ze er altijd weer op terug kunnen komen.
Zit in het leugenachtige karakter van de beschuldigers. En ze moeten wel, want inhoudelijk hebben ze niets.
pi_186567726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Ensiferum het volgende:
Pijnlijk voor je. :*
pi_186567994
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe anti-democratisch moet je wel niet zijn dat dit je reactie is?
Dit heeft niets met democratie te maken, binnenkort kunnen de Amerikanen weer stemmen en dan gaan we zien of het Amerikaanse volk mee gaat in deze hysterie.
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:32:59 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_186568035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zit in het leugenachtige karakter van de beschuldigers. En ze moeten wel, want inhoudelijk hebben ze niets.
De beschuldiger hier is Katie McHugh, zelf voormalig alt-rechtse grifter? Hoe werkt dit? Je hebt niet eens op de link geklikt, of wel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186568118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit heeft niets met democratie te maken, binnenkort kunnen de Amerikanen weer stemmen en dan gaan we zien of het Amerikaanse volk mee gaat in deze hysterie.
Dit heeft alles met democratie te maken.
pi_186568153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien Barr heeft aangegeven dat een zittende president niet kan worden vervolgd, is die vraag irrelevant.

Een politiek leider beoordeel je naar mijn idee niet louter op mogelijke strafbaarstelling van zijn acties. Daarom zijn afzetprocedures in westerse landen ook politieke kwesties. In Nederland kan de Tweede Kamer de premier en zijn ministers uit de laan sturen. In de VS is dat het congres.

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat iemand met zijn volle verstand naar de bevindingen in het Mueller-rapport kijkt en vervolgens denkt: Trump is prima geschikt voor zijn functie, er is niets mis met die man.
Wat ik vooral zie is een politiek heksenjacht en een gefrustreerde Trump die daar op reageert.
Is het netjes en fatsoenlijk wat hij doet? Nee absoluut niet, sterker nog het is niet het soort gedrag wat bij een president past.
Maar is het begrijpelijk? Absoluut, Trump heeft een overwinning behaald in 2016 wat niemand zag aankomen.
En ipv de verkiezingsuitslag te respecteren heeft de gevestigde orde heel hypocriet de uitslag niet gerespecteerd en doen ze er alles aan deze president tegen te werken.
Mueller zijn rapport heeft niets opgeleverd en Barr heeft het accuraat samengevat, “no obstruction, no collusion” alleen zure gezichten en geblaat in de rondte bij de tegenpartij.

Ik wacht rustig af tot de volgende grote hoax en zal wederom gniffelen als ik de media en de democraten weer zie falen.
Misschien echt heel misschien word het eens tijd dat de democraten normaal gaan doen en eens met fatsoenlijke voorstellen komen om de wind bij Trump uit de zeilen te nemen.
Het serieus nemen van de landsgrenzen is bijvoorbeeld een goede start, de tering met de radicaal linkse vleugel bij de democraten aan die mensen heb je toch niks.
pi_186568170
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit heeft alles met democratie te maken.
#hoedan
pi_186568283
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

#hoedan
Als je dat zelf niet inziet dan is dit topic misschien niets voor jou. Barr heeft gewoon gelogen en geeft dat ook gewoon toe. Het Mueller rapport pleit Trump absoluut niet vrij.
pi_186568308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De anti semieten en andere radicalen mogen gewoon met ex presidenten op de foto bij links.

Koekoek

pi_186568336
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als je dat zelf niet inziet dan is dit topic misschien niets voor jou. Barr heeft gewoon gelogen en geeft dat ook gewoon toe. Het Mueller rapport pleit Trump absoluut niet vrij.
Je hebt er gewoon geen antwoord op, en als dit bij democratie word dan stel ik voor dat elke politicus op deze schaal onderzocht word.
Je moet toch schoner zijn dan moeder Theresa om dan zonder ellende eruit te komen.
pi_186568353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie is een politiek heksenjacht en een gefrustreerde Trump die daar op reageert.
Is het netjes en fatsoenlijk wat hij doet? Nee absoluut niet, sterker nog het is niet het soort gedrag wat bij een president past.
Maar is het begrijpelijk? Absoluut, Trump heeft een overwinning behaald in 2016 wat niemand zag aankomen.
En ipv de verkiezingsuitslag te respecteren heeft de gevestigde orde heel hypocriet de uitslag niet gerespecteerd en doen ze er alles aan deze president tegen te werken.
Mueller zijn rapport heeft niets opgeleverd en Barr heeft het accuraat samengevat, “no obstruction, no collusion” alleen zure gezichten en geblaat in de rondte bij de tegenpartij.

