Jij kreeg niets? Of was het toen al jouw ex?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een ex die bakte die altijd voor haarzelf
Een op tien katten heeft een grumpy kop, hier is dat Pixel en dat terwijl het beest meer dan lief is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij wilt niet echt lachen op commando![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel fiets je dan elke dag?quote:
Niets is dat het lijktquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een op tien katten heeft een grumpy kop, hier is dat Pixel en dat terwijl het beest meer dan lief.
Iggy ziet er heel lief en onschuldig uit en is juist een rotzak.
45 min vandaagquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel fiets je dan elke dag?
Ik loop (bijna) iedere dag... meestal 5 km, maar ik denk dat ik vandaag even over sla,
ik ben moe
En een filmpje of serie meepakkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef chufi het volgende:
Voordeel is wel dat ik elk moment af kan stappen en niet terug hoef te fietsen
nou, niet dusquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat denk ikik weet niet hoe je zoiets moet vergelijken eigenlijk,,,,
Denk dat jij wat getrainder bent en wat harder trapt, dus dan ben je er oook eerderquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Maar kwestie van doortrappen, tijdens het kijken dus
Da's een record van een paar jaar terug, toen zat ik er 6 weken lang dagelijks opquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat jij wat getrainder bent en wat harder trapt, dus dan ben je er oook eerder
Je haalt mij de woorden uit de mond, maar ik zat even op mijn handen.quote:
Vlucht maar weerquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef Ghostbuster het volgende: Ik ga maar even de stad in, voordat Till gaat flippen hierover
OK.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een record van een paar jaar terug, toen zat ik er 6 weken lang dagelijks op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had je koude handen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit de mond, maar ik zat even op mijn handen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.
Ik heb zoiets thuis staan:Ik zo eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zo eentjeik zie gelijkenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrr, nee, whiskey hoort op kamertemperatuurquote:
Oh kijk, weer toeval ... werk je bij een witgoedboer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Brrr, nee, whiskey hoort op kamertemperatuur
Ik bedoelde dat het tillen van de koelkast een van de oorzaken is dat ik nu thuis zit
Nee, ik had een oude in de garage staan, en die wilde ik opruimen, dus eruit getildquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh kijk, weer toeval ... werk je bij een witgoedboer?
Dan past je Amerikaanse bak beterquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik had een oude in de garage staan, en die wilde ik opruimen, dus eruit getild
Griekenland 21 graden in Athenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoor![]()
In de tijd dat ik nog serieus trainde, deed ik maximaal 2u op de trainer. Langer hield ik echt niet vol. Saai....quote:
maar helaas ... na 15 jaar stof happenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel, dacht ik altijd, dus daarom bewaard
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Griekenland 21 graden in Athene![]()
voor de kattenliefhebbers.... griekse katjes... één van de neven heeft als hobby
fotograferen die stuurt vaak foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn andere hobby is muziek![]()
mooie deuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoor
En ik val niet zo op (griekse) mannen, dus over dat lekker stuk zal ik niet oordelen![]()
[..]
voor de kattenliefhebbers.... griekse katjes... één van de neven heeft als hobby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wachtend op eenlekker visjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoor
Leukere serie uitzoekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog serieus trainde, deed ik maximaal 2u op de trainer. Langer hield ik echt niet vol. Saai....
Op 55 nog iets idd , vorige week dacht ik Campenaertsquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
volgens mij staat het werelduurrecord op minder.
Of je teller is kapot, kan ook natuurlijk.
En dat is als topsnelheid op het vlakke al behoorlijk hard!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op 55 nog iets idd , vorige week dacht ik Campenaerts
Het was ook voor Sas..... misschien wil ze wel eens een ''andere'' omgeving ofzo...quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik val niet zo op (griekse) mannen, dus over dat lekker stuk zal ik niet oordelen
Ik had ook nog een vriezer, en had beiden aangeboden op Marktplaatsquote:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie katjes... ze hebben zeker geen baas? Ze zien er wel goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoor
Je neef maakt mooie foto's.
ik denk dat ze wel een baasje hebben hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie katjes... ze hebben zeker geen baas? Ze zien er wel goed uit.
Je neef maakt mooie foto's.
Dat kan nog lang duren, je bent dan bejaardquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel een baasje hebben hoorwant anders zagen ze er niet zo goed uit denk
ikmaar zeker weten die ik het niet.... hij was wel altijd lief voor mijn katten als hij
hier was, maar hij heeft nu twee dochtertjes dus die heeft geen tijd meer om naar Nederland
te gaan, komt wel weer....