Ik wacht rustig af tot de volgende grote hoax en zal wederom gniffelen als ik de media en de democraten weer zie falen.
Misschien echt heel misschien word het eens tijd dat de democraten normaal gaan doen en eens met fatsoenlijke voorstellen komen om de wind bij Trump uit de zeilen te nemen.
Het serieus nemen van de landsgrenzen is bijvoorbeeld een goede start, de tering met de radicaal linkse vleugel bij de democraten aan die mensen heb je toch niks.
Die 10,000+ leugens, dat is de arme Trumpie die reageert zeker?

Lul toch niet zo dom, man.
pi_186568383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Ensiferum het volgende:
Als de gang van zaken in dit opiniestuk klopt, dan vind ik Barr's keuze terecht.

https://www.foxnews.com/o(...)fy-before-house-dems
[..]

Nadler heeft al eerder laten zien geen reet te geven om de waarheid, dus een actie als deze is geen verrassing. Ook vind ik deze presentatie logischer dan dat Barr bang zou zijn. Vooralsnog heeft hij de waarheid immers aan zijn zijde.
opiniestukje van iemand bij fox boulevard.

De maanden en jaren gaan uitwijzen tot hoever opinie reikt en tot hoever de wet gaat :)
pi_186568408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je hebt er gewoon geen antwoord op, en als dit bij democratie word dan stel ik voor dat elke politicus op deze schaal onderzocht word.
Je moet toch schoner zijn dan moeder Theresa om dan zonder ellende eruit te komen.
Dat jij dit ziet als geen antwoord is jouw manco. Niet je enigste zo te zien.
pi_186568409
quote:

[..]

Tienduizend leugens. 10,000.

En alle politici worden al jaren op die manier beoordeeld, je kan dezelfde statistiek voor Obama opzoeken of voor Clinton. Hou nou eens op met dat gehuichel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2019 17:54:45 ]
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:58:02 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186568474
quote:
Die was niet zo schoon naar het schijnt, maar los daarvan is dat in het geheel niet de standaard die nagestreefd wordt. Niet continue liegen, eerlijk besturen, de wetten naar goed geweten laten uitvoeren, geen continue zweem van daadwerkelijke corruptie over je hebben of je kabinetsleden, mensen in je kabinet of cirkel niet trouw laten zweren aan jou, het opbouwen van democratische instituties als de vrije pers zijn bv. wat dingetjes waar Trump het af laat weten wat me zo te binnen schiet.

Dat is verder nog los van zijn obstructie pogingen tbv het Mueller onderzoek of dat zijn campagne hulp verwelkomde van de Russen.
pi_186568547
quote:

[..]

Mother Teresa schoon :')

Why On Earth Is The Catholic Church Making Mother Teresa A Saint?
pi_186568567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tienduizend leugens. 10,000.

En alle politici worden al jaren op die manier beoordeeld, je kan dezelfde statistiek voor Obama opzoeken of voor Clinton. Hou nou eens op met dat gehuichel.
Ik heb het niet over leugens, ik heb het over een gedegen onderzoek. Ik stel alleen dat wanneer men bij politici echt diep gaat graven zoals men bij Trump deed je waarschijnlijk wel wat gaat vinden.
Eerlijk is eerlijk dit is veruit de meest transparante president aller tijden al is het niet zijn eigen schuld.
pi_186568580
quote:
Ik wou eerst Jezus zeggen maar die sloeg geldwisselaars met een stok de tempel uit.
pi_186568593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb het niet over leugens, ik heb het over een gedegen onderzoek. Ik stel alleen dat wanneer men bij politici echt diep gaat graven zoals men bij Trump deed je waarschijnlijk wel wat gaat vinden.
Eerlijk is eerlijk dit is veruit de meest transparante president aller tijden al is het niet zijn eigen schuld.
Haha, nee man. :D
  donderdag 2 mei 2019 @ 18:06:22 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_186568613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan snap je echt geen reet van politiek, of je hebt een agenda.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_186568650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dan snap je echt geen reet van politiek, of je hebt een agenda.
Volgens jou heb ik idd een agenda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')