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan nog lang duren, je bent dan bejaard
Ik ga wel weer leuke kadootjes zoeken als Papadopoulos hier komt die heeft zelf geenquote:
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer leuke kadootjes zoeken als Papadopoulos hier komt die heeft zelf geen
kinderen... zijn ene broer heeft een zoontje en die drummer heeft 2 dochtertjes,
maar die drummer is zelf ook al 45 jaar hoor
Ken je Mac Daddy shoes?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik naar binnen bij de Schutrups. Wrijft de verkoopster over het leer van mijn schoenen, zegt die slippersnol dat ik het leer beter moet onderhouden.![]()
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.
oh... soms gaan mijn zinnen niet helemaal goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof dat ik je zin niet helemaal kan volgen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee broers. Een met een zoontje, een met twee dochtertjes. Wie kinderloze Papadopoulos is weet ik niet.
Ja, snap het nu, maar dacht dat de quote wellicht voor een ander was.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... soms gaan mijn zinnen niet helemaal goed![]()
is soms een probleem ik weet het.... ik doe mijn best....![]()
ik bedoelde dat ik wel weer leuke kadootjes ga zoeken voor de kinderen dan kan'Neef Papadopoulos ze weer meenemen naar Griekenland....
begrijp je?
Aha. En die neemt dan de cadeautjes voor de kinderen van de andere twee mee. Ik ben weer helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]ja.........
kinderloze Papadopoulos is die ene die altijd hier is 1 of 2x per jaar,,,,
Oh fuck die schoenen in sprayen, dat wil ik al een Week, mijn moeder checkt ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus ik naar binnen bij de Schutrups. Wrijft de verkoopster over het leer van mijn schoenen, zegt die slippersnol dat ik het leer beter moet onderhouden.![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En die neemt dan de cadeautjes voor de kinderen van de andere twee mee. Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Dat moet je ook meteen doen als je ze gekocht hebtquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck die schoenen in sprayen, dat wil ik al een Week, mijn moeder checkt dit
quote:
Volgens mij willen die hoeren alleen maar die dure meuk verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De bedoeling is goed, maar irritánt!
Net maar braaf gedaan wat de verkoopster opperde en ze netjes in het ledervet gezet. Zij ook weer blij.
Ledervet is beter dan spryquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De bedoeling is goed, maar irritánt!
Net maar braaf gedaan wat de verkoopster opperde en ze netjes in het ledervet gezet. Zij ook weer blij.
Nou jij kan ook mee naar het Alzheimercafe geloof ikquote:
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die heeft een doos en lint van de Zooplus
Zal daar pedofiel vandaan komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je spreekt het uit als Pédi
en Tante spreek je uit als Tia...
Tia Maria is dus wel leuk...
Zijn het honden dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou jij kan ook mee naar het Alzheimercafe geloof ik
Heb jij een poes?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.
En op mij natuurlijk!
Was het zo glad?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, klote. Gisterenavond 12 kilo zout of zo in de voortuin gemikt.
Hoi!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
je spreekt het uit als Pédi
en Tante spreek je uit als Tia...
Tia Maria is dus wel leuk...
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n lint die om dozen zitten? Daar is Tom ook gek op en op cadeaulint.
En op mij natuurlijk!
Iedereen die FANN dwars zit, gaan we gewoon een week verrot scheldenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Voxs het volgende:
Ik vergeet het ook altijd, dat sprayen en invetten.
Nu wandelen. Goed je weer te zien posten Fann!
Nee een kat!quote:
Ik heb jouw poes nog nooit gezienquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een kat!
Ik heb Tom al een paar keer hier laten zien, lees je altijd over mijn posts heen?
Gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iedereen die FANN dwars zit, gaan we gewoon een week verrot schelden
quote:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker stuk hoorIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking 40+ lijkt wel een VMBO soms man man
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemiddag, ehm, schilders, nee ik doe het niet.Hoi Voxs!
Elke dag weer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.
Het is hier net een gekkenhuis qua dozen en katten meukquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een grote lege doos in mijn kamer staan. Daar gaat Robje op gezette tijden een minuut of tien in zitten om er dan weer uit te komen. Ik begrijp daar niets van.
Daar is het perfect weer voor nu.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hahabeter van niet nee
![]()
Hoi Lucky! Wandelen nu.
Ja, elke dag. Ik heb al gekeken of hij erin piest maar dat is het niet. Hij zit gewoon te zitten.quote:
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is hier net een gekkenhuis qua dozen en katten meuk
Pas maar op dat ze dit niet leest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ok de zeik buuf is binnen we kunnen onkruid gaan rapen
Succes daar!quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is zijn favorietquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.
Wilde ik net mijn poesje laten zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Tom is er vaak heel snel alweer klaar mee, beetje luilak is het.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dozen vinden ze heerlijk. Goed dat jij dat voor ze over hebt.
Dat is een leuke doos. Heb je hem ingekleurd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is zijn favoriet
[ afbeelding ]
Dat wou mijn dochter doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een leuke doos. Heb je hem ingekleurd?
Niet elke doos is lekker, ik weet ook niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is er vaak heel snel alweer klaar mee, beetje luilak is het.
Zuurtegraadquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet elke doos is lekker, ik weet ook niet waar het aan ligt.
Nee ze maakt maar een circus in de week bij haar moederquote:
Dan zul je het zelf moeten doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze maakt maar een circus in de week bij haar moeder
Nee ik vind hem al vreselijk zo, maar ja Poes is een beetje verwendquote:
Poes heeft groot gelijk, katten dienen verwend te worden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik vind hem al vreselijk zo, maar ja Poes is een beetje verwend
Loop je weer lekker te shamen met je bekquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Loop je weer lekker te shamen met je bek
Mijn ervaring is dat katten bij voorkeur dingen gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is zijn favoriet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker schoffelen vergeet je oranje hesje niet![]()
Voel jij je soms beter omdat je op op de havo hebt gezeten of iets? Meneer de professor. En je kijkt nou een beetje op me neer omdat ik alleen LTS zwakstroom heb gedaan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee daar word vaak gevochtenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Voel jij je soms beter omdat je op op de havo hebt gezeten of iets? Meneer de professor. En je kijkt nou een beetje op me neer omdat ik alleen LTS zwakstroom heb gedaan?
Je denkt van 'ik ken allemaal moeilijke woorden en die kent hij niet'. Dat denk jij. Denk jij dat ik geen moeilijke woorden ken? Moet jij maar es een paar posts hierboven kijken ^^
Gewoon doorfikken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan die onkruidbrander ook kreupelhout aan van om en nabij 1.90m?
camsletquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op Vlieland zijn ze al aan de voorbereiding voor de afwerking begonnen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:00 schreef cafca het volgende:
Ik heb hier de afgelopen weken best een paar mooie nieuwe woorden geleerd:
-plamuurlul
-veegkut
-switchbitch
-zeikbuuf
-slippersnol
Switchbitches!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Charmian het volgende:
Poesjes die dozen heerlijk vinden....okeeeeej
Cambitch kon ik al.quote:
quote:
Eej ik heb daar geen copyright op he....just spreading the wordquote:
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mijquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:28 schreef sacha het volgende:
bonkt Tante Til nu met haar hoofd tegen de muur?
#helmplicht
Ja, hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mij
ik heb teveel schriftjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mij
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.
Oh das kutquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, maak me nog geen zorgen. Gewoon wat meer pufjes dan normaal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh das kutben je naar de dokter geweest?
Fact.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat katten bij voorkeur dingen gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn.
Dat je zo'n kattenhuis koopt, maar ze toch liever in de doos van je nieuwe laptop kruipen
quote:
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
Nouja niks mis met sletjes sowieso#slutshaming
Zo is dat!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmen
Niet te lang mee rond blijven hobbelen hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, maak me nog geen zorgen. Gewoon wat meer pufjes dan normaal.
*hakken aantrekt*quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmen
ik heb best wel wat tegen sletlana, ik kan geen enkele vriendin van mijn russische schoonzus die svetlana heet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
Nouja niks mis met sletjes sowieso#slutshaming
Hakkuh! Sas is al begonnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil ik net vanavond wat vrouwvriendelijker draaien, gaan ze helemaal los hier.![]()
Alleen maar om de naam of?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb best wel wat tegen sletlana, ik kan geen enkele vriendin van mijn russische schoonzus die svetlana heet meer serieus nemen.
Heb al een paar keer eerder bronchitus gehad. Heb ook licht astma. Ik weet wat te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te lang mee rond blijven hobbelen hoor.
ik zou er nog 5 eieren bij kunnen pakkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen hakken is wel sletterig genoeg ja
hmmmm.... rauw, gekookt of gebakken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er nog 5 eieren bij kunnen pakken
eik wel ja...een kamer vol russinnen met hun nederlandse datingsitepartners is sowieso kweenie...awkwardquote:
Wat voor setje had je dan in gedachten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil ik net vanavond wat vrouwvriendelijker draaien, gaan ze helemaal los hier.![]()
oeh!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat voor setje had je dan in gedachten?
Geen moeilijke vragen stellen aan Lucky hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr pimplepopper had vandaag een halve kardasian reet onder behandeling.quote:
Er staat een map met mellow klaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rood, vermoedelijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe een vrouwvriendelijk setje klinkt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen aan Lucky hoor
echteliefde shamingquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
eik wel ja...een kamer vol russinnen met hun nederlandse datingsitepartners is sowieso kweenie...awkward
en nu mag je dat beeld weer weg toverenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr pimplepopper had vandaag een halve kardasian reet onder behandeling.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staat een map met mellow klaar.
ik ben een plankquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Issie een beetje Kardashiany?
[ afbeelding ]
maar mijn schoonzus is wel schetig hoorquote:
Geule neugermix is al geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]een vrouw kan wel meer dan mellow aan hoor, we benne geen mietjes
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
geeft niks, planksletjes zijn óók sletjes
bestaat dat echt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*kaartje voor slettensloep bestellen gaat*
Was niks vies, ze was er op gevallen en toen groeide er een extra plankje. Ze heeft geliposuct om het weer plat te krijgen. Iets anders was wel vies, wil je het horen?quote:
In utrecht had je toch slettenboten zeg maar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Caf krijgt het drukquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach ja, natuurlijk. Dat moest weg, maar of het ooit zover gekomen is weet ik eik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
In utrecht had je toch slettenboten zeg maar?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als dat zo was zat ik hier niet te typen.
ja graagquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was niks vies, ze was er op gevallen en toen groeide er een extra plankje. Ze heeft geliposuct om het weer plat te krijgen. Iets anders was wel vies, wil je het horen?
Ik ook...quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe een vrouwvriendelijk setje klinkt.
Leider ....quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, vanavond vanaf 21.00 uur is het te horen.
Afhankelijk van de slet of het met visfond of maggi gekruid wordtquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Verrotte lekkende slettensloep.
eventueel nog aan te vullen...
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Afhankelijk van de slet of het met visfond of maggi gekruid wordt
Uitkleden moet je ook voor de cam doen amateurquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat is het koud buiten zeg, en dat in mei gvd![]()
![]()
Ben nog niet buiten geweest , maar vond het vanochtend in huis al wat killetjes ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uitkleden moet je ook voor de cam doen amateur
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:00 schreef cafca het volgende:
Ik heb hier de afgelopen weken best een paar mooie nieuwe woorden geleerd:
-plamuurlul
-veegkut
-switchbitch
-zeikbuuf
Dat merk je gelijk, hier ook als de zon schijnt is hier in huis meteen al aangenamerquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest , maar vond het vanochtend in huis al wat killetjes ...
geocachstreams op zoek naar een schatjequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht doe eens wat anders, cammen in de natuur
Een man had een of ander aanhangsel groeiende op zijn arm/schouder. Leek net een verrotte anus. Dr pimpelpopper sneed hem eruit en er kwam een monster zo groot als een tennisbal uit. Zij vond het net een bloemquote:
Sash haar bank is van eikenhout volgens mijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan die onkruidbrander ook kreupelhout aan van om en nabij 1.90m?
Als ik nog energie heb ga ik ff luisteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, vanavond vanaf 21.00 uur is het te horen.
Zit in zomershirt in de zon tis bloedheetquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Stuur die hier eens even heen danquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit in zomershirt in de zon tis bloedheet
Ik ben gewoon maar gaan fietsenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat merk je gelijk, hier ook als de zon schijnt is hier in huis meteen al aangenamer
Ah, je bent begonnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Overbuurman,staat er iets in brand?Ik zei nog niet![]()
#onkruidbrander
Soms durf ik ineens te kijkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die pimpel heb ik geziente goor, maar zij is wel grappig
ja, nu weet ik niet hoe het aflooptquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een man had een of ander aanhangsel groeiende op zijn arm/schouder. Leek net een verrotte anus. Dr pimpelpopper sneed hem eruit en er kwam een monster zo groot als een tennisbal uit. Zij vond het net een bloemtoen die man het wel wilde zien en er mee begon te spelen heb ik overgeschakeld
Echtquote:
oh hij was blij dat hij weer van alles kon doen. En dat hij ook geen nare luchtjes meer had. Hij hoopte dat mensen nu weer wel bij hem wilde komen eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |